quote:Tsja misschien is dat wel omdat Dimmu een heel andere stijl is(die andere 2 ken ik niet). Children of bodom is geen black/death metal maar power metal.
Op woensdag 1 oktober 2003 14:46 schreef Borknagar het volgende:
Children of Bodom is wel leuk opzich, maar kan niet tegen Finntroll, Dimmu Borgir, of Borknagar op
quote:Dat is trouwens niet meer het geval he
Op woensdag 1 oktober 2003 14:39 schreef Tokus het volgende:
wat dacht je van dat de zangeres van Sinergy ligt te neuken met Alexi?
Wow, die hebben het tempo er wel in zeg...quote:Op maandag 12 juli 2004 21:00 schreef metallicattim het volgende:
niet al te lang meer voor nieuwe album, ben benieuwd! augustus meen ik
Nee hoor dat vind ik namelijk ook. En daarna Follow the Reaper.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:58 schreef Djaser het volgende:
Ik ben toch een van de weinige mensen die Hate crew hun beste album vind.
Het schijnt dat hij de samples heeft gemaakt voor Janne's keyboardquote:Op zaterdag 7 december 2002 22:23 schreef Vagevuur het volgende:
Toetsenist van die band was toen Jens Johansson, en die speelt dus nu in Stratovarius.
alle 3 zijn echter geen powermetalquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:19 schreef Tinus1983 het volgende:
ach al die finse power metal bands is toch 1 groot incest gebeuren
children of bodom en finntroll bijvoorbeeld bevatten allebei leden uit impaled nazarene, dat soort dingen.
Dat zeg je precies goedquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:23 schreef Tinus1983 het volgende:
ik vond hatecrew deathroll geen stap in een betere richting moet ik zeggen, ik heb het allemaal wel vaak geluisterd, maar de oude albums endan vooral hatebreeder en follow the reaper zijn nooit overtroffen.
ik ben wel weer zeer benieuwd naar het nieuwe werk uiteraard.
maar t zijn alle 3 goede bandsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:19 schreef Tinus1983 het volgende:
ach al die finse power metal bands is toch 1 groot incest gebeuren
children of bodom en finntroll bijvoorbeeld bevatten allebei leden uit impaled nazarene, dat soort dingen.
Jaja wat een happy-metal is dat Children of Bodom toch.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:24 schreef Ferdie88 het volgende:
Luister sinds kort ook CoB, goddamn wat word ik toch vrolijk van die muziek![]()
whahaquote:Op maandag 12 juni 2006 08:23 schreef Djaser het volgende:
[..]
Jaja wat een happy-metal is dat Children of Bodom toch.
whehe luister alleen maar CoB om om gitaar te spelen, iets meer uitdaging dan de standaard 4 accoorden liedjes.. (kampvuur meezingers bijv:') ). Voor de rest luister ik alleen maar Hiphopquote:Op maandag 12 juni 2006 09:01 schreef mrkanarie het volgende:
Stelletje hardrock paupers met jullie depressieve bedoelingen...
hehe, dan is CoB toch net wel iets anders.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe luister alleen maar CoB om om gitaar te spelen, iets meer uitdaging dan de standaard 4 accoorden liedjes.. (kampvuur meezingers bijv:') ). Voor de rest luister ik alleen maar Hiphop
idd XD dat heb k nou ook...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:09 schreef Ferdie88 het volgende:
Kom op, van die electrische gitaren en keyboards krijg ik gewoon zin om door m,n kamer heen te springen :p van bijvoorbeeld Gary Jules ofzo word ik eerder depressief dan van CoB
Kijk even naar de datumquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:59 schreef Beathoven het volgende:
zo kort achterelkaar kicken.. en zeker op dit tijdstip (het gros van Nederland ligt al in z'n nest) is niet nodig. Rhapsody zou wellicht in de buurt komen, maar ik heb niet zo'n verstand van dit genre. Wacht het morgen gewoon even af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |