quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:Man en vrouw zijn 1
quote:Jawel, dit was gewoon een zachtaardige manier om te vertellen dat jullie THE FUCK OP MOETEN LAZEREN OP MIJN BRUILOFT!!
Op dinsdag 26 maart 2002 22:09 schreef just me het volgende:[..]
swets geen eigen mening meer??
quote:ikke was er lekker wel en jij lekker niet tututututuuut
Op dinsdag 26 maart 2002 21:37 schreef Havoc het volgende:[..]
Neuh laten we het er maar op houden dat je niet bij die bijzondere bruiloft was en dat je gewoon loopt te zuigen.
neehoor, absoluut niet het verkeerde been
[ik zeg het zelf wel alvast mode]
Bol waar bemoei je je mee? [/ik zeg het zelf alvast wel mode]
------------
maargoed waar ik voor kwam:
Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetsssieeee
echt dus ff wel dat ik op je bruiloft kom he!!!!!!
quote:Anders geloof je 't zeker niet... ??
Op dinsdag 26 maart 2002 22:23 schreef Bolletje... het volgende:[..]
------------
maargoed waar ik voor kwam:Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetsssieeee
echt dus ff wel dat ik op je bruiloft kom he!!!!!!
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 22:27 schreef E.T. het volgende:[..]
Anders geloof je 't zeker niet... ??
quote:WHO FUCKING CARES?????
Op dinsdag 26 maart 2002 21:37 schreef Havoc het volgende:[..]
Neuh laten we het er maar op houden dat je niet bij die bijzondere bruiloft was en dat je gewoon loopt te zuigen.
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 12:13 schreef dutchie het volgende:[..]
WHO FUCKING CARES?????
Ik ben blij dat Zooi en de zijne een leuke bruiloft hebben gehad, waarom zou ik daar bij moeten zijn geweest? Ik ken ze niet persoonlijk en dat vind ik prima. Ik gun ze al het geluk van de wereld. Maar applausje voor jezelf hoor, dat jij wel uitgenodigd was, goed geslijmd.
Ga met jezelf spelen ofzo, gadver, wat kan jij de sfeer verpesten zeg.
Klassewerk Havoc!
quote:pcies, wat een sfeerverpester
Op woensdag 27 maart 2002 12:14 schreef DarkElf het volgende:
Jeetje wat een gezelligheid.
quote:Ga je het toch bekend maken? Leuk!
Op woensdag 27 maart 2002 12:19 schreef Bolletje... het volgende:[..]
pcies, wat een sfeerverpester
mischien dat dit helpt:
*dit zat is*
Alle offtopic opmerkingen, geharrewar en gekissebis wat ik hierna nog zie verschijnen wordt verwijderd.
quote:GO LOIS GO LOIS GO!
Op woensdag 27 maart 2002 19:46 schreef Lois het volgende:
Oke dan gaan we nu weer gezellig verder met trouwerijen en leuke dingen!*dit zat is*
Alle offtopic opmerkingen, geharrewar en gekissebis wat ik hierna nog zie verschijnen wordt verwijderd.
ff wat anders... ik las dat van die duiven op de bruiloft van Zooi... dat doen wij ook. Lijkt me zo gigantisch gaaf en niet iedereen doet dat, dus toch wat aparte plaatjes in het fotoalbum!
quote:We didn't start the fire....
Op woensdag 27 maart 2002 12:13 schreef dutchie het volgende:[..]
WHO FUCKING CARES?????
Ik ben blij dat Zooi en de zijne een leuke bruiloft hebben gehad, waarom zou ik daar bij moeten zijn geweest? Ik ken ze niet persoonlijk en dat vind ik prima. Ik gun ze al het geluk van de wereld. Maar applausje voor jezelf hoor, dat jij wel uitgenodigd was, goed geslijmd.
Ga met jezelf spelen ofzo, gadver, wat kan jij de sfeer verpesten zeg.
Klassewerk Havoc!
Maar goed als je het niet begrijpt, jammer dan.
quote:ja t is wel een beetje op het laatste moment, zo'n maandje van te voren,
Op woensdag 27 maart 2002 12:30 schreef dutchie het volgende:[..]
Ga je het toch bekend maken? Leuk!
Mag ik je dan eindelijk officieel feliciteren?
Nu hoef ik niet meer te
Wat betreft de kleding: het is geen Didi geworden en ik zal geen doc Martens aanhebben. De kleding bij Didi was toch te casual voor een bruiloft en onder de kleding die ik nu heb staan doc Martens niet mooi. Wat het wel is geworden kan ik niet verklappen omdat mijn vriendje af en toe meelurkt in dit topic........
Als lokatie voor de foto's hadden we de Japanse tuin in Clingendael in gedachten, maar als er iemand is die een originelere lokatie in Den Haag weet hoor ik het graag.
Het gekke is dat ik, hoewel ik er constant mee bezig ben, nog helemaal niet zenuwachtig ben voor de bruiloft. Wel voor mijn vrijgezellenfeest.... Ben heel benieuwd wat mijn vriendinnen voor me in petto hebben.
quote:Misschien in dat geval niet zo handig geweest datum & locatie en zo op een openbaar forum neer te planten?
Op dinsdag 26 maart 2002 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Jawel, dit was gewoon een zachtaardige manier om te vertellen dat jullie THE FUCK OP MOETEN LAZEREN OP MIJN BRUILOFT!!
quote:Volledig mee eens. Anderen niet?
Op woensdag 27 maart 2002 19:46 schreef Lois het volgende:
Oke dan gaan we nu weer gezellig verder met trouwerijen en leuke dingen!*dit zat is*
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 04:34 schreef Havoc het volgende:
We didn't start the fire....Maar goed als je het niet begrijpt, jammer dan.
Maar goed, waar waren we gebleven?
O ja, we hebben de kaarten klaar. Met een speciaal ontwerp gemaakt door een vriendin van ons. Maakt het wat persoonlijker.
quote:Tijdens de plechtigheid/ceremonie of hoe je 't noemen wilt is wat mij betreft iedereen welkom. (nou ja.. iedereen... Maar ik neem aan dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel.)
Op donderdag 28 maart 2002 12:17 schreef DIGGER het volgende:[..]
Misschien in dat geval niet zo handig geweest datum & locatie en zo op een openbaar forum neer te planten?
En ja, misschien ben ik naief, maar ik ga nog steeds uit van de goede bedoelingen van mensen en ga er dus ook van uit dat mensen onze wensen respecteren op die dag
quote:verdorrie had juist zin in een feessie
Op donderdag 28 maart 2002 13:03 schreef E.T. het volgende:[..]
Tijdens de plechtigheid/ceremonie of hoe je 't noemen wilt is wat mij betreft iedereen welkom. (nou ja.. iedereen... Maar ik neem aan dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel.)
Daarna is het een besloten feestje en komt er echt niemand in.En ja, misschien ben ik naief, maar ik ga nog steeds uit van de goede bedoelingen van mensen en ga er dus ook van uit dat mensen onze wensen respecteren op die dag
nee hoor meis, t is jullie dag, jullie feest,
ik kan t me helemaal voorstellen!
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 14:50 schreef Bolletje... het volgende:[..]
verdorrie had juist zin in een feessie
![]()
nee hoor meis, t is jullie dag, jullie feest,
ik kan t me helemaal voorstellen!
Vroeg, ik weet het, maar ik had een model in mijn hoofd en die is van de collectie van 2001 en die collectie gaat er altijd in maart/april uit. Dus wilde ik de jurk die ik in mijn hoofd had nog kunnen aanschaffen dan moest ik nu wel gaan kijken. Ben je te laat, dan kan je de jurk uit de winkel aanschaffen maar dan heb je dus geen jurk
naar jouw wensen, jouw maat etc.
Ik ben dus gaan passen met mijn moeder, schoonmoeder, getuige en zus. De eerste jurk die ik aanhad was de jurk die ik in gedachte had. Die is het niet geworden. De tweede jurk had ook wat moois, maar was niet helemaal wat ik zocht. De derde... dat was hem. Helemaal verliefd.
Mijn moeder kreeg een gelukkig koppie en ik wist zelf dat dit hem was. Wel mijn wensen nog doorgegeven, hij gaat nog iets veranderen, maar ik heb echt een plaatje van een jurk.
De eerste jurk maakte me wat klein en dik. De tweede jurk maakte me lang en met een normaal postuur. De derde jurk maakte me ook lang en niet dik, maar die had veel aspecten in de jurk die de eerste jurk, mijn droomjurk tot dat moment, had. Dus zo heb ik een combinatie. Het fijne is dat de sleep los kan, dus dan hoef ik niet met een heel eind achter me aan te gaan dansen!
Het plaatje van de jurk is niet zo mooi, van plaatje vond ik deze jurk niets. Ik kan het nu dus redelijk makkelijk voor me houden. De foto's die gemaakt zijn wil ik het liefst nu al ontwikkelen, de hele dag naar kijken en hier posten. Maar... jullie hebben pech!!!
Nog voor het bruidspaar ze zelf heeft gezien, heb ik de hand weten te leggen op de officiële trouwfoto van Zooi en Mevr. Zooi.
Na een lange dag vol emoties was het dan eindelijk tijd voor ontspanning. Na de verplichte wals met familieleden was Zooi ineens niet meer te houden.
"De kabouterdans wil ik doen, de kabouterdans wil ik doen" gilde hij enthousiast. Mevr. Zooi had nog haar twijfels maar het was al te laat.
De band zette in, Zooi trok zijn muts uit zijn rugzakje en ging volledig uit zijn dak. Mevr. Zooi zette haar reserves opzij en deed ook het mutsje maar op.
Zie de foto, verder commentaar is overbodig.
met dank aan de ceremoniemeester
Nog even een vraag voor de dames, hebben jullie ook zo'n moeite gehad om een beetje fatsoenlijke schoenen uit te zoeken? Het zijn allemaal van die truttenschoentjes vind ik. Maar een andere kleur als wit kan ook weer niet. Mijn jurk hangt net over de enkels dus het moet wel iets leuks zijn. En ik wil absoluut een hoge hak. Draag nl. altijd hakken van om en nabij de 5 cm, dus wil daar nu ook niet echt concessies in doen.
Denk er nu over om deze te kopen:
quote:Vorig jaar is een vriendin van mij getrouwd en die had die typische trouwpump gekocht, die zie je heel veel. Zo'n wit satijnachtig schoentje. Staat hartstikke leuk, maar zit vreselijk beroerd. Nadat ze die gekocht had, heeft ze ze geprobeerd in te lopen. Het bleef maar op de wreef drukken. Maar terugdoen kon niet meer. Dus ze heeft heel heldhaftig op de dag met die schoenen gelopen. Maar toen de meeste gasten weg waren en alleen de directe vrienden en ouders over waren, trok ze met een zeer pijnlijk gezicht haar schoenen uit en gaf haar moeder haar badslippers. Ik heb nog nooit iemand zo opgelucht zien kijken!
Op maandag 01 april 2002 09:57 schreef DarkElf het volgende:
Een strompelende bruid staat al helemaal niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |