Klopte dus wel, danny heeft 'm alquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat 2e bestand klopt niet.
je moet tussen de download van bestand 1 en bestand 2 een uurtje wachten, dan moet het wel werken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klopte dus wel, danny heeft 'm al
Ik kan andere streams niet meer toevoegen aan OP![]()
Alleen het uploaden gaat 2 á 3x zo traagquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt, binnen lekker snel.
Ik kreeg een error dat hij geen bestanden uit die 2e file kon halen. Vaag. Maar je kunt die megaupload link van deel 1 die hierboven staat ook in de OP zetten als je wil.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:48 schreef Danny het volgende:
[..]
je moet tussen de download van bestand 1 en bestand 2 een uurtje wachten, dan moet het wel werken.
of je download 'm via FOK!, dat kan ook, maar de rapidshare download werkt dus wel degelijk; als je maar genoeg geduld hebt
Ik krijg steeds een DNS fout bij megaupload, als ik hem wil downloaden. Druk ik een paar keer gaat het wel goed. ???quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik kreeg een error dat hij geen bestanden uit die 2e file kon halen. Vaag. Maar je kunt die megaupload link van deel 1 die hierboven staat ook in de OP zetten als je wil.
wat raar? Bij mij ging het prima.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een DNS fout bij megaupload, als ik hem wil downloaden. Druk ik een paar keer gaat het wel goed. ???
Neem die van Fok! die moet werken !quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:04 schreef Lieve het volgende:
ik krijg het ook niet voor elkaarwat jammer
Ik kan hem zeker niet direct uppen naar Fok! ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:09 schreef Danny het volgende:
de tweede file staat zodadelijk ook op de FOK!servers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |