abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45580177
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:28:57 ]
pi_45580197
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Redactie Frontpage maandag 22 januari 2007 @ 15:09:42 #103
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45580273

het voorstukje was very interesting
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_45580635
Ik lees dat de acteur die Preston Burke speelt nogal in opspraak is.Weet iemand hier meer over?
pi_45580661
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:09 schreef Etcetera het volgende:

het voorstukje was very interesting
Daar kijk ik nooit naar, is veel te voorspellend!
pi_45580738
Ah gevonden: Burke heeft O'Malley een homo genoemd.

Isaiah Washington Apologizes, Admits Conduct Unacceptable, Will Seek Help
Under fire by both ABC and gay leaders, Isaiah Washington has apologized for what he called his “unacceptable in any context” comments about gay co-star T.R. Knight at Golden Globe Awards Monday night.

“I can neither defend nor explain my behavior,” Washington said in a statement, according to People. “I can also no longer deny to myself that there are issues I obviously need to examine within my own soul, and I’ve asked for help.”

Apologizing to “T.R., my colleagues, the fans of the show and especially the lesbian and gay community,” Isaiah Washington said he “marred what should have been a perfect night” for Grey’s Anatomy and hurt both Knight and “everyone who has struggled for the respect so many of us take for granted.

“T.R.’s courage throughout this entire episode speaks to his tremendous character. I hold his talent, and T.R. as a person, in high esteem. I know a mere apology will not end this, and I intend to let my future actions prove my sincerity,” Washington said.

Washington, who plays Dr. Preston Burke on the hit ABC show, denied in the pressroom at the Golden Globes on Monday that he ever used a gay slur in reference to Knight.

“No, I did not call T.R. a faggot,” said Washington. “Never happened, never happened.”

But during an appearance Wednesday on The Ellen DeGeneres Show, Knight said that Washington did use the word during an on-set argument with co-star Patrick Dempsey in October.

“He referred to me as a faggot,” he told DeGeneres. “Everyone heard it.”

Neil Giuliano, president of the Gay & Lesbian Alliance Against Defamation (GLAAD), said Thursday night that Washington “has scheduled a meeting with us for early next week, and we look forward to exploring opportunities for moving forward and healing some of the wounds of the past four months.”

Earlier GLAAD had demanded that Washington apologize for his actions. Some fans have also circulated a petition online to have the actor fired.

ABC has responded by saying that Washington’s remarks at the Golden Globe Awards were unacceptable and are being addressed.

“We have a long standing policy to create and maintain respectful workplaces for all our employees,” the network said in a statement.

“We dealt with the original situation in October, and thought the issue resolved. Therefore, we are greatly dismayed that Mr. Washington chose to use such inappropriate language at the Golden Globes, language that he himself deemed ‘unfortunate’ in his previous public apology. We take this situation very seriously. His actions are unacceptable and are being addressed.”
pi_45582238
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:28:57 ]
  maandag 22 januari 2007 @ 16:17:10 #108
148174 Kantar
TV junkie.
pi_45582354
Het kwam er volgens mij op neer dat hij naar TR verwees als flikker tijdens een ruzie die hij met Patrick Dempsey had. (Als ik het me goed herinner was het letterlijk iets in de richting van: 'I won't be your little faggot like TR!')
pi_45582392
Ja, maar je kunt iemand homo noemen, of homo noemen. Het is de manier waarop hij het heeft gezegd denk ik.
Maar laatst(een paar topics terug al) toen het ging over GA bij Oprah ging het ook al over dat ze daar net deden dat er niets aan de hand was. Ging dat hierover of waren dat andere mensen?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 01:01:05 #110
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_45586287
Uhm, waarom heeft nog niemand vandaag over de aflevering gepost?

Ik vond 'm weer erg goed, leuk al dat date-gedoe En Addison is te mooi om zo zielig te zijn Gelukkig heeft ze McSteamy altijd nog
Het voorstukje / opening was een juiste weerspiegeling van de aflevering
pi_45587576
Ik moet hem nog kijken vanavond, gister niet thuis geweest.
pi_45587820
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 01:01 schreef Xurk het volgende:
Uhm, waarom heeft nog niemand vandaag over de aflevering gepost?

Ik vond 'm weer erg goed, leuk al dat date-gedoe En Addison is te mooi om zo zielig te zijn Gelukkig heeft ze McSteamy altijd nog
Het voorstukje / opening was een juiste weerspiegeling van de aflevering
omdat fok zo traag was denk ik

dat meisje met al die verwondingen
pi_45588319
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 08:27 schreef Koningin het volgende:
Ik moet hem nog kijken vanavond, gister niet thuis geweest.
Dan heb je nog iets om je op te verheugen

OT: Ik vond het zeker weer leuke aflevering! Ik wil dat het weer maandag is! GA maakt de maandag minder erg
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:58:03 #114
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_45588892
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 08:50 schreef Wombcat het volgende:

dat meisje met al die verwondingen
Echt heel smerig was dat! Maar duurde wel lang voordat Karev erachter kwam, wij zaten met die nietjes in d'r arm al van oh zij voelt geen pijn (Was ook een keer in ER volgens mij).

Meredith is echt one lucky lady, zoveel eisen stellen en dan nóg aarbeienijs krijgen.

Izzie stond naar mijn mening te lang buiten, ze is in rouw, weet ik wel, maar dit sloeg nergens op. Alhoewel, die muffins sloegen ook nergens op.

En ik zou sowieso McDreamy kiezen, wat is die gast geil..
pi_45588919
Jaaa ik vond het ook leuke aflevering ^^ Dat meisje zonder pijn was echt schattig
Izzie stond inderdaad lang buiten, de hele dag en volgens mij meerdere dagen, want als ik het goed zag had ze een paar keer iets anders aan..
pi_45590532
Nee het was maar een dag, anders klopt het niet want Meredith had een lunchafspraak met McVet en een diner met McDreamy en dat was heel de aflevering zo.

Maar Alex jatte heel de tijd zinnetjes van anderen
Bij dat meisje, dat die ene nog wel een held was ook al was hij zijn ring kwijt, en tegen Izzy dat pijn er was voor een reden
pi_45590793
Ik weet het niet, ergens heb ik het idee dat Meredith geen keus gaat maken en beide heren alleen maar irritanter worden met hun rivaliteit. McSteamy, die mag overigens definitief blijven wat mij betreft.

Volgende week wordt èrg grappig volgens mij
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:21:59 #118
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_45590818
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:12 schreef Markeerstift het volgende:

Bij dat meisje, dat die ene nog wel een held was ook al was hij zijn ring kwijt
Ja, ging over The Green Hornet. Ik heb daar nog nooit van gehoord, maar Aidan heeft het daar ook een keer over in Sex and the City, over dat hij beter is dan mr Big (Batman) ofzo.. Kent iemand dit stripfiguur wel?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:05:31 #120
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_45592123
Haha ja, want Pete (hondje Aidan) zou Kato zijn.. Goed, weten we dat ook weer.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:08:55 #121
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_45592228
Green Hornet
Ze hadden het over Green Lantern, een stripfiguur van DC
  Redactie Frontpage dinsdag 23 januari 2007 @ 12:18:07 #122
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45592493
ik vond het een beetje een tussenaflevering, niet erg geweldig (maar vorige week was moeilijk te toppen natuurlijk )
volgende week wordt denk ik
nu al zin in
With four other people
And aliens
pi_45592588
Yay, volgende week een aflevering die ik nog niet heb gezien. Ben benieuwd, dat voorstukje zag er leuk uit, Meredith onder de morfine ofzo

Ik snap niet dat Meredith geen keus kan maken. Ze gaat langer om met McDreamy dan met McVet en naja.. ik zou 't wel weten
  Redactie Frontpage dinsdag 23 januari 2007 @ 12:22:48 #124
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_45592627
ík vond meredith een beetje .... arrogant denk ik. ze wil beide mannen, maar dan kan toch niet muts
wat ik wel grappig vond was dat ze zich helemaal had opetut en McDreamy en McVet alleen elkaar zaten te bekijken
With four other people
And aliens
pi_45592917
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:22 schreef Etcetera het volgende:
ík vond meredith een beetje .... arrogant denk ik. ze wil beide mannen, maar dan kan toch niet muts
is idd geen briljant plan, maar ik vond 'r altijd al een enorme muts
quote:
wat ik wel grappig vond was dat ze zich helemaal had opetut en McDreamy en McVet alleen elkaar zaten te bekijken
dat krijg je er van, ze gaan meer op elkaar letten dan op haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')