is bij elke telefoon/abonnement/winkel verschillendquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:15 schreef ruud.nl het volgende:
Sorry voor de offtopic reactie, maar is het niet gunstiger om dan voor een sim-only abonnement/verlenging te kiezen waardoor je veel minder abonnementskosten betaalt?![]()
dat is goed, laat maar wat wetenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:57 schreef DBBknown het volgende:
kick.
@brun0, ik denk er even over na, p990i is wel een leuk telefoontje.
@madlive, nee sorry.
voor wlan heb je nooit een abbo nodig, zolang jij wifi in de buurt hebt moet dat gewoon werken...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:35 schreef DBBknown het volgende:
@BJvK, met een s200 is alleen wlan mogelijk icm een abbo toch, of is het mogelijk een los wlan abbo af te sluiten ipv een heel abbo? Zo ja, dan denk ik daar ook ff over na en laat het je zsm weten
Lees het topic es doorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:01 schreef PauldeMunnik het volgende:
Eerste echte bod dan maar ¤ 120
Iwantpie heeft (ook) al in een ander topic zo goed als zeker een mobieltje gekocht. Daarom gok ik dat zn interesse hier afneemtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:07 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Lees het topic es door![]()
Er staat al een bod van ¤220
-edit- 240 zelfs
Zonder abo kun je ook gebruiken maken van wifi. Zelfs zonder simkaart kun je de S200 gewoon opstarten en gebruiken (incl wifiquote:Op zondag 14 januari 2007 17:35 schreef DBBknown het volgende:
@BJvK, met een s200 is alleen wlan mogelijk icm een abbo toch, of is het mogelijk een los wlan abbo af te sluiten ipv een heel abbo? Zo ja, dan denk ik daar ook ff over na en laat het je zsm weten
TS zou een paar uur na gaan denken over mijn bod. Heb niks meer gehoordquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:10 schreef PauldeMunnik het volgende:
[..]
Iwantpie heeft (ook) al in een ander topic zo goed als zeker een mobieltje gekocht. Daarom gok ik dat zn interesse hier afneemt
kan ik mee levenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef DBBknown het volgende:
@brun0, ik denk nog heel ff na als je het niet erg vind, ik laat het je voor donderdag ochtend weten.
@iwantpie, zag je bod over het hoofd maar helaas, vind ik nog te laag.
Donderdagochtend is voorbij, laat maar al zitten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef DBBknown het volgende:
@brun0, ik denk nog heel ff na als je het niet erg vind, ik laat het je voor donderdag ochtend weten.
@iwantpie, zag je bod over het hoofd maar helaas, vind ik nog te laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |