Van dat lijstje 'ken' ik The_Terminator, Janetje, Five_Horizons, Triggershot en Clumsy_clown wel van naam..quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:56 schreef tong80 het volgende:
Dit is mijn lijstje :
The_Terminator, Janetje, Nosh, FredvZ, Escaflowne, SAAW, Ip3c, Dog, Five_Horizons, Triggershot, Clumsy_clown, Marsepein, Qntal, Yoni, Freduz, P_style, Frutsel.
Van wie waren jullie niet bewust dat ze bestaan ?
Stuur ze eens een aardig PMmetje; wie weet zijn het hassikke leuke mensenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:56 schreef tong80 het volgende:
Dit is mijn lijstje :
The_Terminator, Janetje, Nosh, FredvZ, Escaflowne, SAAW, Ip3c, Dog, Five_Horizons, Triggershot, Clumsy_clown, Marsepein, Qntal, Yoni, Freduz, P_style, Frutsel.
Ip3c dat moet sp3c zijn :pquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:56 schreef tong80 het volgende:
Dit is mijn lijstje :
Ja dahaag... als ik nu moeite ga doen om zo'n lijstje samen te stellen is het over een dag alweer riant achterhaaldquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:56 schreef tong80 het volgende:
Die in dat lijstje heb ik wel eens zien posten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:57 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Van dat lijstje 'ken' ik The_Terminator, Janetje, Five_Horizons, Triggershot en Clumsy_clown wel van naam..
Ok dan zegt me het iig nog steeds niksquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:03 schreef eer-ik het volgende:
FredvZ
Auticia
Escaflowne
Gorro
SaintOfKillers
PaRoDiUzZ
nipeng
Day
teamlead
sp3c
Knorretje
Qntal
UIO_AMS
DutchTrain
Deze zeggen mij zo 1,2,3. niks
troost je, sp3c weet ook niet allesquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dan zegt me het iig nog steeds niks
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:17 schreef Jump het volgende:
[..]
troost je, sp3c weet ook niet alles
[..]
Je naam was te langquote:
Mod van KEL he, grote kans dat jij die topics niet ziet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:30 schreef Arcee het volgende:
Qntal , maar da's ook niet zo gek, zo te zien: http://forum.fok.nl/user/history/12489
te oordelen naar je icoon en ondertitel ben je tijdelijk mod over een onderdeel dat uit m'n AT is geslooptquote:
Zo das ook een mod van het eerste uur. Ga je schamenquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik zie nu pas dat er een mod is die E.T. heet
Ik heb nog geen kinderen, dus kom nooit in OUD.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:39 schreef nikky het volgende:
Zo das ook een mod van het eerste uur. Ga je schamen.
Gewoon denken aan een klein wezentje met een lange nek die zegt "E.T. phone home"quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:46 schreef TwyLight het volgende:
Ik ken er heel veel nietweet niet hoe ze heten
FP "quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:43 schreef Petre het volgende:
En FP-mods worden al helemaal vergeten?![]()
[..]
Troost je. Je staat niet in mijn lijstje.quote:
Wat een opluchting zegquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Troost je. Je staat niet in mijn lijstje.
hele lijstje behalve Escaflowne. Die heb ik zelfs in het wild gezien!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:56 schreef tong80 het volgende:
Dit is mijn lijstje :
Frutsel zekerquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:49 schreef buzzer het volgende:
Ik moet bekennen dat ik er ook eentje tussen zag staan die ik even op moest zoeken in de index
Kijk, weer 1 waarvan ik niet wist dat die blauw wasquote:
nee, Frutsel ken ik welquote:
ja ik ook wel maar soms hou ik het niet bij hoor (krijg je als je ouder wordtquote:
Met veel minder posts kan dat blijkbaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat als ik zou solliciteren voor een moderatorschap en een beetje moeite steek in het bedenken van een motivatie, dat ik weleens gekozen zou kunnen worden. Heck, met 3000 posts kun je al mod worden.
Is Marco van Basten hier op Fok ook verantwoordelijk voor het (moderator)-selectiebeleid?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met veel minder posts kan dat blijkbaar.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:20 schreef golfer het volgende:
Qua forum-mods:
De huidige Index van boven naar beneden afgaand:
Dat waren ze wel geloof ik.
Wat is dat op een Mac?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
control-F topic.
Die ken ik anders wel en heb hem nog nooit zien posten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:30 schreef Arcee het volgende:
Qntal , maar da's ook niet zo gek, zo te zien: http://forum.fok.nl/user/history/12489
Zit jij in het keldertje, boefje?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
Die ken ik anders wel en heb hem nog nooit zien posten.![]()
Zijn er toch nog veel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
FredvZ
Auticia
Escaflowne
nipeng
Day
DoG
sp3c
Five_Horizons
Lilith-Wicca
Triggershot
Automatic_Rock
clumsy_clown
Marsepein
senesta
Qntal
Yoni
slakkie
ThaFreak
Frutsel Die is lief.![]()
Keur ik goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
Als ik in het keldertje kwam lieverd.dan had ik hem zeker wel eens zien posten.
![]()
Bij deze....quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef Renesite het volgende:
CTRL G topic.Geen een keer genoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |