lekker als je in Zeeland woont en in West-Frankrijk moet zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:11 schreef BobRooney het volgende:
Leuk dat ze meteen een alternatieve route erbij zetten...
Niet alleen het weekend.. Ik woon in Waalre en daar stikt het elke dag van de belgische auto's, en mij zus woont in Breda en daar hoor je ook alleen vlaams als je in de binnenstad looptquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:12 schreef Bolter het volgende:
Kut Belgen, we zouden de Westerschelde eens niet meer moeten uitbaggeren, kijken hoe snel dat vignet dan weg is. Omrijden door Duitsland is voor mij niet echt een optie aangezien ik in Zeeland woon. Maar goed, als je ziet wat er elk weekend uit België deze kant op komt...
maar waarom staat er dan 60 euro?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het fenomeen tolweg is jou volslagen onbekend?
denk iig dat het zo wel zal gaan
das balenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lekker als je in Zeeland woont en in West-Frankrijk moet zijn
nee, maar zo'n zelfde systeem kunnen ze toch gebruiken?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar waarom staat er dan 60 euro?
op het nieuws hoorde ik iets van een vinjet wat je moest kopen.
Eenmaal over een tolweg kost heus geen 60 euri. Als het over tolwegen had gegaan stond dat er wel lijkt me.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:14 schreef mp-menace het volgende:
Uitgaan in België
Naar de bioscoop in Antwerpen
Op vakantie in de Ardennen
Sneller in Duitsland via Antwerpen-Eindhoven/Maastricht
Moet ik dat allemaal gaan missen? Echt niet!
Go Geert Wilders - bepleit die korting, of vrijstelling!
Wat is daar Breaking aan ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:15 schreef Klonk het volgende:
BREAKING NEWS: Meki loopt achter de feiten aan !!!!!!!
Dolle pret: betalen voor het Belgisch wegennet
Als ik op weg ben naar de alpen wil ik daar graag snel naartoe rijden, en niet door dorpjes heen sukkelen met gemiddeldes van 60....quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar dat is voor de autobahn, je kunt er ook voor kiezen geen gebruik te maken van de autobahn, wat ik uit de plannen van de Belgen opmaak is dat je gewoon toegang gaat betalen ongeacht welke wegen je gaat gebruiken.
Kijkt nu op Mekis holding site voor actuele nieuws aldus Mekiquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:15 schreef Klonk het volgende:
BREAKING NEWS: Meki loopt achter de feiten aan !!!!!!!
Dolle pret: betalen voor het Belgisch wegennet
Wees blij. vlamingen is leuk volk. ik woon in maastricht, midden in het centrum en vlak bij de 2 "drijvende coffeeshops" die onze stad rijk is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niet alleen het weekend.. Ik woon in Waalre en daar stikt het elke dag van de belgische auto's, en mij zus woont in Breda en daar hoor je ook alleen vlaams als je in de binnenstad loopt
mee eens, maar je hebt de mogelijkheid tot kiezen en zoals ik de plannen van de belgen nu begrijp heb je daar twee keuzes, betalen of om Belgie heenrijdenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als ik op weg ben naar de alpen wil ik daar graag snel naartoe rijden, en niet door dorpjes heen sukkelen met gemiddeldes van 60....
B-wegen rijden is echt geen optie voor mij, tenzij ik alle tijd heb, in 3 dagen naar mijn vakantiebestemming wil rijden met veel lunch en koffiestops onderweg.
In frankrijk heb je dan tenminste nog de RN_wegen die globaal de peage wegen aanhouden. Daar zitten veel 110km-stukken bij, en dan is het tenminste nog een optie om iets anders te rijden dan de snelweg.
kleine tip: hier in Nederland gewoon bij lokale winkel van de ANWB kopenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
Het zal wel net zo werken als Zwitserland.
Dus je komt aanrijden, langzaam, heb je een vignet mag je doorrijden en anders kan je in de rij staan om er eentje te kopen.
Kost je ook nog extra tijd dit of ze moeten een automatisch systeem hebben voor de auto's die al een vignet hebben. In Zwitserland als ik ga skien is het altijd een mega pijnhoop
Doen wij ook, sta je allen nog wel die zaterdagochtend minimaal 2 uur stil voor de grensquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
kleine tip: hier in Nederland gewoon bij lokale winkel van de ANWB kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |