Vroeg, ik weet het, maar ik had een model in mijn hoofd en die is van de collectie van 2001 en die collectie gaat er altijd in maart/april uit. Dus wilde ik de jurk die ik in mijn hoofd had nog kunnen aanschaffen dan moest ik nu wel gaan kijken. Ben je te laat, dan kan je de jurk uit de winkel aanschaffen maar dan heb je dus geen jurk
naar jouw wensen, jouw maat etc.
Ik ben dus gaan passen met mijn moeder, schoonmoeder, getuige en zus. De eerste jurk die ik aanhad was de jurk die ik in gedachte had. Die is het niet geworden. De tweede jurk had ook wat moois, maar was niet helemaal wat ik zocht. De derde... dat was hem. Helemaal verliefd.
Mijn moeder kreeg een gelukkig koppie en ik wist zelf dat dit hem was. Wel mijn wensen nog doorgegeven, hij gaat nog iets veranderen, maar ik heb echt een plaatje van een jurk.
De eerste jurk maakte me wat klein en dik. De tweede jurk maakte me lang en met een normaal postuur. De derde jurk maakte me ook lang en niet dik, maar die had veel aspecten in de jurk die de eerste jurk, mijn droomjurk tot dat moment, had. Dus zo heb ik een combinatie. Het fijne is dat de sleep los kan, dus dan hoef ik niet met een heel eind achter me aan te gaan dansen!
Het plaatje van de jurk is niet zo mooi, van plaatje vond ik deze jurk niets. Ik kan het nu dus redelijk makkelijk voor me houden. De foto's die gemaakt zijn wil ik het liefst nu al ontwikkelen, de hele dag naar kijken en hier posten. Maar... jullie hebben pech!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |