Ik realiseerde me het pas nadat ik het al geplaatst had.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef golfer het volgende:
Zo is het wel weer genoeg met dat hol en -Vaduz- qua Hoolsnamen.
Dat zegt Bernard Welten ook altijd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef sjimz het volgende:
Ik ga vanavond niemand oppakken hoor!
Ik heb gewoon een administratieve functie!
Dat vermoedde ik al. Je zit veel te vaak op FOK! om op straat te zittenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef sjimz het volgende:
Ik ga vanavond niemand oppakken hoor!
Ik heb gewoon een administratieve functie!
Misschien heeft ie internet op zn telefoon.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Je zit veel te vaak op FOK! om op straat te zitten
Goed internet dan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Misschien heeft ie internet op zn telefoon.
Geintje!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Je zit veel te vaak op FOK! om op straat te zitten
Hehe, hoe cru het ook moge klinken, toch gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef Gollemrulez het volgende:
ik ga me enigszins lichtelijk bezaten. Drink er maar alvast één om 12 uur op een kwart eeuw hollandse glorie...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:24 schreef golfer het volgende:
Zo is het wel weer genoeg met dat hol en -Vaduz- qua Hoolsnamen.
ik ben niet zo'n overgever. Als ik m'n lenzen inhoud en m'n licht is aan, dan weet ik vaak voldoendequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hehe, hoe cru het ook moge klinken, toch gefeliciteerd.
Oh, en zet alvast een emmer naast je nest neer.
Heeft Essers al verloren?quote:
Avondquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:32 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Dik (4-1). Wat hij gooide kan ik ook nog wel als ik een paar weken train.quote:
Ja,kansloos. Hij bleef eerst aardig bij omdat Hanvidge ook belabberd mikte. Daarna was het snel gebeurd. Hij gooide eens in de 4 beurten weer eens een triple 20. Niet best dus.quote:
Fijne verjaardag alvastquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef Gollemrulez het volgende:
ik ga me enigszins lichtelijk bezaten. Drink er maar alvast één om 12 uur op een kwart eeuw hollandse glorie...
dank jequote:
Tsskquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef Bos81 het volgende:
Word je al 25 Gollem?![]()
Ik had je pas 21 of zo gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |