Voordat treinen van de rails worden geblazen, moet er wel heel wat gebeuren hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:04 schreef Napsoft het volgende:
Hier (amsterdam - westelijk havengebied) is het aardig rustig nog hor, maar komt er dan zoveel storm nog aan? ik hoop dat de treinen blijven rijden.. ik moet weer helemaal terug naar Alkmaar![]()
Maar ik hoorde gistere (in een weer afgrijselijk vol afgeladen trein) dat vorig jaar met een storm alle bovenleidingen waren kapotgeblazen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voordat treinen van de rails worden geblazen, moet er wel heel wat gebeuren hoor.
Dat gebeurt volgens mij vooral als het ijzelt/vriest/sneeuwt, zoals november vorig jaar. Dan vriest de regen/sneeuw vleugelvormig aan op de bovenleidingen, waardoor die extra hard op en neer zwiepen tot ze breken (idem met electriciteitskabels trouwens)quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:21 schreef Napsoft het volgende:
Maar ik hoorde gistere (in een weer afgrijselijk vol afgeladen trein) dat vorig jaar met een storm alle bovenleidingen waren kapotgeblazen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |