en had je na een zware storm 12 doden en duizenden gestrande treinreizigers. Ja dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:35 schreef Bastard het volgende:
Ik ben zeker de enige die de weeralarmen overtrokken vind
'Vroeger' had je gewoon wind of storm, en je zag het wel... nu komt bij iedere scheet een alarm
Het is vrij lokaal. Neem van mij aan dat 5.5 meter zeegang en windstoten over de 100 km/h gevaarlijk zijn. Rijd je nu met een vrachtwagen over de stormvloedkering dan heb je een goede kans om de Oosterschelde in geblazen te worden. Dat het in Limburg oid nou wat minder waait...quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:35 schreef Bastard het volgende:
Ik ben zeker de enige die de weeralarmen overtrokken vind
'Vroeger' had je gewoon wind of storm, en je zag het wel... nu komt bij iedere scheet een alarm
Aan zee in ieder geval nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:59 schreef flugeltje het volgende:
Klopt, gisteren waaide het hier ook veel harder.
Juist, bewijs willen we zien!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan zee in ieder geval niet
http://www.actuelewaterda(...)stoot?template=winds
http://www.actuelewaterda(...)stoot?template=winds
Ijmuiden heeft nu een windkracht 9.
Kweekte een saamhorigheidsgevoelquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
en had je na een zware storm 12 doden en duizenden gestrande treinreizigers. Ja dat waren nog eens tijden
je kan natuurlijk eens beginnnen om naar de berichten van het KNMI te luisterenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:09 schreef Napsoft het volgende:
Waar blijft die storm nou! of is het al voorbij?
Surfenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:00 schreef Bastard het volgende:
Nu is het even surfen en kijken of je wel of niet een muts moet meenemen
Dat is eventueel mogelijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan natuurlijk eens beginnnen om naar de berichten van het KNMI te luisteren
Ik zit op m'n werk zonder radioquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan natuurlijk eens beginnnen om naar de berichten van het KNMI te luisteren
Jij bent vast zo'n figuur dat alleen maar takken op de weg wilt zien en auto ongelukken. Zo'n ramptoerist!quote:
De voorspelling is dat de zwaarste windstoten rond het front zitten, en dat is er inderdaad nog niet direct, als ik de radar moet geloevn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk zonder radio
Maar volgens mij begreep ik van weerwoord dat we pas over een uurtje of 2 de felste windstoten moeten gaan krijgen...
Wind begint hier in Tilburg overigens ietwat toe te nemen, maar vooralsnog is het niet veel.
Zolang er geen gewonden vallen mag het van mij godsgruwelijk hard stormen. Van de meesten hier in DE geloof ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:20 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Jij bent vast zo'n figuur dat alleen maar takken op de weg wilt zien en auto ongelukken. Zo'n ramptoerist!
Eens!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang er geen gewonden vallen mag het van mij godsgruwelijk hard stormen. Van de meesten hier in DE geloof ik
Storm is
volgens mij is dat ook de reden van dit subforumquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang er geen gewonden vallen mag het van mij godsgruwelijk hard stormen. Van de meesten hier in DE geloof ik
Storm is
Alles vanaf dik 7bft heb ik niet zoveel mee, behalve dat het machtig mooi is om de natuur zo te keer te zien gaan. Ik leef het meest bij 6bft/7bftquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |