Nee joh!!!quote:
Ik vond het ook me ¤1,30 meer dan waardquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou en?
Het is een verdomd leuke twist in de (ondertussen oervervelende) bashpartijen.
Ik had de laatste week vaker de streams uit dan aan.
Nu is het weer flink opgeschud en HOPENLIJK begint er weer een nieuwe fase
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe favorieten
ja ja ja !!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
8.0 minutes remaining.
By the way: ik zet stream2 erop, moet ik ook 1, 3 en 4 doen ?
Deel 1 http://rapidshare.com/files/11148602/Kaartenactiestream2.zip.htmlquote:
JIJ bent heel rustig, Huub is dat absoluut niet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan je alleen maar vertellen hoe het met mij werkt. Ik ben, en dat moet je maar even aannemen, ook een heel rustig persoon die absoluut niet van geweld houdt. Maar ik heb het ook een paar keer meegamaakt dat je zo wordt getreiterd dat een uitbarsting niet kan uitblijven. Je doet er alles aan om het weg te drukken en dat lukt ook een redelijke tijd. Maar op een gegeven moment - en zeker met wat drank op - barst de bom. En dat is wat er met Huub gebeurde, denk ik. Ik scheld dan ook alles en iedereen aan elkaar, dus ik kon het van Huub ook zeer goed voorstellen. Daarom vond ik de massale reactie op fok ook zo geweldig, want blijkbaar was het iedereen wel duidelijk.
Ik kan een heel eind met je meegaan. Maar zoals ik al zei moet je dit misschien niet zozeer op Huub plakken, maar meer op de anti Nathanael/bart/brian gevoelens van veel Fokkers. Het zou idd nog best kunnnen dat Huub een irritant ventje blijkt te zijn, maar dat ging het nu ook in mindere mate om. Huub werd wel verschrikkelijk genaaid de afgelopen weken. Erger dan ik ooit in een BB heb gezien. Alleen al daarom heb ik bijna juichend achter de pc gezeten vannacht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit is een ander spel wat hard gespeeld ging worden toch?
Ik heb wel wat gevolgd, niet veel, maar wist wel dat ze huub altijd moesten hebben, maar dat kon hij ook van te voren weten, daar hij al min of meer een keer weggestemd was.
Ik vind dat gehak op hem ook juist mooi om te zien, vooral omdat hij nu met Silvia een blok kan vormen en er zo dus niet uitgestemd kan worden, als ze dat nou ff lekker doorlieten gaan kunnen de overigen steeds sterker in hun eigen tunnelvisie gaan geloven en zijn juist zij degene zijn die gefrustreerd kunnen raken door een proces dat ze zelf in gang hebben gezet.
Lijkt me een mooi psychologisch proces om te volgen en juist daarom vind ik het jammer dat dit proces geremd word (oa doordat bv Natanael te kennen is gegeven dat hij moest minderen met het gehak op huub, en dat je er ook door een populariteits poll uitgestemd kan worden).
Wat mij betreft mocht het nog wel even hard doorgaan.
Ik denk ook dat huub al die symphatie van dit moment puur en alleen aan zijn underdog positie heeft te danken en als hij zich sterker gaat voelen ook wel(/nog meer) een een mannetje met nare trekjes kan blijken te zijn...
Moet er dan een anti-Huub mail actie komen, omdat het zo zielig wordt voor de anderen?
Ik zie toch wel een tendens dat het allemaal te ver gaat...quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Nietes, de meesten sturen een kaart om ze aan te moedigen vol te houden ( en dus de strijd aan te blijven gaan)
en de andere bewoners een enorme knal voor hun arrogante harses te geven.
![]()
quote:
Sencuur !quote:
Thnxs man! echt cool dat je de moeite hebt genomen om het op te nemen en online te zettenquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Deel 1 http://rapidshare.com/files/11148602/Kaartenactiestream2.zip.html
Dat proces maakt het voor mij dus interessant. Wat gaan de 'spelers' doen met de nieuwe feiten?quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het psychologische proces gaat echt wel door. Alleen is de strijd nu een klein beetje eerlijker geworden, want Huub weet dat hij best wel steun heeft van buiten. En de drie kleutertjes weten dat niet alles wat ze doen goed is.
Zullen we even high-fiven, Baus?quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Thnxs man! echt cool dat je de moeite hebt genomen om het op te nemen en online te zetten
Idd thnx HiDiHoquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Thnxs man! echt cool dat je de moeite hebt genomen om het op te nemen en online te zetten
Wasserette?quote:
Ja die bedoel ik...sorry kan een aardige gast zijn maar die vind ik echt heel eng...maar volgens mij doet hij er ook wel heel erg zijn best voor om zo lelijk mogelijk tevoorschijn te komen...quote:
Denk zelf dat Nathanael de Fok!kers die dit hebben gedaan zal afschilderen als een groep enorme kneuzen...zoietsquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:08 schreef Day het volgende:
[..]
Dat proces maakt het voor mij dus interessant. Wat gaan de 'spelers' doen met de nieuwe feiten?
Door op de oude voet of aanpassen?
quote:
Ik denk echt dat we dat 'spel spelen' eens los moeten laten. Die mensen leven in die gouden kooi met 7 andere mensen. Een spel spelen hou je dan een paar dagen vol, maar na een week en langer kun je volgens mij al lang niet meer spreken van 'een spel spelen'. Na een langere tijd komt gewoon je ware ik naar boven. Dat is, denk ik, niet meer tegen te houden..... hoe graag je (Bart bv) ook zou willen. Je kunt niet walgelijk met mensen omgaan als dat niet in je zit. Dus de mensen die dat nu wel kunnen, zulllen in het normale leven ook op die manier opgaan met mensen die ze echt niet mogen. Zo zie ik het. Volgens mij kun je het spelelement echt verwaarlozen als je zo lang met elkaar in een huis zit. Dan komt altijd je ware karakter naar boven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:04 schreef Day het volgende:
[..]
JIJ bent heel rustig, Huub is dat absoluut niet!
En dat bom barst-verhaal is voor mij ook wel duidelijk (give me some credit, please), maar het is mij ook duidelijk dat het een tv-programma is en dat iedereen daar zijn eigen spel speelt.
Eén van hun belangrijkste wapens is uit handen geslagen:quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan een heel eind met je meegaan. Maar zoals ik al zei moet je dit misschien niet zozeer op Huub plakken, maar meer op de anti Nathanael/bart/brian gevoelens van veel Fokkers. Het zou idd nog best kunnnen dat Huub een irritant ventje blijkt te zijn, maar dat ging het nu ook in mindere mate om. Huub werd wel verschrikkelijk genaaid de afgelopen weken. Erger dan ik ooit in een BB heb gezien. Alleen al daarom heb ik bijna juichend achter de pc gezeten vannacht.
En het psychologische proces gaat echt wel door. Alleen is de strijd nu een klein beetje eerlijker geworden, want Huub weet dat hij best wel steun heeft van buiten. En de drie kleutertjes weten dat niet alles wat ze doen goed is.
Hmm, heel interessant wat je nu zegt!quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat we dat 'spel spelen' eens los moeten laten. Die mensen leven in die gouden kooi met 7 andere mensen. Een spel spelen hou je dan een paar dagen vol, maar na een week en langer kun je volgens mij al lang niet meer spreken van 'een spel spelen'. Na een langere tijd komt gewoon je ware ik naar boven. Dat is, denk ik, niet meer tegen te houden..... hoe graag je (Bart bv) ook zou willen. Je kunt niet walgelijk met mensen omgaan als dat niet in je zit. Dus de mensen die dat nu wel kunnen, zulllen in het normale leven ook op die manier opgaan met mensen die ze echt niet mogen. Zo zie ik het. Volgens mij kun je het spelelement echt verwaarlozen als je zo lang met elkaar in een huis zit. Dan komt altijd je ware karakter naar boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |