abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2002 @ 12:41:16 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2856576
Jahaa, het zal je vast niet ontgaan zijn, maar deze moderator gaat op 6 juni a.s.
En ik ben vast niet de enige (ik trouw sowieso met het vriendje, dus dat is al 1 persoon meer). Dus leef je uit!

Een aantal dingen zijn al geregeld. Ik heb afgelopen vrijdag DE jurk gekocht en ik trouw in het wit. (Ja, ik weet, het is een groffe schande. )
Locatie en band zijn ook al geregeld evenals het gemeentehuis.
Momenteel zijn we met de kaartjes bezig. Maar volgens mij kunnen we dit net zo goed zelf maken. Mijn vriend heeft wat contacten in de grafische wereld, dus drukken/printen is geen probleem. Nu zoek ik alleen nog een afbeelding ofzoiets wat op de voorkant moet. Alleen kan ik niets leuks vinden.
Weet iemand iets? En is het uberhaupt goedkoper om het zelf te doen, of kun je het toch beter laten doen?

Volgens mij is hier eerder een topic over geweest maar ik kon het niet terugvinden.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_2856582
Gefeliciteerd en het was mijn topic .
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2856591
Ook gefeliciteerd
En het lijkt me goedkoper om het zelf te doen, dan het te laten doen maar dat hangt ook van het aantal kaartjes af
pi_2856609
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 18 januari 2002 @ 12:47:03 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2856644
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:44 schreef DarkElf het volgende:
Voor de getrouwde Fok!kers...........
Zie je wel!
Jij ook nog van harte natuurlijk!
Maar we maken het weer aanhangig iig.
pi_2856690
Hoezo is het een schande om in het wit te trouwen? Dat doen alle maagden toch? Daar moet je juist trots op zijn. Geintje! Veel plezier. Zijn wij ook allemaal uitgenodigd? Is er een streaming video verslag?
  vrijdag 18 januari 2002 @ 13:10:03 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2856905
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:52 schreef plok het volgende:
Hoezo is het een schande om in het wit te trouwen? Dat doen alle maagden toch? Daar moet je juist trots op zijn. Geintje! Veel plezier. Zijn wij ook allemaal uitgenodigd? Is er een streaming video verslag?

Sorry hoor, moest even bijkomen van het lachen.
pi_2856947
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 13:10 schreef dutchie het volgende:

[..]

Sorry hoor, moest even bijkomen van het lachen.

Was het zo erg dan?
pi_2858182
op deze site staat wel een mooi plaatje (dat getekende rechts). Vroeger was het eigenlijk wel altijd mooier maarja

Kzal ff kijken of ik nog een boekje van lang geleden ofzo kan vinden, daar stond dat mooie plaatje in (was echt heel mooi)

*laat het me wel weten of je die neemt he *

Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  vrijdag 18 januari 2002 @ 16:40:20 #10
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2859130
Is een leuke, spontane foto van jullie twee niets?

If not, dan kun je altijd nog die mooie Dutchbird uit Hé dutchie, gebeurt er eigenlijk wat aan... op de voorkant zetten naturlijk!

Veel plezier met voorbereiden!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 19 januari 2002 @ 14:44:54 #11
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2866320
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 16:40 schreef Hik het volgende:
Is een leuke, spontane foto van jullie twee niets?

If not, dan kun je altijd nog die mooie Dutchbird uit Hé dutchie, gebeurt er eigenlijk wat aan... op de voorkant zetten naturlijk!

Veel plezier met voorbereiden!

Ik sta dus nooit leuk op foto's hè. Ik weet niet hoe het kan, maar ik kom er gewoon niet leuk op. Terwijl ik toch zo'n leuke meid ben. Ligt misschien aan de fotograaf of ik moet eens niet zo krampachtig kijken als men een foto neemt. Maar ook als men spontaan een foto probeert te maken, dan voel ik die lens gewoon en ga vreemd doen. Kan er niks aan doen. Dus een leuke spontane foto zit er niet in.

Die Dutchbird, i'll keep it in mind.

Zie trouwens ook zo vreselijk op tegen het uitzoeken van een goede maar natuurlijk niet te dure fotograaf. Het liefst willen we geen professional, omdat die de negatieven houden. En als je dan wilt bij bestellen, mag je per foto mooi €5 dokken. Dacht het niet!
Sowieso; hoe herken je een goede fotograaf? Iedereen zegt altijd; we willen geen standaard-foto's. En volgens hen hebben ze dan een fotograaf die heeeeel goed is. Dan zie je achteraf de foto's en dan zijn het gewoon idd de standaardfoto's.

maandag 21 januari 2002 @ 11:02:32 #12
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2883076
*schop!!!*
pi_2886464
Effe tussendoor:
Er zijn zeker wel goede fotografen waar je de negatieven wel zelf mag houden!
Goede afspraken maken!

Ik ga op 1 juli trouwen. We hebben echt nog NIX geregeld, alles is nog maar pas besloten! Ik hoop dat we het nog redden in 5 maandjes.

pi_2886489
quote:
Op maandag 21 januari 2002 15:53 schreef PluizZzje het volgende:
Effe tussendoor:
Goede afspraken maken!

Ik ga op 1 juli trouwen. We hebben echt nog NIX geregeld, alles is nog maar pas besloten! Ik hoop dat we het nog redden in 5 maandjes.

Gefeliciteerd. Beginnen met stadhuis en plek voor receptie en diner regelen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_2886820
Dank je,

We hebben een soort van weddingplanner in de arm genomen. Aangezien we sinds kort in Duitsland wonen en wel in Nl willen trouwen, leek ons dat wel zo praktisch.

Ik hoop maar wel dattie z´n werk goed doet! Toch wel een beetje eng om zo alles over te laten aan een ander.

Heeft iemand misschien een goed alternatief voor DE ringen? Wij hebben beiden een hekel aan het fenomeen ring. We zijn nu naarstig op zoek naar iets anders, iets mooi symbolisch. Best moeilijk verder dan een ketting of een tattoo )niet bespreekbaar overigens! zijn we nog niet gekomen.

maandag 21 januari 2002 @ 16:12:27 #16
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2886831
quote:
Op maandag 21 januari 2002 15:53 schreef PluizZzje het volgende:
Effe tussendoor:
Goede afspraken maken!

De meeste mensen zeggen dat je alles ver van tevoren moet regelen. Maar volgens mij red je het wel. Niet alle data of tijdstippen voor het gemeentehuis zijn meer vrij, maar er vast wel een dag + tijdstip die jullie aan staan. Maar ik zou maar eens gaan informeren als ik jullie was.

Van Harte and welcome to the club!
Weet jullie al hoe je de dag gaat indelen of wat je absoluut niet wilt?
Misschien heb je aan dit adres iets als je nog op zoek moet naar een band: http://www.swinging.nl
Wij hebben hier voor de band Candeda gekozen. Zijn in Amsterdam gaan kijken en stonden gelijk mee te swingen.

pi_2886903
Mooi om te horen dat er eindelijk eens iemand zegt dat we het wel moeten halen in 5 maandjes. Je bent echt de eerste inderdaad die dit zegt! Thanx, geeft mij weer hoop.

De datum is wel cruciaal, vinden we. We willen PERSE op 1 juli, omdat we dan ook allebei jarig zijn, mooier kan niet imo.

Das een maandag. het officiële gedeelte willen we doen op een hele mooie lokatie, maakt eik niet zoveel uit waar, als het maar in Brabant of Limburg ofzo is. Daarna receptie en eten met niet teveel mensen. De vrijdag daarop willen we feesten echt alleen met goede vrienden, niet alle verre nichten enzo, hebben we niet echt boodschap aan! We denken aan een themafeest zoals DISCO.

Zo, hehe, dat waren onze ideeen. Toch al een heel verhaal al zeg ik het zelf!
En jullie? Of staat dat al ergens?

pi_2886970
Dit vind ik wel een mooi plaatje

Deze foto is gemaakt voor ons partycenter.

pi_2886991
Ik denk heus wel dat het kan in 5 maanden. je loopt alleen de kans dat er dingen vol geboekt zijn en dan moet je een alternatief zoeken. Dat lijkt mij persoonlijk niet zo leuk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Jubileum moderator maandag 21 januari 2002 @ 20:57:30 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_2890622
Ik heb alles voor onze bruiloft in 4 maanden geregeld. Wij hadden geen groot feest maar een diner. In datzelfde eethuisje hadden wij de receptie. Wij trouwden op een dinsdag, er was voor die dag ook niet veel volgeboekt.

Ik heb een goede vriend (en amateurfotograaf) gevraagd om de foto's te maken. Wij hebben dus niet veel standaardfoto's want dat vind ik vreselijk. Wel hebben we veel foto's van familieleden, het bruidspaar met familieleden, het diner etc.etc. (en 30 foto's van de bruidstaart, die was wat apart )
De negatieven zijn in ons bezit en ik heb 2 prachtige albums vol kleur en zwart/wit foto's.

Ik wilde een eenvoudige maar sfeervolle bruiloft en dat is ook zeker gelukt.
Juist omdat alles geregeld is met familieleden en vrienden (mijn zusje leidde alles in goede banen, goede vriend als fotograaf, trouwRolls en chauffeur was een neef) was het heel knus en gezellig.

Dat was onze keuze en ik heb er nog steeds geen spijt van.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel maandag 21 januari 2002 @ 21:26:16 #21
2628 Karin
pi_2891098
Ik heb mijn "bruiloft" (2 feb alweer 4 jaar geleden) in 2,5 week geregeld . Kon niet sneller want je moet 2 weken in ondertrouw.
Wij hadden net een huis gekocht en waren op zoek naar een goedkope oplossing om alles een beetje te regelen. Omdat een samenlevingscontract toch best prijzig is en we van dat geld liever wat voor ons huis wilden kopen hebben wij besloten om op maandagochtend 9 uur gratis te trouwen.
We hadden onze ouders mee als getuigen en meer mensen mochten en konden er niet bijzijn. Het was namelijk in het ondertrouwkamertje in het gemeentehuis en er konden maar 4 mensen zitten (de vaders stonden erachter met de fotocamera). Daarna hadden we koffie en taart bij ons thuis met de zussen er ook bij en 's avonds hadden we met een aantal vrienden lekker geborreld.
We hadden alletwee gewoon iets aan wat we al in de kast hadden hangen (wel heel netjes natuurlijk).

's Morgens werden we om 7 uur al gewekt door gebons op de deur. Lois had een enorm uitgebreid ontbijt voor ons gemaakt en dat voor de deur gezet .

Ook had Lois gelukkig opgevangen waar wij taart besteld hadden (dat zou zij namelijk ophalen op het moment dat wij in het gemeentehuis waren) en het afbesteld want zij had ook een bruidstaart geregeld!

Het hele trouwen heeft trouwens maar 5 minuten geduurd. We stonden om 5 voor 9 alweer buiten! We gingen zitten. Ambtenaar van de burgelijke stand: "Welkom allemaal, Peter en Karin hebben besloten dat ze graag op deze manier willen trouwen. Dus neemt gij ........ tot uw wettige echtgenoot?" Geweldig! Het handtekeningen zetten duurde het langst!

Wij hadden toen zelf nog het idee dat als we nog een keertje "echt" wilden trouwen we het gewoon nog een keertje in de kerk zouden doen en dan wel met toeters en bellen. Maar eigenlijk zijn we nog steeds enorm blij met de manier waarop we het gedaan hebben. Ik zit nog steeds met een enorme glimlach op mijn mond als ik dit aan iemand vertel. En hoor ook heel veel reacties van mensen die wilden dat ze het ook zo gedaan hadden.

maandag 21 januari 2002 @ 23:22:32 #22
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_2892770
Mijn vriend en ik gaan 21 juni trouwen. Aanvankelijk wilden we het heel simpel houden, maar we hebben uiteindelijk toch besloten om een feest te geven. Tot nu toe ziet het schema er als volgt uit.

16.00 uur trouwen
16.45 uur foto's
18.00 uur eten met de ouders, opa's en oma's en de getuigen (kadootje van mijn aanstaande schoonouders)
20.00 uur feestje in een leuk kroegje (gedeeltelijk kadootje van mijn ouders)

We hebben geprobeerd om het toch een beetje low-budget te houden door mijn zusje de kaartjes te laten ontwerpen (en via haar werk te laten drukken) en mijn opa en een goede vriendin de foto's te laten maken (zijn ze allebei heel erg goed in). Ik ben geen type voor een echte bruidsjurk, dus ik ga waarschijnlijk gewoon feestelijke kleding kopen waar ik normaal niet zo heel veel geld voor uitgeef. Al met al zijn we toch nog zo'n fl. 10.000,= kwijt..........maarja het is het toch wel waard vind ik. Je bruiloft moet toch één van de mooiste dagen van je leven zijn......... Ik heb alleen één groot probleem. Ik heb altijd geroepen dat ik op mijn bruiloft doc martens aan wil (omdat het mijn lievelingsschoenen zijn). Ik ben al stad en land afgeweest voor een paar bordeaux-rode docs, maar ze zijn nergens te krijgen (zelfs niet in Engeland). Kan iemand me helpen????????

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_2892848
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:41 schreef dutchie het volgende:
(Ja, ik weet, het is een groVe schande. )
  dinsdag 22 januari 2002 @ 11:37:08 #24
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_2895959
ik ben nog wat te jong om te trouwen(en heb bovendien niemand gevonden om het mee te doen )

maar wat ik me afvroeg is wat zijn 'standaard' foto's

† In Memoriam † dinsdag 22 januari 2002 @ 11:43:26 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_2896013
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 11:37 schreef PLAE@ het volgende:
ik ben nog wat te jong om te trouwen(en heb bovendien niemand gevonden om het mee te doen )

maar wat ik me afvroeg is wat zijn 'standaard' foto's

foto's die in een parkje gemaakt zijn en waar je elkaar vreselijk zwijmelig aan staat te kijken

En jahaaaaaaaaaaa ik heb ook een paar standaard foto's in mijn trouwalbum zitten

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_2896031
Voor mij zijn standaard foto's in een parkje met een grasveld, een boompje, een struik etc etc. Lijkt me helemaal niets.

Anyway onze planning:

13.00 uur Auto arriveert met bloemen en corsages.
14.00 uur trouwen (we worden trouwens in de echt verbonden door het zusje van mijn beste vriendin)
14.45 uur weg om foto's te maken.
17.00 uur diner met familie.
19.30-20.00 uur recpetie voor niet teveel mensen. We houden ook allebei niet van bruilofstfeesten dus doen we het maar zo.

Na die dag boeken we een lastminute omdat we totaal geen id hebben waar we naar toe willen. Dus leek dit ons een goede oplossing.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2002 @ 12:08:37 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_2896228
Wij zijn om dezelfde reden gaan trouwens als Karin. We wilde het ook zo doen. Maar kregen het ene na het andere aangeboden. En dat vonden we eigenlijk ook wel heel erg leuk

We gingen trouwen rond 11:00.... Ik zeg rond , omdat we te laat waren Dat kwam weer door de kapster, die dik een uur te laat was en het fototoestel dat het op het laatste moment niet deed. Na het trouwen gingen we naar een restaurant/brasserij voor een koffietafel met bruidstaart en een broodmaaltijd.( www.nogalwiedus.nl ) Daarna gingen wij foto's maken. Dáárna was er een receptie bij ons thuis. We hadden ongeveer 30 man verwacht, maar er kwamen er uiteindelijk een stuk of 60. En toen al het volk weg was en mn huis opgeruimd (werd gedaan door mijn schoonouders) zijn we geld gaan tellen

Wat we allemaal gekregen hebben?
De kaartjes - van mijn opa en oma
Het trouwpak - van mijn schoonouders
De Jurk - Dat was de trouwjurk van mijn moeder die ze helemaal verbouwt heeft. *trots op is* Een redelijk strakke lichte blauwe jurk met lange mouwen. (als ik een slachtoffer kan vinden die ff een foto wil scannen zal ik hem hier wel plaatsen.
De foto's - Gemaakt door een amateur fotograaf.
De trouwauto - een geleende jaguar met als bestuurder de toenmalige beste vriend van mn hubbie, die ook getuigen was
De taart - Een hele mooie met marsepijn en zo van een hele goede vriend van ons en door hem gemaakt.
De broodmaaltijd - (voor broers, zussen, getuigen, ouders en opa en oma's) van mijn moeder
en de hapjes en drankjes tijdens de receptie werden weer helemaal verzorgd door mijn schoonouders.

Al met al heeft dit ons het boeket gekost (de corsage's kregen we daar weer gratis bij) De benzine voor de auto het gemeentehuis. En de koffie voor bij de taart.

oh jah en de kapster moest ik ook betalen

En het was uiteindelijk een onwijs gave dag ondanks dat het ons haast niets gekost heeft en ik s'morgens het lood in mn schoenen had zitten en mn moeder belde met de mededeling dat ik er niet meer aan mee deed

dinsdag 22 januari 2002 @ 19:34:33 #28
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2901645
quote:
Op maandag 21 januari 2002 23:28 schreef GrofGebekt het volgende:

[..]

Dat doe ik anders nooit hoor!

Maar volgens mij heb ik idd nog niet verteld hoe onze dag eruit gaat zien.

[verhaalmode]
Ookal zaten weer al een tijdje over te dubben en te discussieren of we het nou wel of niet zouden doen (toch duur enzo en nu ging het toch ook goed?), heeft het vriendje me toch gigantisch verrasd met een aanzoek. Afgelopen september zijn we een maand gaan toeren door Amerika. In Las Vegas staken we al de draak met de Wedding Chapels en dergelijke, voor de videocamera zeggen dat we er vanmiddag geweest waren enzo. Ach, als je een paar margarita's achter de kiezen hebt, wordt je behoorlijk flauw.
Vervolgens zouden we de Grand Canyon gaan bewonderen. Ik was helemaal stil van dit natuurwonder. En het was dan ook hier dat het vriendje me vastpakte en begon te 'speechen' over 'straks 10 jaar samen', nog iets over plannen enzo. En ik dacht: Uhoh, daar komt het....
Het duurde volgens mij wel een eeuwigheid voordat ik 'ja' kon zeggen, ook omdat mijn keel dichtgeplakt zat. Gut, wat heb ik me als een -muts gedragen zeg!!
[/verhaalmode]

Onze dagindeling ongeveer:
- We trouwen om 15.00 's middags en zullen daarvoor wel foto's nemen en de 'daggasten' thuis ontvangen. Thuis wat soep met brood denk ik, want anders heb je zulke rare geluiden tijdens de 'ceremonie'.
- We worden tussen 16.30 en 17.00 verwacht in het restaurant waar met de 'daggasten' een uitgebreid diner wordt genuttigd en waar vervolgens tegen 20.30 het feest lostbarst met de overige gasten.

Het restaurant dat we uitgekozen hebben is geen zalencomplex, want daar hebben we allebei een hekel aan. Je weet wel, lange tafels, je hebt je glas nog niet leeg of er staat al een nieuwe en niemand staat op.
Het is een oude herberg met een hele intieme sfeer. En groot voordeel, vreselijk buitenaf, dus het volume kan voluit!

Maar PluiZZje, leg die datum morgen direct vast, anders vis je er wel naast.

woensdag 23 januari 2002 @ 21:40:22 #29
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2915488
*Kuch*
pi_2915584
Ontzettend leuk om alle trouwverhalen te lezen, ik krijg er een "ik wil ook trouwen" gevoel van! Maar ik moet nog een paar jaartjes wachten... Er is al een datum 4 augustus 2007!!
  woensdag 23 januari 2002 @ 22:00:06 #31
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2915766
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 21:47 schreef Shaii het volgende:
Ontzettend leuk om alle trouwverhalen te lezen, ik krijg er een "ik wil ook trouwen" gevoel van! Maar ik moet nog een paar jaartjes wachten... Er is al een datum 4 augustus 2007!!
Waarom dan pas? Hebben jullie daar een speciale reden voor?
pi_2915789
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 22:00 schreef dutchie het volgende:

[..]

Waarom dan pas? Hebben jullie daar een speciale reden voor?

Dan zijn we precies 10 jaar samen, romantisch he?
  woensdag 23 januari 2002 @ 22:10:48 #33
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2915917
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 22:01 schreef Shaii het volgende:

[..]

Dan zijn we precies 10 jaar samen, romantisch he?

Dat was ook de reden van mijn vriend om mij ten huwelijk te vragen en op 6 juni te trouwen!
Waarschijnlijk denken we allemaal: Ach, als we al zo lang bij elkaar zijn, dan lukt de rest ook wel!
pi_2916354
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 22:10 schreef dutchie het volgende:

[..]

Dat was ook de reden van mijn vriend om mij ten huwelijk te vragen en op 6 juni te trouwen!
Waarschijnlijk denken we allemaal: Ach, als we al zo lang bij elkaar zijn, dan lukt de rest ook wel!

Inderdaad!
  FOK!fossiel donderdag 24 januari 2002 @ 10:25:43 #35
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2919356
quote:
Op maandag 21 januari 2002 23:22 schreef m@x het volgende:
Ik heb alleen één groot probleem. Ik heb altijd geroepen dat ik op mijn bruiloft doc martens aan wil (omdat het mijn lievelingsschoenen zijn). Ik ben al stad en land afgeweest voor een paar bordeaux-rode docs, maar ze zijn nergens te krijgen (zelfs niet in Engeland). Kan iemand me helpen????????
Hoi

Over die Doc. Martens: Heb je Sacha Shoes geprobeerd? Daar verkopen ze doccies en misschien ook nog de bordeaux-rode.

Maar volgens mij was dat model (en die kleur) zo'n 4 jaar terug erg populair. Mocht je ze echt heeeeel erg graag willen hebben dan zou je het ook kunnen proberen op tweedehands marktjes (Beverwijk bijvoorbeeld) daar heeft een vriendin van mij ze ooit gekocht (waren wel zwart...).

Verder heb je nog "Punch" op de nieuwe (of oude ) binnenweg in Rotterdam. Daar hebben ze de meest aparte doc. Martens die ik verder nog nooit ergens anders heb gezien.
Wie weet! (mocht je intresse hebben: kan ik je wel uitleggen waar dat winkeltje zit).

Chick on a mission
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2002 @ 11:24:20 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_2919742

die?? Ik zag ze toevallig van de week staan bij de opruiming van wehkamp

www.wehkamp.nl

FOK!fossiel donderdag 24 januari 2002 @ 12:34:39 #37
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2920475
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 11:24 schreef moussy het volgende:

Hee die paarse heb ik
Chick on a mission
  FOK!fossiel donderdag 24 januari 2002 @ 12:41:59 #38
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2920534

Deze heb ik ook

Deze staan toch ook cute onder een trouwjurk

Chick on a mission
  donderdag 24 januari 2002 @ 17:28:54 #39
3142 m@x
pi_2924197
Bedankt voor alle tips over de doc martens! Helaas heb ik Sacha al geprobeerd. Momenteel hebben ze geen rode docs en ze weten ook niet of ze ze nog binnen krijgen. Volgens de filiaalmanager die ik sprak had het geen zin om ze te bestellen omdat de fabrikant nogal eigenwijs schijnt te zijn en alleen te leveren wat hij wil. De docs die bij de Wehkamp in de aanbieding zijn (de donkerrode) zijn precies degene die ik wil hebben maar helaas zijn die al uitverkocht. Ik ga zeker kijken of ze ze bij die zaak in Rotterdam hebben. Als je me kan uitleggen hoe ik er kom vanaf CS, graag!

Wat de trouwkleding betreft. Ik wil graag in het rood trouwen en dan niet in een klassieke bruidsjurk maar in kleding die ik verder ook nog kan dragen. Het moet wel een beetje apart en gek zijn maar toch feestelijk. Ik ben vanmiddag even bij Didi (de winkel) langs geweest om te vragen of rood toevallig in hun zomercollectie zit. En ja hoor! Het is nog niet binnen maar de verkoopster die ik sprak zou contact opnemen met de inkoopster en die zou leuke spullen in mijn maat uitzoeken. Zodra het binnen is kan ik komen passen. Jippie!

[Dit bericht is gewijzigd door m@x op 24-01-2002 17:34]

Jubileum moderator donderdag 24 januari 2002 @ 17:54:08 #40
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_2924410
Heeee die paarse heb ik ook!

m@x, trouwen in een DIDI outfitje en Dr.Martens is wel ontzettend gaaf!! Ik wil absoluut een foto zien tegen die tijd hoor!

Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel donderdag 24 januari 2002 @ 22:09:58 #41
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2927413
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 17:28 schreef m@x het volgende:

Ik ga zeker kijken of ze ze bij die zaak in Rotterdam hebben. Als je me kan uitleggen hoe ik er kom vanaf CS, graag!

010-4366190
Punch Shoes & Fashion Nieuwe Binnenweg 3 3014GA ROTTERDAM

Misschien dat je eerst beter kunt bellen om te vragen (scheelt weer een hoop gedoe he )

Chick on a mission
  maandag 28 januari 2002 @ 12:13:14 #42
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2960672
Ik krijg vannacht zo'n luminieus idee. Aangezien mijn vriendje me als verrassing zaterdag lekker mee uiteten nam (want dat had ik wel eens verdiend zie hij), wilde ik iets terugdoen.
En nou leek het me leuk om op de ochtend van de bruiloft hier een champagneontbijt te laten afleveren. (en voor mezelf dan ook natuurlijk hè )
Maar ik heb dus geen flauw idee waar ik zoiets kan krijgen. We wonen onder de rook van Zwolle. Iemand een idee?
  FOK!fossiel maandag 28 januari 2002 @ 13:49:44 #43
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2961610
Kijk in het roze gedeelte van de telefoongids
Chick on a mission
  maandag 28 januari 2002 @ 14:03:55 #44
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_2961800
quote:
Ik krijg vannacht zo'n luminieus idee. Aangezien mijn vriendje me als verrassing zaterdag lekker mee uiteten nam (want dat had ik wel eens verdiend zie hij), wilde ik iets terugdoen.
En nou leek het me leuk om op de ochtend van de bruiloft hier een champagneontbijt te laten afleveren. (en voor mezelf dan ook natuurlijk hè )
Maar ik heb dus geen flauw idee waar ik zoiets kan krijgen. We wonen onder de rook van Zwolle. Iemand een idee?
Dutchie,

kijk op www.ontbijtservice.nl.

Gr 2meter3.

Groot geworden door niet klein te blijven.
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2002 @ 14:54:27 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_2962409
quote:
Op maandag 28 januari 2002 12:13 schreef dutchie het volgende:
hey das een leuk idee !!

Denkje dr wel aan dat je misschien ivm de zenuwen geen hap door je keel kan krijgen

ennuh niet te veel aan de champagne lurken he, straks sta je tipsy voor de ambtenaar

dinsdag 29 januari 2002 @ 12:02:15 #46
21746 Budah
He who is awake
pi_2972614
Waarom niet gewoon groot op de voorkant van het kaartje dit:

Lekker boeiend als je de pixels ziet das dan juist wel mooi.

product of a hippy/rocker upbringing
  dinsdag 29 januari 2002 @ 12:20:29 #47
3498 Barb
Graduated Fool
pi_2972774
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 12:02 schreef Budah het volgende:
Waarom niet gewoon groot op de voorkant van het kaartje dit:

Lekker boeiend als je de pixels ziet das dan juist wel mooi.

Kan je lullen wat je wilt, maar dit vind ik écht een leuk idee!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 29 januari 2002 @ 12:25:46 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_2972829
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 12:20 schreef Barb het volgende:

[..]

Kan je lullen wat je wilt, maar dit vind ik écht een leuk idee!

Helemaal mee eens!
pi_2973391
Wat ik me dit weekend bedacht, blauwe, jij ging toch in Maart, dus volgende maand, trouwen?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2002 @ 10:36:41 #50
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3019196
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 13:16 schreef DIGGER het volgende:
Wat ik me dit weekend bedacht, blauwe, jij ging toch in Maart, dus volgende maand, trouwen?
Klopt
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 2 februari 2002 @ 12:57:49 #51
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3020560
quote:
Op dinsdag 29 januari 2002 13:16 schreef DIGGER het volgende:
Jup
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 4 februari 2002 @ 14:48:18 #52
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3045119
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 12:57 schreef Zooi het volgende:

[..]

Jup

Jongen, zou je dat nou wel doen?

Maar ik wil wel even weten hoe jullie dag eruit ziet, dus brand maar los!

woensdag 6 februari 2002 @ 11:12:28 #53
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3064389
quote:
Op maandag 04 februari 2002 14:48 schreef dutchie het volgende:

[..]

Jongen, zou je dat nou wel doen?

Maar ik wil wel even weten hoe jullie dag eruit ziet, dus brand maar los!

JAH Zal eens kijken of ik vanmiddag de tijd heb om eens wat dingen te schrijven, over de dag zelf, de planning, wat er allemaal aan vooraf is gegaan, etc. Zal wel een lang verhaal gaan worden vrees ik
pi_3064402
Up date: We hebben fantastische trouwkaarten gevonden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3065671
quote:
Op maandag 28 januari 2002 12:13 schreef dutchie het volgende:
Niet doen, je hebt het die dag al druk genoeg. Doe dit maar NA de bruiloft.
pi_3065844
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 11:45 schreef DarkElf het volgende:
14.45 uur weg om foto's te maken.
Wat doe je dan met de gasten die er de gehele dag bij zijn, spelletjes bingo olv je oma
pi_3065870
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 13:06 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Wat doe je dan met de gasten die er de gehele dag bij zijn, spelletjes bingo olv je oma

Die zijn hooguit een uur alleen. En ze krijgen genoeg champagne in de tussentijd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3065902
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 11:12 schreef Zooi het volgende:

JAH Zal eens kijken of ik vanmiddag de tijd heb om eens wat dingen te schrijven, over de dag zelf, de planning, wat er allemaal aan vooraf is gegaan, etc. Zal wel een lang verhaal gaan worden vrees ik

Maar je schrijfstijl kennende vast en zeker ook een leuk verhaal, dus kom maar op
  woensdag 6 februari 2002 @ 14:52:21 #59
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3067787
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 13:09 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Maar je schrijfstijl kennende vast en zeker ook een leuk verhaal, dus kom maar op

*ongeduldig meewacht*
  woensdag 6 februari 2002 @ 14:56:39 #60
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3067851
Waar begin ik aan, moet wel helemaal gek zijn om dit allemaal te gaan schrijven maar wellicht dat iemand er ooit nog eens wat aan kan hebben

Wat vooraf ging (long, long ago....)

Liesbeth en ik wonen nu inmiddels een jaartje of 6 samen en uiteindelijk kom je dan op een punt waarbij je zegt: tja, wordt het niet eens tijd...?

Ik had wel al eens een paar keer een grapje gemaakt, door na een avond zwaar stapen met z'n tweeen out-of-the-blue te vragen: "komt er nog wat van, wanneer zullen we trouwen", maar aangezien dat niet echt het gewenste effect had (Ik geloof dat Liesbeth haar woorden waren: mwhoehahahah! Doe normaal!") heb ik in december 2000 het toch maar besloten anders aan te pakken.

Aangezien ik het type ben 'Grote bek, totdat het erop aan komt' had ik besloten om het maar niet direct te vragen omdat ik bang was dat ook ik bij deze serieuze vraag in de lach zou schieten en dus volstrekt niet serieus meer genomen zou worden, maar om het 'vuile' werk op te laten knappen door ons kleine kindje: de hond

Na het schrijven van een lange brief met als afsluiting 'De vraag' heb ik onze hond een grote strik omgedaan, de brief eraan en hebben we samen gewacht op de bank totdat de dame terug thuis zou komen. De rest ging eigenlijk vrij makelijk: Liesbeth komt thuis, hond loopt blij naar haar toe, Liesbeth ziet brief, leest brief, barst in tranen uit en zegt: JA.

Missie dus geslaagd.

Maar hoe nu verder? Uiteraard de gebruikelijke weg, vertellen aan ouders, familie, etc en ondertussen dus echt geen flauw benul ervan hebben wat er echt allemaal bij komt kijken om zo'n dag zo te plannen dat je werkelijk tevreden kan zijn over alles en zeker weet dat alles perfect zal verlopen.

Omdat we het huwelijk pas geplanned hadden en dit nog meer dan 1 jaar zou gaan duren hadden we allebei in het begin zoiets van "oh, komt wel goed, we kijken er later wel naar, nog tijd zat'. NIET DUS.

Hoe meer je erover praat met anderen, hoe meer ideeen je uitwisseld, hoe meer dingen en plannen je zal moeten uitwerken, en dat hebben we geweten!

Omdat Zeeuws-Vlaanderen niet echt veel biedt qua mogelijkheden wilde we absoluut niet de standaard trouw-locaties, welke over het algemeen vrij vierkant, kaal en nietszeggend zijn. (althans hier dan) Zeker omdat we in een leeftijdscatagorie zitten waarbij al je vrienden en vriendinnen ook gaan trouwen hadden we al redelijk wat van de mogelijkheden kunnen bekijken en steeds weer kwam de gedachte terug: "Leuk, maar zeer zeker niets voor ons".
Via een collega van mijn toekomstige schoonvader kwam uiteindelijk een geweldig alternatief en werden we gewezen op een klein landgoed met een werkelijk adembenemend kasteel net over de Belgische grens. Auto pakken op een zondagmiddag en erheen crossen natuurlijk. Bij aankomst was het in 1 seconde besloten: Wat het ook mag gaan kosten, dit is het!

Pffff, zoveel dingen te schrijven, zal me proberen te beperken tot de meest bizare dingen

De kaarten, normaal toch niet zo'n moeilijk is, voor ons wel dus. De tekst was het probleem niet, onze (blijkbaar) uitgesproken mening hierover wel. 10 boeken doorgezocht op zoek naar de kaart waarbij we allebei een goed gevoel hadden. Uiteindelijk bleef 1 kaart over die voldeed aan onze wensen en na veel twijfelen, nadenken etc is dat hem dan ook geworden. Gewoon lekker straight to the point, geen bloementjes en andere zoetsappige onzin er op, lekker strak en geheel zoals we het wilde. Uiteindelijk heeft dit diverse weken gekost voordat we er echt uit waren.

De voorkant van de kaart:

De mensen om uit te nodigen: We hebben er nog niet niet slaande ruzie om gehad maar veel scheelde het niet. Je kent het probleem wel. Enorme lijsten, wie wel, wie niet, wie overdag, wie 's avonds, wie op de receptie, etc. Om stappelgek van te worden! Zelfde telt voor de tafelschikking. Op het moment dat je daaraan gaat wagen krijg je pas echt in de gaten wat voor vreemde familie's het zijn

Uiteindelijk zijn we nu al maanden achter elkaar bezig met alle dingen die geregeld moeten worden voor zo'n dag en ik moet eerlijk bekenen dat ik dit zwaar onderschat had. Zo ongelovelijk veel details om op te letten en waarschijnlijk ligt het aan ons, je wilt gewoon een gevoel hebben dat het perfect geregeld is, zeker voor zo'n dag.

Gelukkig hebben we 2 geweldige ceremoniemeesters welke enorm veel werk uit handen nemen, maar toch willen we zoveel mogelijk zelf regelen.

De lijsten met punten die hier liggen wil je gewoon echt niet zien maar om toch een indruk te geven waar we de laatste paar weken mee bezig zijn zal ik er eentje online gooien:

Helaas voor ons is dit nog maar een van de vele lijsten die momenteel afgewerkt wordt, en zijn er nog genoeg dingen te regelen, het zijn meestal wel kleine puntjes, maar zoals je kunt zien loopt alles momenteel door elkaar.
Heb wel even wat kleine dingen zwart gemaakt ivm privacy en ook omdat er wat mensen van Fok zullen komen en deze hoeven niet alles te weten
Voor de mensen die het niet kunnen lezen, het is mijn handschrift dus blame me

Het meeste is inmiddels geregeld, vanochtend bij de Notaris geweest om de definitieve versie vast te laten stellen mbt de huwelijkse voorwaarden, de taart is eindelijk geregeld, de bedankjes voor ouders en getuigen zijn godszijdank ook besteld en alles lijkt op rolletjes te lopen.

Wat me overigens wel enorm is opgevallen: Ik ben iemand die graag internet raadpleegt op zoek naar de meest bizare, leuke of orginele dingen, b.v. met betrekking tot cadautjes, etc. In het begin zijn we samen begonnen met zoeken en het is werkelijk onvoorstelbaar hoe slecht alles in elkaar steekt op internet gebied. Als er al fatsoenlijke shops zijn bieden ze allemaal het zelfde en het is allemaal prul.

Een grof overzicht van de dag:

10:00 vertrek om Liesbeth op te halen
10:15 Foto's maken
12:30 Terug en ontvangst familie, vrienden welke hele dag aanwezig zijn
13:15 Vertrek naar stadhuis
14:00 Huwelijksvoltrekking
14:45 Vertrek stadhuis, hier gaan we zelf nog even naar een klein kappeltje, de rest alvast naar de feestgelegenheid.
15:30 Aankomst feestgelegenheid, even bijkomen met champagne, etc.
17:15 Uitgebreide maaltijd
19:30 Receptie
21:00 Avondfeest met enorme taart en vuurwerk
Tot ongeveer 1 a 2 uur.

Zondag vertrekken naar hotel en maandagochtend vroeg op het vliegtuig om te genieten van 14 dagen rust

Alle twee lopen we inmiddels redelijk hyper rond, ondanks het feit dat het nog een week of 6 is, we hebben er voor gekozen om onze bruiloft op een manier te regelen die geheel naar onze stijl was, hebben daarbij waarschijnlijk ontelbare uren geinvesteerd om alles net wat anders, net wat beter en net wat aparter te maken en hiermee het ons zelf ontzettend moeilijk gemaakt, maar alles hierboven geschreven hebbende kan ik met een gerust hart zeggen dat ik (en ik hoop ook Liesbeth) er alle vertrouwen in heb.

woensdag 6 februari 2002 @ 14:58:45 #61
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3067886
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 11:13 schreef DarkElf het volgende:
Up date: We hebben fantastische trouwkaarten gevonden
Via de reguliere weg? Dus via drukker uit boeken uitgezocht?
Wat zijn jullie daarvoor kwijt?

Wij denken er nog steeds aan om zelf de kaarten te maken. We hebben een vriendin van ons gevraagd een tekening te maken, ze maakt voor haar hobby schetstekeningen.

quote:
Op woensdag 06 februari 2002 12:57 schreef HiZ het volgende:
Niet doen, je hebt het die dag al druk genoeg. Doe dit maar NA de bruiloft.
Tis toch gewoon een kwestie van een belletje plegen, deurtje openen voor de leverancier, op de blote voetjes weer terug naar boven lopen, hubbie to be verrassen en lekker knabbelen? Ik zie het juist als een soort rustpuntje op de dag. Zo gauw we uit bed komen, gaat het feest pas beginnen.
  woensdag 6 februari 2002 @ 15:06:15 #62
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3067995
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 14:56 schreef Zooi het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang verhaal, maar we waren gewaarschuwd.
quote:
[afbeelding] lijst
*slik*
Ik ga ook maar eens een lijstje maken volgens mij.
  woensdag 6 februari 2002 @ 15:28:31 #63
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3068376
hoe, waar en met wie je gaat trouwen maakt niet zo heel veel uit...als je er maar voor zorgt dat je waaaaaaaaaaay gelukkig word!

heel veel liefde, geluk en misschien wel een kindje toegewenst maak er iets leuks van!

[b]each time i thought i was free... i discoverd a bigger cage![br][url=http://www.kwakkie.com][i]Red-Ace[/i][/url][/b] <<< My Site.
pi_3069893
En wat te doen als het vriendje het nut van trouwen niet inziet en al helemaal de romantische kant niet
pi_3069971
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 14:58 schreef dutchie het volgende:

[..]

Via de reguliere weg? Dus via drukker uit boeken uitgezocht?
Wat zijn jullie daarvoor kwijt?

Wij denken er nog steeds aan om zelf de kaarten te maken. We hebben een vriendin van ons gevraagd een tekening te maken, ze maakt voor haar hobby schetstekeningen.
[..]

Tis toch gewoon een kwestie van een belletje plegen, deurtje openen voor de leverancier, op de blote voetjes weer terug naar boven lopen, hubbie to be verrassen en lekker knabbelen? Ik zie het juist als een soort rustpuntje op de dag. Zo gauw we uit bed komen, gaat het feest pas beginnen.

We hebben een site gevonden van een grafisch vormgeefster die dit voor haar werk doet en het geld? fff denken hoor.

50 stuks
75 stuks
100 stuks
125 stuks
150 stuks
175 stuks
200 stuks
Euro

¤ 130,75
¤ 166,83
¤ 183,37
¤ 220,60
¤ 255,06
¤ 285,51
¤ 312,51

Wij houden allebei niet van die standaardkaarten en toen we haar spullen bekeken hadden we allebei meteen zoiets van: Die is het!

We waren weer helemaal blij!

Zelf je kaart ontwerpen lijkt me ook leuk ware het niet dat ik daar niet de id-en voor heb.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3073971
Mijn hemel Zooi

donderdag 7 februari 2002 @ 11:13:44 #67
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3078225
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 16:35 schreef bibi het volgende:
En wat te doen als het vriendje het nut van trouwen niet inziet en al helemaal de romantische kant niet
Moeilijk, maar het is wel iets wat je samen beslist. Dus als het vriendje niet wil, ja... dan wordt het moeilijk. We zagen er eerst ook niet het nut van in, nog steeds niet eik . We wonen al 7 jaar samen en hebben alles middels een samenlevingscontract geregeld.

Maar nadat mijn zus en mijn beste vriendin getrouwd zijn, begon het toch wel te kriebelen. Het is toch, hoe cliché ook, een hele bijzondere dag. Toen besloten we dat we ooit nog wel eens gingen trouwen. En daarna ebte dat kriebeltje weer weg. Vooral omdat we er maar niet overheen konden komen wat het kostte zo'n bruiloft, vooral het vriendje had daar vreselijk veel moeite mee.
Toch merkte ik dat hij het er toch wel vaak over had, hoe in te delen, wie wel en wie niet enz. Maar ik brak zo'n gesprek meestal maar af, omdat ik dacht dat het toch nog eeuwen zou duren en het nut er niet van in zag om dat nu al te bespreken.

Tot de reis naar Amerika; de avond voor ons vertrek kwamen een vriend en vriendin nog even langs om ons een goede reis te wensen. En vanuit het niets zei zij ineens tegen het vriendje: "Je gaat haar vragen hè?"
Het vriendje reageerde nogal ongemakkelijk, maar ik besteedde er geen aandacht aan.
En zo zaten we een aantal dagen later aan de rand van de Grand Canyon en begon hij zijn ingestudeerde (vermoed ik) woorden. Achteraf gezien vallen alle stukjes op zijn plaats, vooral omdat hij zich zo vreemd gedroeg die dag.

Maar gut, ik dwaal af.
Wat ik bedoel te zeggen, sleep je vriend mee naar een leuke bruiloft. Want een standaardbruiloft bevestigt toch alleen maar wat hij toch al vermoedde.
Belangrijker nog, ga voor jezelf na waarom jij juist wel wilt trouwen en zet dat op een rijtje. Misschien kan je hem daarmee overtuigen.

Waarom ik zelf wil trouwen? Omdat wij een nogal passioneel stel zijn en nooit een blad voor onze mond nemen. Dat heeft menigeen al eens doen fronzen en denken, die redden het nooit samen.
Wij willen graag laten zien hoeveel we van elkaar houden en ook nog eens een leuk feestje geven, zonder na die tijd de troep hoeven op te ruimen.

pi_3078548
Ik heb nog niet het hele topic gelezen, alleen de eerste post nog maar.
MAAR... heb je jezelf al aangemeld op trouwshop.com?
Daar mag je je verhaal schrijven, krijg je een page en een waardebon van ¤ 50 om bij een van hun adverteerders te besteden. En geloof me... daar heb je echt wat aan!!!

Ben zelf bezig met mijn verhaal, want ja, ook ik stap in het huwelijksbootje met mijn lieve Zuurtje.

pi_3078813
Zo... even bijgelezen.
Zuurtje en ik gaan dus ook trouwen.
Hij heeft me heel romantisch in Parijs gevraagd. We zeiden toen dat we er wel de tijd voor wilden nemen. 1,5 jaar.
Inmiddels is het nog maar 13 maanden, de tijd vliegt.

De locatie is bepaald en vastgelegd. Ondertrouw en trouwdatum staan ook al vast. Nu moeten we alle andere dingen nog regelen. We willen wel mooie foto's, maar ik wil er geen duizenden guldens voor uitgeven. Die dingen verdwijnen toch in de kast en komen er de eerste weken vaak uit, daarna met 25 jaar getrouwd en daarna met het leegruimen van het huis als je dood bent
Dus waarom veel geld uitgeven.
Hebben een niet te dure fotograaf gevonden voor een shoot.
http://www.artphoto2000.nl/index.html
Vrienden van ons hadden het daar ook gedaan en het was goed geregeld, niet te duur en de foto's zijn best leuk.

Met het eten en het feest wil ik het met wegwerpcamera's doen. Die gaan dan door de zaal heen en kan iedereen zijn eigen visie van het feest fotograveren!

Muziek... zijn we nog niet over uit, ringen nog niet (goed alternatief is trouwens om een horlogeset te kopen en op de achterkant iets te laten graveren!), gasten nog niet, jurk nog niet etc. etc.

Hebben wel iets speciaals als we uit het stadhuis komen. Dan laten we witte duiven los, 7. Als symbool voor 7 dagen vrede, liefde en geluk!

Heb een ontzettende mooie jurk gezien, maar ook dat bedrag vind ik te bizar voor woorden. Volgens mij heb ik nog niet voor zo'n bedrag in mijn kledingkast hangen en dan zal ik voor 1 dag zo'n jurk kopen.
Nee dus. Mijn ma wil hem zelf gaan maken. We gaan hem passen in een winkel zodat we weten of dit hem echt is. Dan gaan we met het plaatje naar iemand die het patroon voor me uittekent en dan gaat mijn ma aan de slag. Is niet de eerste keer, ze heeft die van mijn zussen ook gedaan!

Bedankjes hebben we ook nog niet vastgelegd, het duurt nog zo lang, maar we weten wel al wat we willen.

pi_3079436
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 12:07 schreef Kleintje het volgende:
De locatie is bepaald en vastgelegd. Ondertrouw en trouwdatum staan ook al vast.
Mooi, wanneer moeten EW en ik vrijhouden?

En Blauwe, wat een verhaal zeg, kheb nu niet zo veel tijd, lees het een van de komende dagen nog wel eens rustig door.

pi_3079524
* spookvrouw is blij dat ze al die rompslomp achter de rug heeft

Het is een heel georganiseer, maar het eindresultaat is bijzonder bijzonder.

hofleverancier van sterretjes :)
pi_3080590
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 13:02 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Mooi, wanneer moeten EW en ik vrijhouden?

En Blauwe, wat een verhaal zeg, kheb nu niet zo veel tijd, lees het een van de komende dagen nog wel eens rustig door.

Dat had ik je toch al verteld?
Het duurt nog erg lang. Ruim 13 maanden.
21 maart 2003
Dan wordt het voor altijd lente in ons leventje!
pi_3081556
mijn hemel wat een waslijst!!!

Wij hadden heel eenvoudig.
Een antieke trouwauto,kosten niks .
Wij waren het laatste stel wat erin getrouwd was,want er kwam rook uit de moter,en bleek later te duur om motorblok te vervangen ofzo.
Toen hadden ze kennelijk besloten dat we niet hoefden te betalen,want we hebben nooit een rekening gehad.
en ik ga er ook niet meer achteraan is al 4 jaar geleden bijna
Een trouwjurk had ik niet aan,omdat ik daar niet en het figuur voor heb en last van mijn rug had vonden we het niet passe(ofzo).
Vanwege mn rugkwaal wilden we niet een te groot feest geven.
omdat ik dat niet op kon brengen lichamelijk,en er toch wel wat van wilde meemaken .
hebben we met naaste familie ,een boottocht gemaakt en tijdens die boottocht een buffet met alles d'r op en d'r aan.
We hadden afgesproken dat ze drinken mochten wat ze wilden.
En dat werd ook gedaan.
Muziek hadden we zelf meegenomen cd's,maar die hadden we meer op de achtergrond.

Wel hadden we foto's laten maken door een amateur fotograaf,met de auto en heb een album vol mooie plaatjes van ons,met die antieke auto.
Dat wilde ik wel graag omdat we verder niks groots deden eraan.
Ook hebben we nog een videoband van de hele dag,ook van s'avonds.
Al met al heb ik absoluut geen spijt van dat we het zo gedaan hebben.
achteraf het enigste waar ik spijt van had is dat ik dure trouwschoenen had gekocht.
te duur eigenlijk,maar die had ik me aan laten praten :|(
Ook hadden we mooie trouwkaarten,hele chique

o ja en de trouwringen hadden ons ook geen cent gekost want die hadden we betaald van mijn man zijn freebees pasje bij de kijkshop!!!!

[b]beter een ouwe hoer,dan een jonge zonder klanten :P[/b]
  vrijdag 8 februari 2002 @ 15:42:46 #74
3142 m@x
pi_3094766
[afbeelding]

Ik heb ze gevonden!!!!!!!!!

Ik liep vandaag toevalig bij Sacha Shoes binnen en ja hoor, daar stonden ze. Direct gekocht natuurlijk. Nu moet ik wel nog maanden wachten voor ik ze aanmag omdat we pas op 21 juni trouwen, maar de trouwschoenen zijn gelukkig binnen.

vrijdag 8 februari 2002 @ 23:07:37 #75
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3100226
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 15:42 schreef m@x het volgende:
[afbeelding]

Ik heb ze gevonden!!!!!!!!!

Ik liep vandaag toevalig bij Sacha Shoes binnen en ja hoor, daar stonden ze. Direct gekocht natuurlijk. Nu moet ik wel nog maanden wachten voor ik ze aanmag omdat we pas op 21 juni trouwen, maar de trouwschoenen zijn gelukkig binnen.

pi_3112266
Trouwen jullie allemaal in een 'alternatieve' trouwjurk of zijn er ook mensen die in een ouderwetse witte jurk trouwen?
Hebben jullie gekocht, gehuurd, tweedehands gekocht of zelfgemaakt.
En bij de hoeveelste jurk wisten jullie dat het de jurk was die je zocht???
  zondag 10 februari 2002 @ 10:41:25 #77
19105 Noayla_
Love me tender
pi_3112299
Tot ca. 4 maanden voor we trouwden riepen we allebei dat "we echt geen geld gingen uitgeven aan dure trouwkleding en we wel iets bij H & M zouden kopen".

Maar naarmate de dag dichterbij kwam veranderde dit. Ik voelde ineens dat ik er niet uit wilde zien als 1 van de gasten en echt 'De Bruid' wilde zijn.

Uiteindelijk heb ik dus op de valreep een jurk op maat laten maken; ivoorkleurig, lang, strak, mouwloos met een klein sleepje en lange handschoenen. Mijn man had een heel mooi pak aan met daaronder een strak Gaultier shirt (géén stropdas dus).

Als ik nu naar de foto's kijk ben ik intens blij dat we het zo gedaan hebben. Ik heb me nog nooit in mijn leven zo mooi en vrouwelijk gevoeld als op mijn trouwdag.

Een boeket wilde ik aanvankelijk ook niet; die heb ik 1 dag van tevoren nog laten maken en ook daar ben ik achteraf heel erg blij om.

We zagen er allesbehalve doorsnee uit, maar waren wel duidelijk de Bruid en Gom.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zondag 10 februari 2002 @ 10:51:10 #78
19105 Noayla_
Love me tender
pi_3112325
quote:
Op zondag 10 februari 2002 10:18 schreef Kleintje het volgende:
En bij de hoeveelste jurk wisten jullie dat het de jurk was die je zocht???
Nog even een toevoeging: in de winkel waar ik mijn jurk heb laten maken vond eerst een heus intake gesprek plaats; ze vroegen wat ik het mooist vind aan mijn lichaam en wat ik zou willen accentueren en wat absoluut niet.
Verder stelden ze vragen over mijn kledingstijl en de kleuren die ik mooi vind of juist verafschuw.

Aan de hand daarvan kozen ze 4 prototypes uit die ik moest passen. Bij de eerste jurk was het direct raak; op het moment dat ik hem aandeed wist ik dat het DE Jurk was.
(Ondanks het feit dat het het een proefmodel in Italiaanse maat 36 betrof die half open bleef hangen omdat ik de knoopjes niet dichtkreeg).

Ze hebben mijn maten opgenomen en op basis hiervan de jurk gemaakt waardoor hij als gegoten zat.

pi_3112334
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 12:41 schreef dutchie het volgende:
Jahaa, het zal je vast niet ontgaan zijn, maar deze moderator gaat op 6 juni a.s.
En ik ben vast niet de enige (ik trouw sowieso met het vriendje, dus dat is al 1 persoon meer). Dus leef je uit!

Een aantal dingen zijn al geregeld. Ik heb afgelopen vrijdag DE jurk gekocht en ik trouw in het wit. (Ja, ik weet, het is een groffe schande. )
Locatie en band zijn ook al geregeld evenals het gemeentehuis.
Momenteel zijn we met de kaartjes bezig. Maar volgens mij kunnen we dit net zo goed zelf maken. Mijn vriend heeft wat contacten in de grafische wereld, dus drukken/printen is geen probleem. Nu zoek ik alleen nog een afbeelding ofzoiets wat op de voorkant moet. Alleen kan ik niets leuks vinden.
Weet iemand iets? En is het uberhaupt goedkoper om het zelf te doen, of kun je het toch beter laten doen?

Volgens mij is hier eerder een topic over geweest maar ik kon het niet terugvinden.

uit
pi_3112393
quote:
Op zondag 10 februari 2002 10:41 schreef Noayla_ het volgende:
Tot ca. 4 maanden voor we trouwden riepen we allebei dat "we echt geen geld gingen uitgeven aan dure trouwkleding en we wel iets bij H & M zouden kopen".

Maar naarmate de dag dichterbij kwam veranderde dit. Ik voelde ineens dat ik er niet uit wilde zien als 1 van de gasten en echt 'De Bruid' wilde zijn.

Uiteindelijk heb ik dus op de valreep een jurk op maat laten maken; ivoorkleurig, lang, strak, mouwloos met een klein sleepje en lange handschoenen. Mijn man had een heel mooi pak aan met daaronder een strak Gaultier shirt (géén stropdas dus).

Als ik nu naar de foto's kijk ben ik intens blij dat we het zo gedaan hebben. Ik heb me nog nooit in mijn leven zo mooi en vrouwelijk gevoeld als op mijn trouwdag.

Een boeket wilde ik aanvankelijk ook niet; die heb ik 1 dag van tevoren nog laten maken en ook daar ben ik achteraf heel erg blij om.

We zagen er allesbehalve doorsnee uit, maar waren wel duidelijk de Bruid en Gom.

Klinkt fantastisch!

Fijn dat je zulke mooie herinneringen hebt aan zo'n mooie dag

Vandaag hebben we trouwens de definitieve order de deur uit gedaan voor onze trouwkaarten. We waren er helemaal weg van en na de drukproef nog meer. Dus nu hebben we dat ook geregeld.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 10 februari 2002 @ 12:12:37 #81
19105 Noayla_
Love me tender
pi_3112603
quote:
Op zondag 10 februari 2002 11:12 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Klinkt fantastisch!

Fijn dat je zulke mooie herinneringen hebt aan zo'n mooie dag

Vandaag hebben we trouwens de definitieve order de deur uit gedaan voor onze trouwkaarten. We waren er helemaal weg van en na de drukproef nog meer. Dus nu hebben we dat ook geregeld.

Spannend hè! Als je de trouwkaarten ook al hebt geregeld wordt het steeds echter..

Qua kaarten wilden we iets aparts, een beetje kitcherig.
Een vriendin van ons is kunstenares en heeft een Barbie en een Ken pop gekocht. Vervolgens heeft zij deze aangekleed in zelfgemaakte bruidskleding en op de foto gezet.

Deze Barbie-en Ken trouwfoto stond op de voorkant van onze roze(!) trouwkaarten.

De Barbie en Ken afbeelding stond ook op onze suikerzoete bruidstaart (5-laags) afgebeeld.

pi_3112619
quote:
Op zondag 10 februari 2002 12:12 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Spannend hè! Als je de trouwkaarten ook al hebt geregeld wordt het steeds echter..

Qua kaarten wilden we iets aparts, een beetje kitcherig.
Een vriendin van ons is kunstenares en heeft een Barbie en Ken pop gekocht. Vervolgens heeft zij deze aangekleed in zelfgemaakte bruidskleding en op de foto gezet.

Deze Barbie-en Ken trouwfoto stond op de voorkant van onze roze(!) trouwkaarten.

Grappig

Het is idd zo dat nu alles steeds meer echt begint te worden. De naaister is bezig met de trouwjurk van mijn moeder (32 jaar oud) kaarten besteld verder alles geregeld behalve kleren voor Rtificial, lingerie, kapper etc.

Huwelijksreis doen we zo laat mogelijk want we weten het nog steeds niet.

ben jij op huwelijksreis geweest?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3112670
Wat zijn nu zo gemiddeld de kosten die jullie hebben gemaakt? (Van Zooi hoef ik het niet te weten )

Maar DarkElf, Karin en Dutchie?

pi_3112679
quote:
Op zondag 10 februari 2002 12:21 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat zijn nu zo gemiddeld de kosten die jullie hebben gemaakt? (Van Zooi hoef ik het niet te weten )

Pfff ff denken de jurk heb ik geen flauw id van want die is nog bij de naaister. Ik zou echt even moeten zoeken naar alle rekeningen.

*omzich heen kijkt en een stapel papier van maanden ziet liggen*

Ik moet echt eens orde scheppen.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 10 februari 2002 @ 12:30:37 #85
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3112746
quote:

Wrom niet? . .
Zooi heeft ongeveer inmiddels wel een idee van de totaalkosten, maar die zal ik inderdaad maar niet noemen .

Zooi schaamt zich er zelf een beetje voor.

pi_3112749
quote:
Op zondag 10 februari 2002 12:30 schreef Zooi het volgende:

[..]

Wrom niet? . .
Zooi heeft ongeveer inmiddels wel een idee van de totaalkosten, maar die zal ik inderdaad maar niet noemen .

Zooi schaamt zich er zelf een beetje voor.

Daarom dus niet
  zondag 10 februari 2002 @ 12:32:50 #87
19105 Noayla_
Love me tender
pi_3112762
quote:
Op zondag 10 februari 2002 12:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Grappig

Het is idd zo dat nu alles steeds meer echt begint te worden. De naaister is bezig met de trouwjurk van mijn moeder (32 jaar oud) kaarten besteld verder alles geregeld behalve kleren voor Rtificial, lingerie, kapper etc.

Huwelijksreis doen we zo laat mogelijk want we weten het nog steeds niet.

ben jij op huwelijksreis geweest?

Misschien niet erg origineel, maar we zijn een week naar Parijs geweest in een heel pittoresk hotelletje in het centrum. Dat hadden mijn schoonouders voor ons geregeld; bij aankomst in de bruidssuite stond er een fles champagne klaar en er lag een welkomstbrief van beide ouderparen.

Het was erg romantisch die week; de reden dat we niet langer en verder weg gingen was wat minder romantisch; we konden niet langer vrij krijgen vanwege ons werk.

Mijn ouders hadden trouwens als verrassing geregeld dat de hele bruiloft op video werd opgenomen door een professioneel bedrijf. Ik heb nu een geweldige band waarop alles van aankomst van de gasten en de huwelijksvoltrekking t/m het feest is vastgelegd (met romantisch muziekje eronder enzo).

pi_3112776
quote:
Op zondag 10 februari 2002 12:32 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Misschien niet erg origineel, maar we zijn een week naar Parijs geweest in een heel pittoresk hotelletje in het centrum. Dat hadden mijn schoonouders voor ons geregeld; bij aankomst in de bruidssuite stond er een fles champagne klaar en er lag een welkomstbrief van beide ouderparen.

Het was erg romantisch die week; de reden dat we niet langer en verder weg gingen was wat minder romantisch; we konden niet langer vrij krijgen vanwege ons werk.

Mijn ouders hadden trouwens als verrassing geregeld dat de hele bruiloft op video werd opgenomen door een professioneel bedrijf. Ik heb nu een geweldige band waarop alles van aankomst van de gasten en de huwelijksvoltrekking t/m het feest is vastgelegd (met romantisch muziekje eronder enzo).

Parijs is juist romantisch *zucht*

Wel heel erg leuk ook die band.

Ik ben ook blij dat wij een goede fotgraaf gehuurd hebben ik hou helemaal niet van foto's van mezelf maar op zo'n dag wil ik wel dat er mooie foto's gemaakt worden. Kan ik lekker naar kijken als ik oud word of als we ruzie hebben

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 10 februari 2002 @ 12:49:41 #89
19105 Noayla_
Love me tender
pi_3112863
quote:
Op zondag 10 februari 2002 12:35 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Parijs is juist romantisch *zucht*

Wel heel erg leuk ook die band.

Ik ben ook blij dat wij een goede fotgraaf gehuurd hebben ik hou helemaal niet van foto's van mezelf maar op zo'n dag wil ik wel dat er mooie foto's gemaakt worden. Kan ik lekker naar kijken als ik oud word of als we ruzie hebben

Leuk topic dit
Ik ben normaliter ook helemaal niet dol op foto's van mezelf. Voel me snel ongemakkelijk en weet niet waar/hoe ik noet kijken enzo.

Daarom ben ik ook zo blij dat ze zijn gemaakt door mijn vader en schoonmoeder. Zij zijn beiden erg goede (amateur) fotografen met goede apparatuur. Omdat ik hen goed ken voelde ik me heel erg op mijn gemak en zijn de foto's geweldig geworden.

We mochten gebruik maken van de 18e-eeuwse monumentale boerderij met bijbehorend landgoed van een vriend van mijn ouders en de rest is gemaakt in de buurt waar ik ben opgegroeid; ultra Hollands landschap met water, bruggetjes en oude molens.

Ik kijk best wel vaak naar onze trouwfoto's

Heb jullie al ringen uitgezocht?

pi_3112972
quote:
Op zondag 10 februari 2002 12:49 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Leuk topic dit
Ik ben normaliter ook helemaal niet dol op foto's van mezelf. Voel me snel ongemakkelijk en weet niet waar/hoe ik noet kijken enzo.

Daarom ben ik ook zo blij dat ze zijn gemaakt door mijn vader en schoonmoeder. Zij zijn beiden erg goede (amateur) fotografen met goede apparatuur. Omdat ik hen goed ken voelde ik me heel erg op mijn gemak en zijn de foto's geweldig geworden.

We mochten gebruik maken van de 18e-eeuwse monumentale boerderij met bijbehorend landgoed van een vriend van mijn ouders en de rest is gemaakt in de buurt waar ik ben opgegroeid; ultra Hollands landschap met water, bruggetjes en oude molens.

Ik kijk best wel vaak naar onze trouwfoto's

Heb jullie al ringen uitgezocht?

Volgens mij zijn er, op uitzonderingen na natuurlijk, niet zo heel veel mensen die het leuk vinden dat er foto's van ze genomen worden.
Ik vind het juist weer fijn dat de fotograaf iemand is die ik niet ken, dan voel ik,denk ik, geen druk van bekenden om me heen.

Klinkt wel heel erg leuk die boerderij met landgoed .

Ik denk dat ik ook wel een tiepje ben om vaak naar de trouwfoto's te kijken, het geeft me nu al een heel speciaal gevoel allemaal en ik denk dat je dat door die foto's weer herbeleeft.

Als ringen willen we gewoon onze verlovingsringen houden die we in 2000 gekocht hebben. We hechten allebei veel waarde aan onze ringen en vinden het zonde om andere te nemen terwijl deze zo speciaal zijn.

Erg leuk topic dit idd.

Volgende keer als ik mijn trouwjurk ga passen gaat mijn moeder mee die het allemaal heel speciaal vindt. De jurk en de datum. Ik hoop dat het goed gaat als we samen gaan. We zijn niet van die dikke vrienden helaas.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 10 februari 2002 @ 13:14:53 #91
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3113015
Een andere vraag, heeft niet helemaal te maken met trouwen, maar toch wel een beetje:

Heeft één van de dames hier weleens "voor de fun" trouwjurken gepast? Terwijl je bijvoorbeeld nog geen relatie had, of geen trouwplannen? Gewoon met een stel vriendinnen (of je moeder ) om een saaie zaterdag door te komen?

* Barb heel benieuwd is, omdat zij er stiekum wel eens aan denkt, maar het eigenlijk "not done" vindt.

When I rush it hits me
pi_3113022
quote:
Op zondag 10 februari 2002 13:14 schreef Barb het volgende:
Een andere vraag, heeft niet helemaal te maken met trouwen, maar toch wel een beetje:

Heeft één van de dames hier weleens "voor de fun" trouwjurken gepast? Terwijl je bijvoorbeeld nog geen relatie had, of geen trouwplannen? Gewoon met een stel vriendinnen (of je moeder ) om een saaie zaterdag door te komen?

* Barb heel benieuwd is, omdat zij er stiekum wel eens aan denkt, maar het eigenlijk "not done" vindt.

Ik heb er wel eens aan gedacht maar nooit gedaan omdat je bij veel bruidshuizen toch een afspraak moet maken en ze tijd aan je besteden. Dat vinnik nogal lullig dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 10 februari 2002 @ 13:32:30 #93
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3113151
Over die kosten: exact weet ik het niet. Kun je achteraf volgens mij ook beter zeggen. We hebben geen budget, maar proberen wel overal kosten op te besparen. Het enige wat we tot nu toe vast hebben liggen is de lokatie, de jurk en de band, de rest moet nog.
Maar.... morgen krijg ik de dame van Felicitas op bezoek!
Toch handig al die kortingsbonnen die je krijgt. Zo weet ik dat we 10 tot 20% korting zeker krijgen op de ringen bij een plaatselijke juwelier. Dat is dus wel de moeite waard.
En ja, ik weet dat het truttig is zo'n felicitatiedienst, maar als ik er mijn voordeel uit kan halen zal ik dat zeker doen.
pi_3113161
Ik wil bedragen zien
  zondag 10 februari 2002 @ 14:01:05 #95
19105 Noayla_
Love me tender
pi_3113413
quote:
Op zondag 10 februari 2002 13:33 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik wil bedragen zien
Wij zijn heel erg verwend want afgezien van onze trouwkleding hebben wij niets zelf hoeven betalen; we hebben de rest, incl. huwelijksreis cadeau gehad van onze ouders.

We hadden een relatief kleine bruiloft met ca. 50 mensen.
Kosten voor huur van feestgelegenheid, koffie, de bruidstaart, hapjes, onbeperkt drinken en een grote BBQ waren ongeveer 100 p.p

- Kosten oldtimer waarin we werden opgehaald weet ik
niet.
- Kosten video die is gemaakt ook niet
- Kosten 17e eeuwse raadhuisje en ambtenaar idem

O ja, de ringen hebben we zelf betaald.
Ze waren geloof ik iets van Fl. 850,- per stuk; hele mooie, ontworpen door een kunstenaar en uitgevoerd in roodgoud en titanium.

[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 10-02-2002 14:05]

pi_3113436
quote:
Op zondag 10 februari 2002 13:32 schreef dutchie het volgende:
Maar.... morgen krijg ik de dame van Felicitas op bezoek!
Toch handig al die kortingsbonnen die je krijgt. Zo weet ik dat we 10 tot 20% korting zeker krijgen op de ringen bij een plaatselijke juwelier. Dat is dus wel de moeite waard.
En ja, ik weet dat het truttig is zo'n felicitatiedienst, maar als ik er mijn voordeel uit kan halen zal ik dat zeker doen.
Ik vond het niet zo bijzonder.
Had er meer van verwacht van die kortingsbonnen!
Maar goed, het is wel makkelijk wat voor informatie je nog krijgt en alle gratis probeer dingetjes!
  zondag 10 februari 2002 @ 21:15:40 #97
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3118124
quote:
Op zondag 10 februari 2002 13:32 schreef dutchie het volgende:
...morgen krijg ik de dame van Felicitas op bezoek...
*YUCK* Het zal wel aan mij liggen maar daar moet ik dus echt niets van weten. We waren afgelopen donderdagmorgen in het gemeentehuis om de puntjes op de i te zetten en guess what? zelfs daar komen ze met die Felicitas zooi aan. .
Zooi vind dit persoonlijk niets, beetje te opdringerig naar mijn zin.
  FOK!fossiel zondag 10 februari 2002 @ 21:48:20 #98
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3118682
quote:

Elke keer als ik met een vriendin langs zo'n winkel met allemaal van die jurken loop dan hebben we altijd wel zoiets van: goh zou toch leuk zijn om daar wat te gaan passen.

Maarja, idd not done, en of ze ons serieus nemen met onze leeftijd... denk het niet

Chick on a mission
pi_3122829
quote:

Sja, ik ga wel trouwen, dus het is niet helemaal not done, maar ik ga dus wel trouwjurken passen bij een zaak waar ik nu al weet dat ik hem niet ga kopen!
Dat is de enige zaak in Rotterdam waar ze de jurk die ik wil hebben verkopen. Maar dat kreng is zo duur dat ik hem niet wil kopen! Mijn moeder wil hem gaan maken voor me, maar dan wil ik hem wel eerst gepast hebben om zeker te zijn dat het de jurk is die ik wil. Dat het staat!
  maandag 11 februari 2002 @ 10:50:47 #100
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3122942
quote:
Op zondag 10 februari 2002 21:15 schreef Zooi het volgende:

[..]

*YUCK* Het zal wel aan mij liggen maar daar moet ik dus echt niets van weten. We waren afgelopen donderdagmorgen in het gemeentehuis om de puntjes op de i te zetten en guess what? zelfs daar komen ze met die Felicitas zooi aan. .
Zooi vind dit persoonlijk niets, beetje te opdringerig naar mijn zin.

Ach, aan mij verkopen ze toch niets. Als ik iets niet wil, dan kan je op je kop gaan staan maar het zal niet helpen. En ik weet dat ook vrij duidelijk kenbaar te maken, dus dat opdringen valt dan wel mee.
Het is dus volgens mij maar net wat voor een signaal je afgeeft. Het blijven verkopers en dat ben ik zelf ook, die truukjes ken ik wel.
Maar goed, ze is geweest en idd er zaten een aantal leuke kortingsbonnen tussen. Kunnen eindelijk de ringen gaan uitzoeken.
  FOK!fossiel maandag 11 februari 2002 @ 18:21:24 #101
2628 Karin
pi_3128208
quote:

De kosten waren ongeveer 60 gulden (de uittreksels uit het geboorteregister en het trouwboekje, vond ik nog duur bij elkaar). De pizza 's avonds was rond de 35 gulden geloof ik.

Owja wij kregen trouwens ook van de beide ouders nog aanbiedingen om een etentje of een receptie te betalen. Daar hadden wij geen zin in, want als je dat doet moet je toch leuke kleren, en toch maar iemand die wat foto's maakt, ja dan wil ik eigenlijk ook wel een leuke taart enz enz enz. Dan wordt het uiteindelijk toch nog best wel uitgebreid. En nu was het perfect

maandag 11 februari 2002 @ 23:57:50 #102
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3132454
quote:
Op maandag 11 februari 2002 10:50 schreef dutchie het volgende:

[..]

...
Maar goed, ze is geweest en idd er zaten een aantal leuke kortingsbonnen tussen. Kunnen eindelijk de ringen gaan uitzoeken.

Kewlie, laat je wat zien of blijft het geheim?
  dinsdag 12 februari 2002 @ 10:52:32 #103
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3135463
quote:
Op maandag 11 februari 2002 23:57 schreef Zooi het volgende:

[..]

Kewlie, laat je wat zien of blijft het geheim?

Wat wil je zien dan? Ringen gaan we dit weekend ws pas uitzoeken.
  dinsdag 12 februari 2002 @ 12:44:45 #104
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3136436
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 10:52 schreef dutchie het volgende:

[..]

Wat wil je zien dan? Ringen gaan we dit weekend ws pas uitzoeken.

Ringen natuurlijk .
pi_3136667
Dutchie, pas je je ondertitel dan ook aan naar 'Dinkygirl'
  woensdag 13 februari 2002 @ 13:10:08 #106
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3149057
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 13:03 schreef DIGGER het volgende:
Dutchie, pas je je ondertitel dan ook aan naar 'Dinkygirl'
En afstand nemen van mijn alterego, oei! Nou ja, ik heb nog een paar maandjes om over na te denken.
  maandag 18 februari 2002 @ 12:55:13 #107
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3207122
Nog even een update over de kaartjes. Ik heb op internet een heel lief schattig Cupidootje gevonden, heel eenvoudig maar zeer 'doeltreffend' . We hebben besloten dat als voorkant van onze trouwkaarten te gaan gebruiken, tenzij die vriendin van ons nog iets veeeeel mooiers heeft.
Fotograaf hebben we ook geregeld. Was wel grappig; we hadden zijn tel.nr. gekregen van een vriend. Dus hebben we hem gebeld en blijkt het onze achterbuurman te zijn!
Ik ben trouwens nog op zoek naar foto's van een Mercury McLaren, 8 cilinder. Kreeg gister een aanbod om deze auto gratis als trouwauto te gebruiken. Schijnen er wereldwijd maar 400 van gemaakt te zijn en er rijdt er maar 1 in Europa rond. En die blijkt in het bezit te zijn van een vriend van mijn moeder!
Kent iemand deze auto heel toevallig?
  donderdag 21 februari 2002 @ 16:24:05 #108
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3251583
*schop* Zonde om zo'n topic naar onder te laten gaan.
Dutchie, kijk eens op http://www.mercuryclub.com wellicht dat je daar wat extra info kunt vinden.
pi_3260588
Begint het al te kriebelen Blauwe (niet erg als ik je toch maar zo noem?)

O en welke rol speelt Gismo op DE dag?

vrijdag 22 februari 2002 @ 13:20:41 #110
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3260750
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 13:04 schreef DIGGER het volgende:
Begint het al te kriebelen Blauwe (niet erg als ik je toch maar zo noem?)

O en welke rol speelt Gismo op DE dag?

Zekers wel. Vandaag nog 28 dagen, en hoe standaard het ook klinkt het lijkt steeds sneller dichterbij te komen.
Rare is dat ik nooit weet hoelang iets nog duurt, altijd datums vergeet en een complete ramp ben op dat gebied, maar dat het tellertje in mijn koppie op elk gewenst moment van de dag momenteel precies weet hoe lang het nog duurt met betrekking tot de bruiloft.

Gelukkig is echt bijna alles nu geregeld, op wat kleine dingen na die eigenlijk ook vrij snel afgesproken kunnen worden. Rare is wel dat we, omdat we er zo mee bezig zijn geweest en zeker de laatste paar maanden eigenlijk wel elke dag een uurtje of meerdere uren er mee bezig zijn geweest, nu ons een beetje schuldig voelen en steeds de gedachte hebben dat we nog dingen moeten doen, terwijl er gewoonweg niet veel meer te doen is. Als ik nu 's avonds achter mijn computer zit heb ik steeds de gedachte: wat kan ik nu nog eens regelen, beetje vreemd dus

Anyway... Het gaat snel nu en wat mij betreft mag de dag morgen al zijn, Liesbeth moet er nog even niet aan denken en loopt nog steeds als een gestreste kip in huis rond, maar dat zal wel goed komen, gewoon zenuwachtig denk ik.

Gismo is een moeilijk verhaal. We willen hem absoluut op enkele trouwfoto's hebben maar verder zal het moeilijk worden. Het is van nature nogal een erg druk beestje en ik zie hem nu al lopen tussen alle gasten en lekker met vieze pootjes overal tegenop springen. Niet echt bevoordelijk dus.
Dus helaas zal zijn rol beperkt blijven tot het poseren op enkele foto's. Aan de andere kant wilde mijn schoonvader persee voor Gismo zorgen die dag, dus wie weet wat ons (en hem) nog te wachten staat. Momenteel verwacht ik de gekste dingen.

Iedereen doet reuze geheimzinnig en het is echt frustrerend om dingen niet te mogen weten, maar we leggen ons er maar bij neer. Zaterdag 9 maart is ons vrijgezellenfeest en god mag weten wat daar allemaal gaat gebeuren

maandag 25 februari 2002 @ 09:55:38 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_3292090
Zaterdag de grootste verassing van dit jaar gekregen.

Mijn zus gaat trouwen! Niemand had dit aan zien komen, want ze waren allebei zeer stellig in het 'nee, wij nooit'.
Nu blijkt dat ze al anderhalf jaar van alles aan het regelen zijn en dat de hele boel nu geregeld is.

Op 14 September gaan zij trouwen, om 20.00.
Echt heel apart.
We gaan eerst met een klein clubje (25 man) 's middags verzamelen, dan naar Zoetermeer (daar trouwen ze in de Sniep) dan gaan we daar eten met dit groepje, dan
komen om 19.30 de rest van de gasten en is de ceremonie om
20.00 en daarna meteen het feest.

Ik had dit nooit van mezelf verwacht, maar ik kan er nog steeds niet over uit. Ik vind het zo leuk!

donderdag 28 februari 2002 @ 23:42:58 #112
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3344255
*schop* 3 weken nog *bibber*
  vrijdag 1 maart 2002 @ 05:30:29 #113
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_3346356
En ook ik moet nu maar weer in dit topic verschijnen. Na een tijd "Nee ik trouw nooit meer" te hebben geroepen, en een me paar keer per week ten huwelijk vragende vriend af te hebben gewezen, heb ik hem zelf maar gevraagd.
Na lang overdenken, en terug kijkende op onze goeie relatie, kwam ik erachter dat ik toch ook wel graag met hem wilde trouwen.

Volgend jaar zomer pas. En ik kijk er heel erg naar uit !

Ik wilde het "even snel bij het gemeentehuis" en hij wil een dag met alles erop en eraan. Daarom hebben we een middenweg gekozen. Wel "echte" trouwkleding, leuk vervoer. Geen trouw reportage of groot feest. Na afloop willen we ergens iets gaan eten met familie en wat vrienden, en dan nog naborrelen hier thuis.

Ik ga in elk geval niet in het wit trouwen. Ben zelf al eens getrouwd geweest, en was toen in het zwart. Deze jurk ga ik overigens nu eerst maar eens verkopen.
In welke kleur ik trouw weet ik nog niet, maar ik wil wel iets heel aparts hebben. Heb alvast eens rondgesnuffeld op t net, en wel iets gevonden wat me erg aanspreekt. Maar ik wacht nog even voor ik echt serieus rond ga zoeken.

Overigens is er in Eindhoven de mogelijkheid om je trouwen op internet uit te laten zenden. Dat vind ik wel grappig.
Hierdoor kunnen ook al mijn collega's en een paar vrienden in het buitenland er toch een beetje bij zijn.

Het voorbereiden gaat al een beetje beginnen (orienteren wat er allemaal te koop is enzo), en alleen dat al vind ik heel erg leuk om te doen.

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_3346421
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 23:42 schreef Zooi het volgende:
*schop* 3 weken nog *bibber*
Ja ja, this is your month!
  vrijdag 1 maart 2002 @ 17:10:19 #115
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3352185
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 07:44 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ja ja, this is your month!

En nu ook nog eens een mogelijke aankoop van een andere woning erbij wat op korte termijn beslist moet worden. Worden 3 hele drukke weken iig!
  vrijdag 1 maart 2002 @ 22:14:18 #116
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3355246
Zeg zooi, webcammetje aanwezig op DE dag? We zijn heeeeelemaal niet nieuwsgierig!

Update onzerzijds:
Vandaag ringen gaan uitzoeken. Waarom heeft nooit iemand gezegd dat die dingen zo gloeiend duur zijn???
En hup weer het budget bijstellen!
Zo langzamerhand wordt er door onze vrienden ook flink gesmoesd. Krijgen constant vragen in de trant van: "Zeg, hoe zat dat ook al weer toen we dat en dat meemaakten?"
Zoek het lekker zelf uit! We hebben wel duidelijk gezegd dat we liever geen stukjes willen, maar die lui hou je helaas niet tegen. Mede omdat we zelf zo stom waren in het verleden mee te werken aan andere stukjes. What were we thinking?
Ach, het zijn je vrienden en ze hebben het beste met je voor denk ik maar.

vrijdag 1 maart 2002 @ 22:15:49 #117
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3355267
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 17:10 schreef Zooi het volgende:

[..]

En nu ook nog eens een mogelijke aankoop van een andere woning erbij wat op korte termijn beslist moet worden. Worden 3 hele drukke weken iig!

Welke datum is het ook alweer?
*agenda gereedhoudt*
  zaterdag 2 maart 2002 @ 00:01:28 #118
3744 Kleintje
op en top!
pi_3356765
Vandaag op het stadhuis geweest om de datum voor de ondertrouw vast te leggen en voor het huwelijk.
Jemig, niemand had me verteld dat je dan gelijk de tijd al moet doorgeven en moet kiezen voor het trouwboekje!

Maar goed, het staat vast. 22 maart 2002 in ondertrouw om 09.40 uur (belachelijke tijd!!!) en dan 21 maart 2003 trouwen om 14.00 uur!

Heb van de week wat zaken gebeld over jurken, heb echt mijn jurk gevonden en jawel, nog goed betaalbaar ook. Dus nu even met mijn mams, schoonmams en getuige afspreken wanneer we gaan passen!

Nog een jaar en dan ben ik net als Zooi aan het aftellen!

zaterdag 2 maart 2002 @ 00:03:05 #119
3744 Kleintje
op en top!
pi_3356791
Defje, hier wil ik je ook nog even feliciteren!
GEFELICITEERD VROUWTJE!

Ik vind het een geweldige keus van je en ik weet zeker dat jullie erg gelukkig worden!
Hoop jullie snel weer in het eggie te zien zodat ik jou en je aanstaande hubbie uitgebreid kan feliciteren!

DIGGER???
Hoe staat het er bij jou voor?
Je zit hier niet voor niets in dit topic!

zaterdag 2 maart 2002 @ 00:53:59 #120
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3357527
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 00:01 schreef Kleintje het volgende:
Vandaag op het stadhuis geweest om de datum voor de ondertrouw vast te leggen en voor het huwelijk.
Jemig, niemand had me verteld dat je dan gelijk de tijd al moet doorgeven en moet kiezen voor het trouwboekje!
Raar, bij ons hoefde dat helemaal niet, trouwboekje is pas een maand geleden uitgezocht ofzo, waren we al een jaar in ondertrouw bijna, datum en gemeente uiteraard wel.
quote:
Maar goed, het staat vast. 22 maart 2002 in ondertrouw om 09.40 uur (belachelijke tijd!!!) en dan 21 maart 2003 trouwen om 14.00 uur!
Hehe de dag dat jullie in ondertrouw gaan, gaat Zooi dus trouwen, maar dan om 14:00 uur, lachen
quote:
Nog een jaar en dan ben ik net als Zooi aan het aftellen!
*spannuuunnnddd!*
  zaterdag 2 maart 2002 @ 00:55:10 #121
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3357548
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 22:15 schreef dutchie het volgende:

[..]

Welke datum is het ook alweer?
*agenda gereedhoudt*

22 maart (vrijdag) om 14:00 uur, en ja ik beloof niets, maar zal kijken of er via, via iets te regelen is m.b.t. een webcam, zal moeilijk worden om een leuke internet verbinding ergens te ritselen, maar als het lukt wil ik het zeker doen
pi_3357551
Heb ik al verteld datte... eh... Havoc en ik...

volgend jaar...

zaterdag 2 maart 2002 @ 00:56:40 #123
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3357563
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 00:03 schreef Kleintje het volgende:
...
DIGGER???
Hoe staat het er bij jou voor?
Je zit hier niet voor niets in dit topic!
Viel me ook al op, does vertellen DIGGER, iedereen zit hier n.l. met een reden

Zooi gaat nu stoppen met reageren, begint op spammen te lijken

zaterdag 2 maart 2002 @ 00:57:14 #124
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3357570
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 00:55 schreef Tinkerbell het volgende:

volgend jaar...

Jup Zooi wordt er al helemaal *hyper* van
  zondag 3 maart 2002 @ 13:01:25 #125
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3369384
quote:

volgend jaar...

Volgend jaar op zwemles gaan? WAT???
pi_3380697
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 00:56 schreef Zooi het volgende:

Viel me ook al op, does vertellen DIGGER, iedereen zit hier n.l. met een reden

Zooi gaat nu stoppen met reageren, begint op spammen te lijken

* DIGGER zwijgt

pi_3380718
Even een update.

We hebben de trouwkaarten binnen en ze zijn geweldig! (vinden wij iig )

En 22 maart heb ik een afspraak met de naaister omdat de trouwjurk van mijn moeder die ik ga dragen 13 augustus toch wel ongeveer klaar is. SPANNEND!!!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 4 maart 2002 @ 14:00:58 #128
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3380832
quote:

volgend jaar...

Gefeliciteerd

Kleintje: waarom zit er nèt geen jaar tussen trouwen en ondertrouw? Moet je binnen het jaar getrouwd zijn misschien? En zo ja, waarom kiezen jullie voor zo'n lange periode dan?

Hier wordt er voorlopig in ieder geval niet getrouwd. Onze beste vrienden gaan in mei 2003 voor 2 jaar naar het buitenland en we hebben moeten beloven om niet in die tussentijd te trouwen. Omdat we niet komend jaar al willen trouwen, wordt het dus automatisch pas ergens vanaf mei 2005.

When I rush it hits me
  maandag 4 maart 2002 @ 21:55:44 #129
3744 Kleintje
op en top!
pi_3386444
quote:
Op maandag 04 maart 2002 14:00 schreef Barb het volgende:
Kleintje: waarom zit er nèt geen jaar tussen trouwen en ondertrouw? Moet je binnen het jaar getrouwd zijn misschien? En zo ja, waarom kiezen jullie voor zo'n lange periode dan?
Je moet minimaal 2 weken voor de bruiloft in ondertrouw zijn en maximaal mag je 1 jaar in ondertrouw zijn. Dus ja, je moet binnen een jaar trouwen.
Vandaar 22 maart.

Waarom zo'n lange periode? Omdat we hier in Rotterdam de datum voor het trouwen pas vast mochten leggen als we een afspraak zouden maken voor de ondertrouw en je moet dan binnen 2 maanden in ondertrouw anders vervalt je datum.

pi_3391946
quote:
Op maandag 04 maart 2002 21:55 schreef Kleintje het volgende:

Waarom zo'n lange periode? Omdat we hier in Rotterdam de datum voor het trouwen pas vast mochten leggen als we een afspraak zouden maken voor de ondertrouw en je moet dan binnen 2 maanden in ondertrouw anders vervalt je datum.

Wie gaat jullie trouwen, m'n schoonzusje?
pi_3391962
quote:

volgend jaar...

* DIGGER heeft volgend jaar nu al 4 bruiloften binnen 1 maand staan

Maaruh, good for U 2 !

pi_3392692
  woensdag 6 maart 2002 @ 12:38:32 #133
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_3402786
Ga ook trouwen dit jaar. 12 juli wordt het.

We hebben er voor gespaard en willen er een superdag van maken met alles erop en eraan (behalve de kerk)
Meeste is al geregeld. Trouwplechtigheid, diner, receptie, feest en huwelijksnacht zijn allemaal op dezelfde lokatie dus dat is makkelijk. Auto krijgen we kado van een vriend. Jurk is al aangeschaft, mijn pak nog niet, maar dat volgt binnenkort.

Band is gecontracteerd, ringen zijn al wel uitgezocht maar nog niet besteld en verder hoeft er niet veel te gebeuren. Fotograaf is ook al vastgelegd.
O ja! De huwelijksreis: 17 dagen naar Thailand, waarvan 9 dagen rondreis en 6 dagen strand.

Wat wel grappig was:

Vorige week dinsdag mappen met trouwkaarten opgehaald bij De Carterie in Eindhoven. Konden we hun collectie op ons gemak bekijken, met het verzoek deze mappen donderdag te retourneren. Komen we donderdag terug, staat net de deurwaarder het hele pand leeg te halen! Omdat wij met die mappen daar liepen dacht ie dat wij bij de winkel hoorden en vraagt ie ook nog waar onze auto stond!
Toch maar even uitgelegd dat wij slechts potentiële klanten waren. Die mappen mochten we overigens houden.

Dus als iemand nog uitnodigingen zoekt, ik heb er zo'n 300 voor je. Ze zijn alleen allemaal verschillend.

Wij trouwen overigens alleen voor de wet.
Zijn er hier ook nog mensen die voor de kerk trouwen?

[Dit bericht is gewijzigd door Hihat op 06-03-2002 12:44]

Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_3403297
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 13:58 schreef Tinkerbell het volgende:

You look happy
pi_3403306
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 13:19 schreef DIGGER het volgende:

[..]

You look happy

Ja tuurlijk

Maar van dit topic word ik niet vrolijker, wat een geregel

woensdag 6 maart 2002 @ 13:27:15 #136
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3403387
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 13:20 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ja tuurlijk

Maar van dit topic word ik niet vrolijker, wat een geregel

Ach joh, eik stelt het geen reet voor hoor. Het zijn allemaal leuke dingen waar je mee bezig bent. En alles kan op zijn dooie gemakkie, tenzij je pas 1 maand van tevoren eens gaat rondbellen. Je weet nu al dat je volg. jaar gaat trouwen, dus je hebt echt tijd zat. Het is absoluut geen dagtaak. Valt allemaal reuze mee.
Zo een beetje gerustgesteld?
pi_3403490
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 13:27 schreef dutchie het volgende:

Ach joh, eik stelt het geen reet voor hoor.

Maar over hoe lang je die voorbereiding ook uitsmeerd, een beetje bruiloft kost flink wat Euro'tjes...
pi_3403521
Ja wel een beetje hoor Dutchie

Maar waar moet je beginnen he? Ik heb nou zo'n trouwplanner gevonden, die zal ik eens bestuderen.

En ja Digger, die eurootjes

woensdag 6 maart 2002 @ 23:43:40 #139
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3410773
Update: Ambtenaar is net langsgeweest voor een gesprekje ivm het trouwen, aangezien we hadden gevraagd om een persoonlijke toespraak. Keileuk gesprek geweest, leuk mens, dus moet allemaal goed komen

P.s.: kunnen we niet een lijstje samenstellen van alle mensen, ik raak een beetje het overzicht kwijt van wie wanneer gaat trouwen en das toch zonde

Nog 15 dagen oe!

pi_3410826
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 23:43 schreef Zooi het volgende:

Nog 15 dagen oe!

Ja, nu gaat het toch bijna gebeuren.
Leuk hoor, tis voor mij al weer bijna 2 jaar geleden maar kan nog alles tot in de details voor me halen.
En de film is ondertussen wel grijs gedraaid.

Een hele mooie dag toegewenst.

donderdag 7 maart 2002 @ 00:01:47 #141
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3410954
Ff een lijstje samengesteld naar aanleiding van de reacties, mochten er fouten inzitten dan horen we het wel

22-03-2002 Zooi
01-06-2002 PluizZzje
06-06-2002 Dutchie
21-06-2002 M@x
12-07-2002 Hihat
13-08-2002 DarkElf en Rtificial
14-09-2002 Zus van Brighteyes
21-03-2003 Kleintje
26-04-2003 Tinkerbell en Havoc
04-08-2007 Shaii
???2003??? Defender
?????????? DIGGER

[Dit bericht is gewijzigd door Zooi op 07-03-2002 16:06]

pi_3412376
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 00:01 schreef Zooi het volgende:
Ff een lijstje samengesteld naar aanleiding van de reacties, mochten er fouten inzitten dan horen we het wel

???2003??? DarkElf

Maak daar maar: 13 augustus 2002 DarkElf & Rtificial van
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 maart 2002 @ 10:28:05 #143
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_3412911
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 23:43 schreef Zooi het volgende:

Keileuk gesprek geweest, leuk mens, dus moet allemaal goed komen

Keileuk? Ook Brabants?
Een pauw is een kip die in bloei staat
  donderdag 7 maart 2002 @ 10:39:11 #144
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3413011
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 10:28 schreef Hihat het volgende:

[..]

Keileuk? Ook Brabants?

hehe nee Zeeuws, snap eigenlijk ook niet waarom ik dat woord gebruikte
  donderdag 7 maart 2002 @ 11:31:21 #145
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3413577
quote:
mei 2005?? Barb
Ho ho, niet te enthousiast worden, Zooi, op zijn aller-aller-allervroegst wordt er pas vanaf mei 2003 getrouwd! Haal mij dus gewoon maar uit dat lijstje
When I rush it hits me
  donderdag 7 maart 2002 @ 12:52:51 #146
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3414543
Daarom staan er ook vette vraagtekens achter
Kleine update alhoewel het niets met trouwen te maken heeft, andere woning is zo goed als rond, wieeeee
pi_3414577
Mooi aangepast. Het zal wel dom zijn maar het staat zo leuk: DarkElf en Rtificial gaan trouwen !
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3414702
quote:

?????????? DIGGER

Neuh, die vraagtekens die kloppen wel
btw, heb ik dan geen partner
pi_3415357
Maak er maar gewoon van 26-04-2003 van hoor Zooi
  vrijdag 8 maart 2002 @ 00:32:19 #150
3744 Kleintje
op en top!
pi_3422340
quote:
21-03-2003 Kleintje en Zuurtje
Tuurlijk wel mijn partner erbij vermelden, een fokker van het eerste uur!
  vrijdag 8 maart 2002 @ 07:11:45 #151
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_3423285
Even een update gedaan, mijn datum is al bekend, op mijn verjaardag :

22-03-2002 Zooi
01-06-2002 PluizZzje
06-06-2002 Dutchie
21-06-2002 M@x
12-07-2002 Hihat
13-08-2002 DarkElf en Rtificial
14-09-2002 Zus van Brighteyes
21-03-2003 Kleintje en Zuurtje
26-04-2003 Tinkerbell en Havoc
25-06-2003 Defender en Chevrolet
04-08-2007 Shaii
?????????? DIGGER

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_3425927
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 07:11 schreef defender het volgende:
Even een update gedaan, mijn datum is al bekend, op mijn verjaardag :
25-06-2003 Defender en Chevrolet
En, wat wordt je trouwauto?

zaterdag 9 maart 2002 @ 13:09:02 #153
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3436259
Ja Digger gaat trouwen!!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Betekent dat dat ik geen nachtelijke sms-jes meer krijg?
btw dat nummer is inmiddels doorgeschakeld naar kantoor dus je hebt er geen fluit meer aan
  maandag 11 maart 2002 @ 10:15:40 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3454324
Zeg, heeft iemand nog een origineel idee ipv een receptieboek? Ik zat zelf te denken aan een foto van de plek des aanzoeks (of onheils, dat weet ik over 20 jaar pas ) met een grote passe partout of hoe je het ook noemt er omheen waar iedereen zijn naam op zet. Het vriendje liep hier echter niet zo warm voor, aangezien de lijst dan weer zo knetterduur zou zijn. Ik vind een receptieboek nl. nogal zonde, je kijkt er nooit meer in later. Iemand nog goede ideeen?
  maandag 11 maart 2002 @ 11:37:39 #155
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3455060
Tja, orgineel is het niet echt, maar wat wij doen is ipv een standaard receptieboek waar iedereen een krabbel in zet en niet meer, is een extra fotoalbum meebestellen en dit als receptieboek gebruiken. Voordeel is dat je dan de mensen de mogelijkheid geeft om wat persoonlijks neer te kunnen kalken en wat extra ruimte geeft om iets op te schrijven en dat de fotograaf hier achteraf weer wat foto's extra in kan verwerken. Op deze manier is het ook leuker om achteraf nog eens naar te kijken en heb je ipv 1 fotoalbum er 2.
pi_3455863
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 13:09 schreef dutchie het volgende:
Ja Digger gaat trouwen!!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
http://www.hansanders.nl
  Jubileum moderator dinsdag 12 maart 2002 @ 22:08:03 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3468752
quote:
Op maandag 11 maart 2002 10:15 schreef dutchie het volgende:
Ik vind een receptieboek nl. nogal zonde, je kijkt er nooit meer in later.
Inderdaad, ik kijk nog regelmatig naar mijn trouwfoto's maar nooit meer in mijn receptieboek. Echt zonde van het geld dus, wij hadden een boek met onze namen erin gegraveerd. Als je er zo op terug kijkt had het net zo goed een bloknootje kunnen zijn, het ligt onderin de kast.

En Zooi, hoe staat het met de zenuwen zo vlak voor de grote dag? Hoe was het vrijgezellenfeest?

Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 13 maart 2002 @ 10:05:42 #158
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3471502
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 22:08 schreef Lois het volgende:

[..]
...
En Zooi, hoe staat het met de zenuwen zo vlak voor de grote dag? Hoe was het vrijgezellenfeest?

Het is al aardig spannend aan het worden Op een of andere manier schieten de dagen momenteel voorbij, gevuld met allerlei afspraken om de laatste puntjes op de i te kunnen zetten.

Het vrijgezellenfeest was in een woord: super! 's middags wezen klimmen (indoor) omdat Zooi dit graag doet en 's avonds naar een thema restaurant geweest inclusief griezelfeest. Mocht iemand ooit nog eens iets ECHT leuks zoeken voor een feest dan is dat een absolute aanrader. Midden in Udenhout (off all places) maar bijzonder proffesioneel en schitterend verzorgd.

pi_3473252
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 10:05 schreef Zooi het volgende:

Midden in Udenhout (off all places

En dat uit de mond van iemand die in Zeeuws Vlaanderen (Wattuh?) woont

Ben btw wel benieuwd naar de heer Blauwe in pak. krijgen we dat hier te zien of?

woensdag 13 maart 2002 @ 21:23:22 #160
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3477757
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 13:05 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En dat uit de mond van iemand die in Zeeuws Vlaanderen (Wattuh?) woont

Ben btw wel benieuwd naar de heer Blauwe in pak. krijgen we dat hier te zien of?

Jup maar dan wel pas na de bruiloft, moet immers nog even een verrassing blijven We zullen achteraf wel wat scannen en hier dumpen.
pi_3485073
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 21:23 schreef Zooi het volgende:

Jup maar dan wel pas na de bruiloft, moet immers nog even een verrassing blijven We zullen achteraf wel wat scannen en hier dumpen.

Ja ja ik snap dat ut pas achteraf wordt

Btw, meneer Havoc, ik heb u de afgelopen dagen al menigmaal proberen te bereiken, uw mobiele nummertje bestaat niet meer en u bent kennelijk nooit thuis?

Mail me ff anders waar je te bereiken bent svp, kunnen we ff bijkleppen.

donderdag 14 maart 2002 @ 14:12:43 #162
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3485898
Zooi, nog geen last van 'cold feet'? Weten jullie het heel zeker?

Je weet toch wat er met vrouwen gebeurd als ze eenmaal getrouwd zijn he? Ze dijen ineens finaal uit, want de buit is toch binnen. Elke avond hoofdpijn ook plotsklaps, vanuit het niets. Sowieso heb jij toch geen zin meer in sex met zo'n uitgedijde "je-kan-ook-niets-goed-doen" vrouw. Dat wist je zeker ook nog niet; wij vrouwen vinden dan ook ineens dat de man werkelijk niet goeds doet en al lang niet meer zo lief en attent is als voor het huwelijk. Sterker nog, wij zijn er dan heilig van overtuigd dat je lang niet meer zoveel van ons houdt als daarvoor. Dit stemt ons dan zeer verdrietig en hebben weer iets om over te zeiken.

Ik denk, ik vraag het nog maar eventjes voor de zekerheid.

Heb ws wel een leuk alternatief ideetje opgedaan voor het receptieboek: We kopen een grote passe partout. In het midden komt de schitterende foto (al zeg ik het zelf ) van de plek waar het aanzoek heeft plaatsgevonden, nl. de Grand Canyon. Op de passe partout mag iedereen zijn naam en evt. boodschap plaatsen. Dit lijsten we dan in in een mooie lijst en komt op de studeerkamer te hangen. Perfecte combinatie toch?

donderdag 14 maart 2002 @ 15:08:56 #163
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3486601
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:
Hey Dig, is jouw e-mailadres écht nog het adres dat in je profiel staat?
When I rush it hits me
  donderdag 14 maart 2002 @ 17:48:22 #164
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3489038
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 14:12 schreef dutchie het volgende:
Zooi, nog geen last van 'cold feet'? Weten jullie het heel zeker?
...
Hoe hard moet mijn "Ja, ik wil" zijn?
pi_3489068
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:

Btw, meneer Havoc, ik heb u de afgelopen dagen al menigmaal proberen te bereiken, uw mobiele nummertje bestaat niet meer en u bent kennelijk nooit thuis?

Mail me ff anders waar je te bereiken bent svp, kunnen we ff bijkleppen.

Havoc komt nooit in dit topiekje, maar ik heb het effe doorgegeven
  donderdag 14 maart 2002 @ 22:33:32 #166
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3493340
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 17:48 schreef Zooi het volgende:

[..]

Hoe hard moet mijn "Ja, ik wil" zijn?

Zo hard, dat we het op Fok! kunnen horen
When I rush it hits me
pi_3499070
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 15:08 schreef Barb het volgende:

Hey Dig, is jouw e-mailadres écht nog het adres dat in je profiel staat?

Ow eeeeehhh nu je het zegt, nee

Digger747@hotmail.com moet je hebben, ksal het eens veranderen (als ik er ff tijd voor heb en niet met een mogelijke typfout de boel verpruts)

pi_3499092
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 17:51 schreef Tinkerbell het volgende:

Havoc komt nooit in dit topiekje, maar ik heb het effe doorgegeven

Oki doki

E-mail adres is bij hem bekend alst goed is en anders, zie boven.

maandag 18 maart 2002 @ 12:41:05 #169
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3524095
Schop!

Zooi, hoe is het met de zenuwen?
pi_3524443
He he die Dutchie

Btw Barb, je hebt mail en Meneer Havoc, kheb u nog steeds niet kunnen bereiken

maandag 18 maart 2002 @ 14:48:44 #171
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3526043
quote:
Op maandag 18 maart 2002 12:41 schreef dutchie het volgende:
Schop!

Zooi, hoe is het met de zenuwen?
Met Zooi is alles goed, het meeste is nog onder controle en ik heb de week vrij genomen om de laatste puntjes te kunnen regelen, nabellen, etc.
Met mevr. Zooi is het wat minder, nog steeds springt ze rond in huis als een gestreste kip, maar ook dat overleven we wel
Kortom: alles komt goed en we hebben er echt ontzettend veel zin in
  maandag 18 maart 2002 @ 21:31:36 #172
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_3530821
*kuch*

wat, hoe, waar, wanneer enzo weten we nog niet..

maar 't gaat dus echt gebeuren

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 18 maart 2002 @ 21:32:45 #173
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3530838
quote:
Op maandag 18 maart 2002 21:31 schreef E.T. het volgende:
*kuch*

TE GEK! Feli alvast met het idee
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:35:26 #174
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3546328
quote:
Op maandag 18 maart 2002 21:31 schreef E.T. het volgende:
*kuch*

Wat leuk! Dus Swets moet er aan geloven HAHAHAAA!!!
Van Harte!
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:09:35 #175
3011 E.T.
pi_3547026
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:35 schreef dutchie het volgende:

[..]

Wat leuk! Dus Swets moet er aan geloven HAHAHAAA!!!
Van Harte!

En 't was volledig uit vrije wil enzo..

Hij vroeg mij.. EN IK ZEI "JA" ('t aanzoek stond eigenlijk gepland voor Kopenhagen maar daar was 't niet een beetje koud TE koud voor 'n aanzoek aldus Swets)

Nu even brainstormen over wanneer (als 't ff kan dit jaar nog) en waar (heeft er iemand foto's ofzo van streekmuseum in Krimpen a/d IJssel?)
't hoe zijn we wel al een beetje uit..: bescheiden en intiem (naaste familie en een paar hele goede vrienden)

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_3549456
Zooi en Mrs. Zooi... een fijne dag toegewenst voor vrijdag! Hou nog even vol met de zenuwen, nog even en dan zijn jullie er vanaf!
Laten jullie snel weten hoe het was!!!
Alvast gefeliciteerd.

Swets en ET.. VAN HARTE!
ET, is hij echt op zijn knieën gegaan voor je??

Vrijdag om 09.40 gaan wij in ondertrouw. Ben zeer benieuwd wat dat voorstelt (waarschijnlijk niets) en hoe snel we weer buiten staan!

pi_3551609
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 23:09 schreef E.T. het volgende:

Nu even brainstormen over wanneer (als 't ff kan dit jaar nog)

Hebben jullie ooit ergens wel gras over laten groeien met z'n 2?
  woensdag 20 maart 2002 @ 13:10:12 #178
3011 E.T.
pi_3551672
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 09:34 schreef Kleintje het volgende:

Swets en ET.. VAN HARTE!
ET, is hij echt op zijn knieën gegaan voor je??

Tnx!
je kent Swets toch een beetje en dan vraag je nog serieus of ie op z'n knieen is gegaan?
nee dus
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 13:04 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Hebben jullie ooit ergens wel gras over laten groeien met z'n 2?

nee
moet dat dan?
pi_3551693
22-03-2002 Zooi

Alvast gefeliciteerd en ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3551834
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 13:10 schreef E.T. het volgende:

Tnx!
je kent Swets toch een beetje en dan vraag je nog serieus of ie op z'n knieen is gegaan?
nee dus

nee
moet dat dan?

Neem je hem dan wel serieus als hij niet eens op zijn knieën ging. Wil eigenlijk toch wel weten hoe het dan is verlopen.

Enne... gras laten groeien kan leuk zijn voor de achtertuin. Moet je het wel bijhouden!

Maar als jullie zeker zijn van je zaak... dan moeten jullie het gewoon doen.
Mijn lief en ik gaan ook snel zeggen sommigen. Denk dat het gewoon is wat je gewend bent.
Zondag hebben we 2 jaar "verkering" en 3 jaar halen we niet eens want dan zijn we al getrouwd!

woensdag 20 maart 2002 @ 19:49:30 #181
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3556646
Dank jullie voor de felicitaties alvast We zijn allebei helemaal *hyper*spring*hyper* op dit moment

Morgenavond gaat Zooi mevr. Zooi bij haar ouders 'dumpen', dan nog even snel de allerlaatste dingetjes doen, en als Zooi nog wat tijd over heeft nog even fokken

spannnnuuunnnd!

pi_3556796
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 09:34 schreef Kleintje het volgende:
Vrijdag om 09.40 gaan wij in ondertrouw. Ben zeer benieuwd wat dat voorstelt (waarschijnlijk niets) en hoe snel we weer buiten staan!
duurt iets van 5 a 10 minuten en stelt niets voor. even wat dingetjes tekenen, wat inleveren, keuze maken hoe je wil gaan heten na het huwelijk en klaar
  † In Memoriam † woensdag 20 maart 2002 @ 20:07:54 #183
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3556825
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 19:49 schreef Zooi het volgende:

knip

dan nog even snel de allerlaatste dingetjes doen, en als Zooi nog wat tijd over heeft nog even fokken

fokken als in
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  woensdag 20 maart 2002 @ 23:52:20 #184
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_3559970
Vast een hele erge fijne dag Zooi en Pokemon!
  donderdag 21 maart 2002 @ 10:24:58 #185
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3562428
Kleintje en Zuurtje: veel plezier morgen met de ondertrouw. Gaan jullie nog iets leuks doen daarna om het te vieren?

Zooi en Pokemon: ik hoop dat jullie een héle leuke dag zullen hebben, met mooi weer en mooie momenten. Geniet ervan en een - je voor Gizmo

When I rush it hits me
pi_3564096
Zooi, Mrs. Zooi, Kleintje & Zuurtje, alle 4 een hele fijne dag en veel plezier toegewenst
  donderdag 21 maart 2002 @ 13:06:37 #187
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3564636
Lieve Zooi,
We hebben heel wat met je te stellen gehad op Fok!, maar dat hield de spanning er altijd wel in. Ik zal het maar niet over een beschuitmerk hebben zo op de dag voor je trouwen. Ik heb in die tijd wel eens vreselijk op je zitten schelden, maar geweest is geweest. En over die massage die ik nog steeds te goed heb bij een open haard met champagne zal ik maar helemaaaaal niet beginnen.
Ik hoop dat jij en Pokemon heel gelukkig blijven samen en dat dit slechts een bevestiging is van jullie liefde voor elkaar en dat er nog veel meer mooie dagen zullen volgen.
Laat het lekker over je heen komen morgen en geniet met volle teugen. Ik heb Piet Paulusma gevraagd of hij voor een beetje mooi weer wilt zorgen. Hij zou zijn best doen, maar zei hij, dan moet je maar niet in maart trouwen. Maar schijnt de zon morgen, denk dan aan mij en de andere fokkers en dat we dat toch maar voor elkaar gekregen hebben.
Heel veel plezier en laat ons weten hoe het was.

Een hele dikke van Dutchie

(volgens mij kan dit zo in jullie receptieboek!)

pi_3565506
Heel onromantisch, we gaan daarna niets meer doen samen. Zuurtje moet weer op het werk verschijnen en ik ga met mijn aanstaande getuige een dagje de hort op.
Zondag hebben we 2 jaar "verkering" en dan gaan we wat leuks doen. Wat weten we nog niet, gaan we vanavond eens goed bekijken.

Zooi en Pokemon: Maak er een top dag van. Probeer hem toch bewust te beleven enne... maak er niet de mooiste dag van je leven van, want anders heeft het leven daarna geen zin meer als de mooiste dag al is geweest!
Maak er de mooiste dag van jullie leven tot nu toe van!

donderdag 21 maart 2002 @ 15:31:47 #189
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3566767
Liesbeth en ik wilde even schrijven dat jullie allemaal ontzettend lieV zijn.

Dikke voor iedereen, en misschien tot vanavond op het forum ergens nog ffkes

Kleintje veel plezier morgen, ondertrouw is ook belangrijk genoeg, dus geniet er met volle teugen van!

pi_3566811
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 15:31 schreef Zooi het volgende:
Dikke voor iedereen, en misschien tot vanavond op het forum ergens nog ffkes
Dacht het niet, ben veel te druk voor jouw bruiloft

zaterdag 23 maart 2002 @ 15:53:24 #191
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3588726
* tokkelt met vingers op tafelblad *

Zegge ... gaan we nog te horen krijgen hoe het allemaal is verlopen vrijdag of liggen jullie nu nog in bed met een kater???

JustMe, Yvonne, Tinkerbell, Kleintje, Zuurtje, Iteejer, Lois, Clark

* Barb is getting impatient here!!!!

When I rush it hits me
  zaterdag 23 maart 2002 @ 16:02:50 #192
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_3588802
quote:
Zeg, heeft iemand nog een origineel idee ipv een receptieboek? Ik zat zelf te denken aan een foto van de plek des aanzoeks (of onheils, dat weet ik over 20 jaar pas ) met een grote passe partout of hoe je het ook noemt er omheen waar iedereen zijn naam op zet. Het vriendje liep hier echter niet zo warm voor, aangezien de lijst dan weer zo knetterduur zou zijn. Ik vind een receptieboek nl. nogal zonde, je kijkt er nooit meer in later. Iemand nog goede ideeen?
Heb een bruiloft meegemaakt daar hadden ze de keukendeur eruit gehaald, en daar kon iedereen een kreet op schrijven.

Heel erg leuk!

To Know Me Is To Love Me
  zaterdag 23 maart 2002 @ 16:14:53 #193
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_3588903
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:53 schreef Barb het volgende:
* tokkelt met vingers op tafelblad *

Zegge ... gaan we nog te horen krijgen hoe het allemaal is verlopen vrijdag of liggen jullie nu nog in bed met een kater???

JustMe, Yvonne, Tinkerbell, Kleintje, Zuurtje, Iteejer, Lois, Clark

Wakker en geen kater
Neway het was een GEWELDIGE bruiloft

Maar ik heb geen zin om nu al een heel verslag te gaan typen Sorry

I'm getting too old for this....
  zaterdag 23 maart 2002 @ 16:27:40 #194
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3589021
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 16:14 schreef Havoc het volgende:
Maar ik heb geen zin om nu al een heel verslag te gaan typen Sorry
grrrrrr

When I rush it hits me
pi_3592448
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:53 schreef Barb het volgende:

Barb, het was in 1 woord een PRACHTIGE bruiloft!!!
Ik ben vele malen heel erg ontroerd geraakt en heb meer dan 1 traantje weggepinkt.

Havoc en ik zijn er de hele dag bij geweest en het was een ongelooflijk feest. De bruid zag er prachtig uit en de bruidegom kon er ook mee door (. De Bruid had een hele mooie jurk met sleep en de bruidegom een mooi grijs pak.

De trouwplechtigheid was mooi en heel persoonlijk gedaan door de ambtenaar, alhoewel Zooi achteraf zei dat die volledig langs hem heen is gegaan (gelukkig is er de video nog). Mooie muziek erbij. Buiten werden ballonnen opgelaten en witte duiven losgelaten. Just Me en Yvonne strooiden rijst

Daarna naar Belgie (het bruidpaar ging zelf nog even met ouders en broer/zus) naar een kappelletje), alwaar de champagne klaar stond. Toen het bruidspaar arriveerde ontvingen ze cadeau's, werden er nog wat foto's genomen en werd er ontspannen gebabbeld.

Daarna stond het diner klaar, met een live-pianist. Afgezien van het feit dat het eten erg lekker was, was het ook erg leuk, vanwege dat alles in een heerlijke ontspannen sfeer plaats vond. De pianist speelde alles wat de moeder van de bruid hem 'beval' en zo werd er ook nog gezongen.

Daarna de officiele receptie, alweer met champagne. Toen kwamen Yvonne, Iteejer, Brechtje, Detlev en Lois en Clark ook, wat wel weer gezellig was voor mij omdat Havoc moest filmen . Het orkestje waar de bruid in speelt kwam spelen (ze speelde zelf nog een nummertje mee), allemaal heel gezellig.

Daarna naar de feestzaal, waar de bruidstaart werd onthult. Nadat die aangesneden was, werd het donker en werd er buiten, onder de klanken van de Bolero, een vuurwerk onstoken (PRACHTIG!!!) wat eindigde in een bord met de brandende voorletters van het bruidspaar met een hartje ertussen (tranen met tuiten moest ik huilen in het donker ). Toen koffie met de bruidstaart en daarna werd er gedanst op muziek van een live-band. En er werden stukjes opgevoerd (jajajajaja, wij hebben Zooi de kabouterdans EN de vogeltjesdans zien dansen!!!!!!! Dat gaan we NOOOOOIT meer zien! ) De avond eindigde om half 2 met alle gasten in een kring om het bruidspaar heen (tranen) op de muziek van 'You'll never walk alone'.

Nu vergeet ik nog de helft, maar 1 ding weet ik wel: het begrip 'stralende bruid' heb ik gisteren voor het eerst gestalte zien krijgen. De bruid heeft van begin tot einde gelachen!

Prachtig dus

zondag 24 maart 2002 @ 00:02:02 #196
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_3592714
quote:
Zeg, heeft iemand nog een origineel idee ipv een receptieboek?
Wat wij hebben gedaan is een heel mooie, beigeachtige grote!! (echt groot!!) stenen overpot kopen voor een plant. Daar heeft iedereen met goudstift zijn naam opgezet. De bovenrand is heel breed en dik en daar had ik zelf de datum van ons huwelijk en onze namen op gecalligrafeerd.

Pot staat nu met een geweldige plant erin mooi te wezen! Nog steeds kijk ik er graag naar.

Lijkt me geweldig geweest Tink, die bruiloft van Zooi en Liesbeth In een kasteel en al, toe maar

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2002 @ 01:01:44 #197
7074 moussy
kuttekop
pi_3593286
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 23:24 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]
sprookjes huwelijk

ik moet nu al snotteren

Zooi en mevrouw Zooi, van harte

zondag 24 maart 2002 @ 10:42:25 #198
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_3595592
<--- enorm blije Zooi.

Helaas niet veel tijd om veel op te schrijven, we zijn nog gaar van de hele bruiloft en moeten vandaag snel verder met koffers inpakken, laatste bezoekjes aan de ouders en dan snel richting Amsterdam om morgenvroeg op het vliegtuig te stappen

Dikke voor iedereen die geweest is, jullie hebben geen idee hoe leuk we het vonden dat jullie erbij waren, mee geleefd hebben en met ons meegestraalt hebben

Ik beloof bij terugkomst over 2 weekjes een uitgebreid verslag neer te gooien met een enorme hoeveelheid foto's.

Nogmaals dikke voor iedereen!

† In Memoriam † zondag 24 maart 2002 @ 10:45:02 #199
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3595609
quote:
Op zondag 24 maart 2002 10:42 schreef Zooi het volgende:
<--- enorm blije Zooi.

Dikke voor iedereen die geweest is, jullie hebben geen idee hoe leuk we het vonden dat jullie erbij waren, mee geleefd hebben en met ons meegestraalt hebben

Nogmaals dikke voor iedereen!

en waarom zei je nou "muts" toen je me zag staan

geniet ervan meneer en mevrouw Zooi, zorg er voor dat jullie blijven stralen zoals jullie vrijdag deden !!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zondag 24 maart 2002 @ 15:47:27 #200
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3597314
Dank je wel Tinkerbell

* Barb zit meteen met mega-grijns hier.

t"Is toch wat, wat bruiloften met je doen. Gek hoor.

When I rush it hits me
  zondag 24 maart 2002 @ 20:07:09 #201
3744 Kleintje
op en top!
pi_3599880
Goed, sorry voor het lange wachten op mijn verhaal. Vrijdag zijn we dus in ondertrouw gegaan. 's morgens al wakker gebeld door een schoonmoeder die zenuwachtiger was dan wij. Na douchen, eten en aankleden naar het stadhuis. Kwamen er precies op tijd aan. Er stonden nog meer stelletjes te wachten. Het liep allemaal wat uit. Sommige van deze stelletjes waren echt netjes gekleed en wij waren maar erg gewoon tussen al deze mensen. We namen even snel een kijkje in de trouwkamer waarin wij zouden trouwen en daarna was het onze beurt. Na wat vragen te hebben gesteld en een uitleg te hebben gekregen wat ondertrouw nou inhoudt konden we onze handtekeningen zetten. We kregen de parkeervergunningen mee en we stonden na ongeveer een kwartier weer buiten.

Nadat we elkaar op de Coolsingel even innig hebben geknuffeld en lekker hebben gezoend zijn we naar Dudok gegaan. Voor de niet Rotterdammers, Dudok is een café waar ze ontzettende lekkere taarten hebben. We hebben dus heerlijk een stukje op met een kop warme chocomel en een expresso.

Zuurtje is zijn weg gegaan, die is gaan werken en ik ben met mijn getuige op stap gegaan.

We hebben heel wat bloemen gehad. Van de eigenaren van de stal waar mijn verzorgpaard staat en wat meiden van daar. Van mijn getuige en dinnetje Jonna, van mijn ouders en van de ouders van Arno hebben we een mooie plant in een mand gehad.

Vandaag hebben we 2 jaar een relatie. We vieren het lekker makkelijk. Bijna de hele dag in bed doorgebracht, lekker tv gekeken, filmpje. We hebben lekker chinees gehaald en gaan zo weer genieten van elkaar zoals we altijd genieten van elkaars aanwezigheid.

Volgende week zaterdag ga ik trouwjurken passen!!! Heb er nu al zin in. Dan ga ik misschien echt beseffen dat ik ga trouwen!

Trouwens... voor de mensen die nog gaan trouwen. Kijk eens op www.trouwshop.com
Hier kan je je eigen trouwsite laten maken en daar krijg je nog een waardebon van ¤ 50 voor.
Wij hebben inmiddels al een site daar (21 maart 2003, Arno en Eveline) en de waardebon ook al binnen!

Jubileum moderator zondag 24 maart 2002 @ 20:13:32 #202
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3599952
Het was, net zoals Tink al zei, een geweldige mooie en ontroerende bruiloft.
Er was gekozen voor een werkelijk schitterende locatie in België, een superromantisch kasteeltje.
Omdat België niet uitblinkt in duidelijkheid waren wij ook hopeloos verdwaald op weg daar naar toe .
Gelukkig waren we nog net op tijd binnen.
Na de receptie werd het feest voortgezet in een aparte feestzaal waar de bruidstaart al stond opgesteld. Tijdens het vuurwerk moest ik ook een traantje wegpinken, het was zo mooi.
Het bruidspaar opende het feest door samen te dansen op een prachtig langzaam nummer, en daar ging Lois weer .

We hebben Zooi de kabouterdans en de vogeltjesdans zien doen, dat zijn momenten om te koesteren .
Mevr. Zooi was inderdaad net een prinses, in een prachtige jurk, en heeft de hele avond gestraald.
Zooi was gewoon Zooi maar dan in een supergelukkige uitvoering.
Het feest duurde tot de vroege uurtjes en werd afgesloten met een kring van mensen om een dolgelukkig en zeer verliefd paar heen. Prachtig !

Echt een dag om nooit te vergeten.

Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zondag 24 maart 2002 @ 20:16:44 #203
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3599995
quote:
Op zondag 24 maart 2002 20:07 schreef Kleintje een heel verhaal:
Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

Leuke site !

Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 24 maart 2002 @ 22:30:42 #204
3011 E.T.
pi_3601982
Ik hoop toch wel dat we snel foto's krijgen van de Zooi-bruiloft hoor..

* E.T. is nieuwsgierig

ff een update hiervandaan:

27 september 2002 gaat het gebeuren! Dan wordt ik 'mevrouw Swetsenegger'

We trouwen in het streekmuseum in Krimpen a/d IJssel. Dit is een oude boerderij die ze tot museum hebben omgedoopt en in de pronkkamer van de boerderij kan getrouwd worden. Ziet er erg leuk uit daar.

Van de week even de documenten voor ondertrouw enzo regelen.. dan kan dat ook gaan gebeuren.

Kaarten hebben we een idee voor, restaurant wat we op 't oog hebben gaan we a.s. zaterdag even heen. We willen 't allemaal klein houden dus dat moet niet al te veel problemen geven volgens mij

Vandaag m'n vader van Schiphol opgehaald en hem en z'n vriendin het nieuws verteld. Toen ik zei dat we een nieuwtje hadden, dacht hij in eerste instantie dat hij opa ging worden
Gelukkig had hij ook wel zin een bruiloftsfeestje Volgens zijn vriendin straalde ik helemaal.. Dat kan nog wat worden op de dag zelf

FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 maart 2002 @ 22:31:45 #205
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3601995
quote:
Op zondag 24 maart 2002 22:30 schreef E.T. het volgende:
Volgens zijn vriendin straalde ik helemaal.. Dat kan nog wat worden op de dag zelf
We geen niet helemaal sentimenteel en soppig lopen doen he
  zondag 24 maart 2002 @ 22:32:42 #206
3011 E.T.
pi_3602008
quote:
Op zondag 24 maart 2002 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

We geen niet helemaal sentimenteel en soppig lopen doen he

jawel..
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 maart 2002 @ 22:33:04 #207
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3602010
quote:
Op zondag 24 maart 2002 22:32 schreef E.T. het volgende:

[..]

jawel..

maandag 25 maart 2002 @ 12:27:16 #208
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3607440
Fam. Zooi van harte!
Alhoewel jullie volgens mij wel een beetje 'overboard' zijn gegaan met dat vuurwerk.

Kleintje, veel succes met het uitzoeken van een jurk en ook jij natuurlijk van harte met je ondertrouw en 2 jarig jubileum.
We gaan vrijdag 12 april a.s. in ondertrouw. 's Avonds geven we een klein dineetje voor de ouders en broers en zussen. Klein buffetje ofzo.

Swets en E.T., stelletje mafkezen!

maandag 25 maart 2002 @ 15:57:48 #209
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_3609864
quote:
Op maandag 25 maart 2002 12:27 schreef dutchie het volgende:
Fam. Zooi van harte!
Alhoewel jullie volgens mij wel een beetje 'overboard' zijn gegaan met dat vuurwerk.
Oh was jij erbij dan
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2002 @ 18:07:10 #210
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3611794
quote:
Op maandag 25 maart 2002 15:57 schreef Havoc het volgende:

Oh was jij erbij dan

Dutchie sprong toch in haar blote niksie uit die taart
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † maandag 25 maart 2002 @ 18:09:18 #211
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3611827
quote:
Op zondag 24 maart 2002 22:30 schreef E.T. het volgende:

We willen 't allemaal klein houden dus dat moet niet al te veel problemen geven volgens mij

volgens mij wel
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  maandag 25 maart 2002 @ 19:08:58 #212
7070 Mariekje
Betoverend
pi_3612423
quote:
Fam. Zooi van harte!

Kleintje, veel succes met het uitzoeken van een jurk en ook jij natuurlijk van harte met je ondertrouw en 2 jarig jubileum.
We gaan vrijdag 12 april a.s. in ondertrouw. 's Avonds geven we een klein dineetje voor de ouders en broers en zussen. Klein buffetje ofzo.

vuurwerk ...gaaaaaf!
Lief bijtje zei de bij wil je met mij vrije, wacht even zei de bij ik ben zo bij je.
  maandag 25 maart 2002 @ 19:34:34 #213
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_3612734
Iedereen van harte met de voorgenomen huwelijken, de ondertrouw en de pas gehuwden.

* Ellen word helemaal blij van dit soort topic's

Leuk hoor!

To Know Me Is To Love Me
pi_3615466
Mijn broer gaat binnenkort ook het huwelijksbootje in

(mag alleen geen camera meenemen )

Voor alle Fok!kers: maak er een mooie dag van!!

Fotografie, lekker eten & reizen (easy combo ;) )
  maandag 25 maart 2002 @ 22:16:44 #215
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_3615505
quote:
Op maandag 25 maart 2002 18:09 schreef just me het volgende:

[..]

volgens mij wel

GMTA
hofleverancier van sterretjes :)
  maandag 25 maart 2002 @ 22:24:07 #216
3011 E.T.
pi_3615634
quote:

Mafkees? ik?

nietus!

maandag 25 maart 2002 @ 22:24:55 #217
3011 E.T.
pi_3615643
quote:
Op maandag 25 maart 2002 22:16 schreef spookvrouw het volgende:

[..]

GMTA

verder dan de plechtigheid komen jullie toch niet

GEEN bruidstaart voor jullie

† In Memoriam † maandag 25 maart 2002 @ 23:54:24 #218
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3617094
quote:
Op maandag 25 maart 2002 22:24 schreef E.T. het volgende:

verder dan de plechtigheid komen jullie toch niet

* just me zwaait zwoel naar Swets..

joehoe Swets.. ET zegt dat we niet verder dan de plechtigheid mogen komen; wat is daarop jouw antwoord??

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 26 maart 2002 @ 09:49:20 #219
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_3619365
quote:
Op maandag 25 maart 2002 18:09 schreef just me het volgende:

[..]

volgens mij wel

Ik weet t wel zeker
doei
  dinsdag 26 maart 2002 @ 09:49:43 #220
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_3619370
quote:
Op maandag 25 maart 2002 23:54 schreef just me het volgende:

[..]

joehoe Swets.. ET zegt dat we niet verder dan de plechtigheid mogen komen; wat is daarop jouw antwoord??

*meelurkt*
doei
  dinsdag 26 maart 2002 @ 11:48:36 #221
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3620325
quote:
Op maandag 25 maart 2002 15:57 schreef Havoc het volgende:

[..]

Oh was jij erbij dan

Iedereen die erbij was en hier over de bruiloft verteld heeft, heeft het over dat vuurwerk.
En ja, heb zo wel het gevoel dat ik er een beetje bij was.
  dinsdag 26 maart 2002 @ 15:57:32 #222
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_3623832
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:48 schreef dutchie het volgende:

[..]

Iedereen die erbij was en hier over de bruiloft verteld heeft, heeft het over dat vuurwerk.
En ja, heb zo wel het gevoel dat ik er een beetje bij was.

Je doet je signature wel eer aan zeg.
  dinsdag 26 maart 2002 @ 20:26:41 #223
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3627127
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 15:57 schreef Havoc het volgende:

[..]

Je doet je signature wel eer aan zeg.

Weet ik schat, hij staat er niet voor niets.
Zullen we het maar weer houden op het verhaal van het verkeerde been dat je vanmorgen uit bed zette?
  dinsdag 26 maart 2002 @ 21:37:36 #224
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_3628151
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 20:26 schreef dutchie het volgende:

[..]

Weet ik schat, hij staat er niet voor niets.
Zullen we het maar weer houden op het verhaal van het verkeerde been dat je vanmorgen uit bed zette?

Neuh laten we het er maar op houden dat je niet bij die bijzondere bruiloft was en dat je gewoon loopt te zuigen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 maart 2002 @ 22:07:50 #225
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3628628
quote:
Op maandag 25 maart 2002 23:54 schreef just me het volgende:

[..]

Man en vrouw zijn 1
  † In Memoriam † dinsdag 26 maart 2002 @ 22:09:07 #226
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3628648
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:

Man en vrouw zijn 1

swets geen eigen mening meer??
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 maart 2002 @ 22:10:03 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3628658
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 22:09 schreef just me het volgende:

[..]

swets geen eigen mening meer??

Jawel, dit was gewoon een zachtaardige manier om te vertellen dat jullie THE FUCK OP MOETEN LAZEREN OP MIJN BRUILOFT!!

dinsdag 26 maart 2002 @ 22:23:02 #228
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_3628908
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:37 schreef Havoc het volgende:

[..]

Neuh laten we het er maar op houden dat je niet bij die bijzondere bruiloft was en dat je gewoon loopt te zuigen.

ikke was er lekker wel en jij lekker niet tututututuuut

neehoor, absoluut niet het verkeerde been
[ik zeg het zelf wel alvast mode]
Bol waar bemoei je je mee? [/ik zeg het zelf alvast wel mode]

------------
maargoed waar ik voor kwam:

Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetsssieeee
echt dus ff wel dat ik op je bruiloft kom he!!!!!!

doei
  dinsdag 26 maart 2002 @ 22:27:42 #229
3011 E.T.
pi_3629005
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 22:23 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

------------
maargoed waar ik voor kwam:

Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetsssieeee
echt dus ff wel dat ik op je bruiloft kom he!!!!!!

Anders geloof je 't zeker niet... ??
  woensdag 27 maart 2002 @ 09:43:17 #230
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_3632086
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 22:27 schreef E.T. het volgende:

[..]

Anders geloof je 't zeker niet... ??

hoe kom je daaaar nou bij
doei
  woensdag 27 maart 2002 @ 12:13:04 #231
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3633301
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 21:37 schreef Havoc het volgende:

[..]

WHO FUCKING CARES?????
Ik ben blij dat Zooi en de zijne een leuke bruiloft hebben gehad, waarom zou ik daar bij moeten zijn geweest? Ik ken ze niet persoonlijk en dat vind ik prima. Ik gun ze al het geluk van de wereld. Maar applausje voor jezelf hoor, dat jij wel uitgenodigd was, goed geslijmd.
Ga met jezelf spelen ofzo, gadver, wat kan jij de sfeer verpesten zeg.
Klassewerk Havoc!
  woensdag 27 maart 2002 @ 12:14:26 #232
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_3633315
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 12:13 schreef dutchie het volgende:

[..]

WHO FUCKING CARES?????
Ik ben blij dat Zooi en de zijne een leuke bruiloft hebben gehad, waarom zou ik daar bij moeten zijn geweest? Ik ken ze niet persoonlijk en dat vind ik prima. Ik gun ze al het geluk van de wereld. Maar applausje voor jezelf hoor, dat jij wel uitgenodigd was, goed geslijmd.
Klassewerk Havoc!

doei
pi_3633325
Jeetje wat een gezelligheid.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 27 maart 2002 @ 12:19:26 #234
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_3633375
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 12:14 schreef DarkElf het volgende:
Jeetje wat een gezelligheid.
pcies, wat een sfeerverpester
mischien dat dit helpt:

doei
  woensdag 27 maart 2002 @ 12:30:39 #235
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3633501
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 12:19 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

pcies, wat een sfeerverpester
mischien dat dit helpt:

[afbeelding]

Ga je het toch bekend maken? Leuk!
Mag ik je dan eindelijk officieel feliciteren?
Nu hoef ik niet meer te
  Jubileum moderator woensdag 27 maart 2002 @ 19:46:59 #236
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3638653
Oke dan gaan we nu weer gezellig verder met trouwerijen en leuke dingen!

*dit zat is*

Alle offtopic opmerkingen, geharrewar en gekissebis wat ik hierna nog zie verschijnen wordt verwijderd.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_3640223
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 19:46 schreef Lois het volgende:

*dit zat is*

Alle offtopic opmerkingen, geharrewar en gekissebis wat ik hierna nog zie verschijnen wordt verwijderd.

GO LOIS GO LOIS GO!
Laat zien wie de baas is

ff wat anders... ik las dat van die duiven op de bruiloft van Zooi... dat doen wij ook. Lijkt me zo gigantisch gaaf en niet iedereen doet dat, dus toch wat aparte plaatjes in het fotoalbum!

donderdag 28 maart 2002 @ 04:34:53 #238
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_3643416
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 12:13 schreef dutchie het volgende:

[..]

WHO FUCKING CARES?????
Klassewerk Havoc!

We didn't start the fire....

Maar goed als je het niet begrijpt, jammer dan.

donderdag 28 maart 2002 @ 09:20:30 #239
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_3643870
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 12:30 schreef dutchie het volgende:

[..]

Ga je het toch bekend maken? Leuk!
Mag ik je dan eindelijk officieel feliciteren?
Nu hoef ik niet meer te

ja t is wel een beetje op het laatste moment, zo'n maandje van te voren,
maar ik kan niet meer
doei
  donderdag 28 maart 2002 @ 09:42:49 #240
3142 m@x
pi_3644019
Het gaat bij ons nu heel erg hard qua voorbereidingen. Het ontwerp van de kaartjes is zo goed als klaar, restaurant is geregeld, kroeg voor het feest is geregeld, ik heb eindelijk mijn kleding, fotograaf is geregeld, ringen zijn gekocht, draaiboek voor de dag zelf is helemaal klaar en kapper is besproken. Nu nog het boeket en de kleding van mijn vriend en het is klaar.

Wat betreft de kleding: het is geen Didi geworden en ik zal geen doc Martens aanhebben. De kleding bij Didi was toch te casual voor een bruiloft en onder de kleding die ik nu heb staan doc Martens niet mooi. Wat het wel is geworden kan ik niet verklappen omdat mijn vriendje af en toe meelurkt in dit topic........

Als lokatie voor de foto's hadden we de Japanse tuin in Clingendael in gedachten, maar als er iemand is die een originelere lokatie in Den Haag weet hoor ik het graag.

Het gekke is dat ik, hoewel ik er constant mee bezig ben, nog helemaal niet zenuwachtig ben voor de bruiloft. Wel voor mijn vrijgezellenfeest.... Ben heel benieuwd wat mijn vriendinnen voor me in petto hebben.

pi_3645820
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jawel, dit was gewoon een zachtaardige manier om te vertellen dat jullie THE FUCK OP MOETEN LAZEREN OP MIJN BRUILOFT!!

Misschien in dat geval niet zo handig geweest datum & locatie en zo op een openbaar forum neer te planten?
  donderdag 28 maart 2002 @ 12:32:07 #242
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3645969
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 19:46 schreef Lois het volgende:

*dit zat is*

Volledig mee eens. Anderen niet?
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 04:34 schreef Havoc het volgende:
We didn't start the fire....

Maar goed als je het niet begrijpt, jammer dan.

Maar goed, waar waren we gebleven?
O ja, we hebben de kaarten klaar. Met een speciaal ontwerp gemaakt door een vriendin van ons. Maakt het wat persoonlijker.

donderdag 28 maart 2002 @ 13:03:32 #243
3011 E.T.
pi_3646376
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 12:17 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Misschien in dat geval niet zo handig geweest datum & locatie en zo op een openbaar forum neer te planten?

Tijdens de plechtigheid/ceremonie of hoe je 't noemen wilt is wat mij betreft iedereen welkom. (nou ja.. iedereen... Maar ik neem aan dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel.)
Daarna is het een besloten feestje en komt er echt niemand in.

En ja, misschien ben ik naief, maar ik ga nog steeds uit van de goede bedoelingen van mensen en ga er dus ook van uit dat mensen onze wensen respecteren op die dag

donderdag 28 maart 2002 @ 14:50:11 #244
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_3647486
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 13:03 schreef E.T. het volgende:

[..]

Tijdens de plechtigheid/ceremonie of hoe je 't noemen wilt is wat mij betreft iedereen welkom. (nou ja.. iedereen... Maar ik neem aan dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel.)
Daarna is het een besloten feestje en komt er echt niemand in.

En ja, misschien ben ik naief, maar ik ga nog steeds uit van de goede bedoelingen van mensen en ga er dus ook van uit dat mensen onze wensen respecteren op die dag

verdorrie had juist zin in een feessie

nee hoor meis, t is jullie dag, jullie feest,
ik kan t me helemaal voorstellen!

doei
  donderdag 28 maart 2002 @ 19:00:07 #245
3011 E.T.
pi_3650283
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 14:50 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

verdorrie had juist zin in een feessie

nee hoor meis, t is jullie dag, jullie feest,
ik kan t me helemaal voorstellen!

pi_3669154
Mensen, ik heb een glimlach op mijn koppie die ik er gewoon niet meer vanaf krijg!!!! IK HEB EEN JURK!!!!

Vroeg, ik weet het, maar ik had een model in mijn hoofd en die is van de collectie van 2001 en die collectie gaat er altijd in maart/april uit. Dus wilde ik de jurk die ik in mijn hoofd had nog kunnen aanschaffen dan moest ik nu wel gaan kijken. Ben je te laat, dan kan je de jurk uit de winkel aanschaffen maar dan heb je dus geen jurk
naar jouw wensen, jouw maat etc.

Ik ben dus gaan passen met mijn moeder, schoonmoeder, getuige en zus. De eerste jurk die ik aanhad was de jurk die ik in gedachte had. Die is het niet geworden. De tweede jurk had ook wat moois, maar was niet helemaal wat ik zocht. De derde... dat was hem. Helemaal verliefd.
Mijn moeder kreeg een gelukkig koppie en ik wist zelf dat dit hem was. Wel mijn wensen nog doorgegeven, hij gaat nog iets veranderen, maar ik heb echt een plaatje van een jurk.

De eerste jurk maakte me wat klein en dik. De tweede jurk maakte me lang en met een normaal postuur. De derde jurk maakte me ook lang en niet dik, maar die had veel aspecten in de jurk die de eerste jurk, mijn droomjurk tot dat moment, had. Dus zo heb ik een combinatie. Het fijne is dat de sleep los kan, dus dan hoef ik niet met een heel eind achter me aan te gaan dansen!

Het plaatje van de jurk is niet zo mooi, van plaatje vond ik deze jurk niets. Ik kan het nu dus redelijk makkelijk voor me houden. De foto's die gemaakt zijn wil ik het liefst nu al ontwikkelen, de hele dag naar kijken en hier posten. Maar... jullie hebben pech!!!

Jubileum moderator zaterdag 30 maart 2002 @ 20:05:14 #247
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3670415
!!! EXCLUSIEVE PRIMEUR !!!

Nog voor het bruidspaar ze zelf heeft gezien, heb ik de hand weten te leggen op de officiële trouwfoto van Zooi en Mevr. Zooi.

Na een lange dag vol emoties was het dan eindelijk tijd voor ontspanning. Na de verplichte wals met familieleden was Zooi ineens niet meer te houden.

"De kabouterdans wil ik doen, de kabouterdans wil ik doen" gilde hij enthousiast. Mevr. Zooi had nog haar twijfels maar het was al te laat.

De band zette in, Zooi trok zijn muts uit zijn rugzakje en ging volledig uit zijn dak. Mevr. Zooi zette haar reserves opzij en deed ook het mutsje maar op.

Zie de foto, verder commentaar is overbodig.

met dank aan de ceremoniemeester

Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 31 maart 2002 @ 15:11:04 #248
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3676610

Leuk! Ben benieuwd wat ze er zelf van zeggen.
Kleintje, nog even over die jurk van jou; bij mij was het ook zo dat de jurk die ik in gedachten had het niet geworden is. Maar bij de jurk die het wel geworden is, had ik direct toen ik het aandeed het gevoel van 'dit is 'm'. Voordat ik de paskamer uitkwam wist ik dat het DE jurk was. Niet te idioot duur en helemaal Dutchie.

Nog even een vraag voor de dames, hebben jullie ook zo'n moeite gehad om een beetje fatsoenlijke schoenen uit te zoeken? Het zijn allemaal van die truttenschoentjes vind ik. Maar een andere kleur als wit kan ook weer niet. Mijn jurk hangt net over de enkels dus het moet wel iets leuks zijn. En ik wil absoluut een hoge hak. Draag nl. altijd hakken van om en nabij de 5 cm, dus wil daar nu ook niet echt concessies in doen.
Denk er nu over om deze te kopen:

pi_3684520
Ik heb expres een schoen genomen met een hak van maar 4 cm. Vind ik op zich erg laag maar ik heb altijd last van mijn voeten, de botten in de bal van je voet. Als ik de hele dag op hogere hakken ga lopen dan gaat dat zo'n pijn doen! Dus ik ben maar verstandig geweest. Een strompelende bruid staat al helemaal niet toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 1 april 2002 @ 14:14:26 #250
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_3685900
quote:
Op maandag 01 april 2002 09:57 schreef DarkElf het volgende:
Een strompelende bruid staat al helemaal niet toch?
Vorig jaar is een vriendin van mij getrouwd en die had die typische trouwpump gekocht, die zie je heel veel. Zo'n wit satijnachtig schoentje. Staat hartstikke leuk, maar zit vreselijk beroerd. Nadat ze die gekocht had, heeft ze ze geprobeerd in te lopen. Het bleef maar op de wreef drukken. Maar terugdoen kon niet meer. Dus ze heeft heel heldhaftig op de dag met die schoenen gelopen. Maar toen de meeste gasten weg waren en alleen de directe vrienden en ouders over waren, trok ze met een zeer pijnlijk gezicht haar schoenen uit en gaf haar moeder haar badslippers. Ik heb nog nooit iemand zo opgelucht zien kijken!
Dat gebeurt mij dus niet, heb ik me al voorgenomen.
pi_3694770
* DIGGER gaat ff een nieuw deel openen
  dinsdag 2 april 2002 @ 13:12:53 #252
3011 E.T.
pi_3694985
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 12:48 schreef DIGGER het volgende:
* DIGGER gaat ff een nieuw deel openen
je bent wel errug vlot met een nieuwe hoor!
pi_3695066
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 13:12 schreef E.T. het volgende:

je bent wel errug vlot met een nieuwe hoor!

Mja maar anders ha dik het hier geplaatst met na een paar posts een slotje, is ook niet echt wat...
pi_3695086
btw: http://dating.fok.nl/showpost.fok?id=53

loopt de oproep tot de bruiloft?

pi_3695910
quote:
Op maandag 01 april 2002 14:14 schreef dutchie het volgende:

[..]

Vorig jaar is een vriendin van mij getrouwd en die had die typische trouwpump gekocht, die zie je heel veel. Zo'n wit satijnachtig schoentje. Staat hartstikke leuk, maar zit vreselijk beroerd. Nadat ze die gekocht had, heeft ze ze geprobeerd in te lopen. Het bleef maar op de wreef drukken. Maar terugdoen kon niet meer. Dus ze heeft heel heldhaftig op de dag met die schoenen gelopen. Maar toen de meeste gasten weg waren en alleen de directe vrienden en ouders over waren, trok ze met een zeer pijnlijk gezicht haar schoenen uit en gaf haar moeder haar badslippers. Ik heb nog nooit iemand zo opgelucht zien kijken!
Dat gebeurt mij dus niet, heb ik me al voorgenomen.

Dat wil ik dus voorkomen!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3696845
Slotje
pi_3696851
Slotje 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')