Bron, KNMIquote:Waarbij vanaf 9 uur voornamelijk in het westen van het land zeer zware windstoten tot ongeveer 120 km/uur voor zullen komen.
quote:21:08:42 10-01-07 18 G AMBU Weeralarm - 11.01.2007 ochtenduren, zeer zware windstoten, zuidwesterstorm windkracht 9 langs de kust
CPA NH-Noord ( Monitorcode )
GHOR NH-Noord ( OvDG )
quote:20:56:12 10-01-07 18 G BRAN Weeralarm - 11.01.2007 ochtenduren, zeer zware windstoten, zuidwesterstorm windkracht 9 langs de kust
BRW NH-Noord ( Monitorcode )
BRW NH-Noord ( OvD Noord Kennemerland-Zuid )
BRW NH-Noord ( OvD Noord Kennemerland-West )
BRW NH-Noord ( OvD Noord Kennemerland-Oost )
BRW NH-Noord ( OvD West-Friesland West )
BRW NH-Noord ( IOvD West-Friesland Oost )
BRW NH-Noord ( OvD Kop Noord Holland-Zuid )
BRW NH-Noord ( OvD Kop Noord Holland-Noord )
BRW Texel ( Regionaal OvD )
BRW NH Noord ( HOvD/ROGS Noord Kennemerland )
0200642 BRW NH Noord ( HOvD/ROGS )
0200502 BRW NH Noord ( RCvD )
0200501 BRW NH Noord ( Operationeel Leider )
Dat waren meldingen voor functionarissen van de regio Noord Holland.quote:20:54:57 10-01-07 18 G AMBU Weeralarm - 11.01.2007 ochtenduren, zeer zware windstoten, zuidwesterstorm windkracht 9 langs de kust
CPA NH-Noord ( Monitorcode )
GHOR NH-Noord ( Monitorcode )
GHOR NH-Noord ( RGFvD )
GHOR NH-Noord ( HS GHOR )
GHOR NH-Noord ( OvD )
GHOR NH-Noord ( OvD )
GHOR NH-Noord ( OvD )
GHOR NH-Noord ( OvDG West-Friesland )
GHOR NH-Noord ( OvDG Kop Noord-Holland )
GHOR NH-Noord ( OvDG Noord-Kennemerland )
quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Tijd om de was binnen te halen!![]()
Ik zit nog te twijfelen over hoe laat. Aangezien het nu al stormt in den Helder, komt het hele zwikkie wat eerder dan verwacht. Dus ik ben om 12 uur op Scheveningen, waarschijnlijk op de pier (lekker uit de windquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:04 schreef -skippybal- het volgende:
Wauw het is zelfs een sticky![]()
Maar Hi_flyer, jij ging morgen toch ook naar Schevingen? Hoe laat denk je dat je er bent ongeveer?
Voordat treinen van de rails worden geblazen, moet er wel heel wat gebeuren hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:04 schreef Napsoft het volgende:
Hier (amsterdam - westelijk havengebied) is het aardig rustig nog hor, maar komt er dan zoveel storm nog aan? ik hoop dat de treinen blijven rijden.. ik moet weer helemaal terug naar Alkmaar![]()
Maar ik hoorde gistere (in een weer afgrijselijk vol afgeladen trein) dat vorig jaar met een storm alle bovenleidingen waren kapotgeblazen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voordat treinen van de rails worden geblazen, moet er wel heel wat gebeuren hoor.
Dat gebeurt volgens mij vooral als het ijzelt/vriest/sneeuwt, zoals november vorig jaar. Dan vriest de regen/sneeuw vleugelvormig aan op de bovenleidingen, waardoor die extra hard op en neer zwiepen tot ze breken (idem met electriciteitskabels trouwens)quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:21 schreef Napsoft het volgende:
Maar ik hoorde gistere (in een weer afgrijselijk vol afgeladen trein) dat vorig jaar met een storm alle bovenleidingen waren kapotgeblazen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |