ik woon hier niet, ik probeer hier alleen te werkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:09 schreef FJD het volgende:
Ook niet zo gek als je zo diep in het land woont.
Kust
Had ik ook al gezien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:33 schreef aloa het volgende:
Zeeplatform F-3 windstoten tot 130 km per uur.![]()
Nou, nou, helemaal.... maximaal 40 km. En er rijden ook bussen hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:04 schreef Napsoft het volgende:
Hier (amsterdam - westelijk havengebied) is het aardig rustig nog hor, maar komt er dan zoveel storm nog aan? ik hoop dat de treinen blijven rijden.. ik moet weer helemaal terug naar Alkmaar![]()
Klopt, gisteren waaide het hier ook veel harder.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:48 schreef Joepie het volgende:
Het lijkt hier of het gisteren harder waaide, nu kan de storm nog komen natuurlijk, maar voorlopig lijkt het zelfs minder te zijn dan gisteren.
Maar het is nou niet echt van goh lekkere stormquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:03 schreef Againzender het volgende:
Wind neemt nu toch echt wel toe in Amsterdam, is erg vlagerig.
Deventer, same met een beetje regen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:24 schreef MM-Luna het volgende:
Zwolle, windvlagen.. boring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |