abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45640753
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:02 schreef TheVulture het volgende:
Uit Nederland zet ik mijn geld op Within Temptation... zou me niks verbazen als die de zaterdag mogen afsluiten... verder zou ik Relax, The Sheer, Luie Hond ook leuk vinden.... Intwine was ook leuk twee jaar geleden

edit: en Johan niet te vergeten
Relax zou wel gaaf zijn.

Wie weet kan ik het dan nu wel afkijken, mocht m'n vriendin niet naar het ziekenhuis hoeven tijdens het optreden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_45640789
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef zjroentje het volgende:

Wie weet kan ik het dan nu wel afkijken, mocht m'n vriendin niet naar het ziekenhuis hoeven tijdens het optreden.

Watskeburt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:56:56 #153
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_45640833
edit: niet dus, sorry maar wel vervelend inderdaad ja, hopen maar dat t dit jaar wel goed gaat!

[ Bericht 43% gewijzigd door morgane op 24-01-2007 20:02:59 ]
pi_45640864
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Watskeburt
2 jaar geleden stonden ze ook op Pinkpop. Vriendin heeft toen een nierbekkenonsteking opgelopen, en tijdens Relax trok ze het echt niet meer en zijn we maar naar huis gegaan. Bedenk me net dat we die zondagavond in het ziekenhuis in Heerlen zijn geweest, en niet op de maandag.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_45640953
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:57 schreef zjroentje het volgende:

[..]

2 jaar geleden stonden ze ook op Pinkpop. Vriendin heeft toen een nierbekkenonsteking opgelopen, en tijdens Relax trok ze het echt niet meer en zijn we maar naar huis gegaan. Bedenk me net dat we die zondagavond in het ziekenhuis in Heerlen zijn geweest, en niet op de maandag.
ouch, dat lijkt me best pijnlijk ja.... hopen dat je dit jaar een herkansing krijgt dan
pi_45641053
Ach ja, schijnbaar is het me niet gegeven om lang van Relax te genieten. Op een bevrijdingsfestival moesten ze er al na 15 minuten mee stoppen, omdat het programma voor hun was uitgelopen.
pi_45641367
tvp
pi_45645472
Whoohoo!
pi_45645893
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:05:52 #160
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_45651583
Ben nog nooit naar pinkpop geweest maar wil toch ff kijken of ik dit jaar wel kan gaan. Gewoon alleen al voor het sfeertje.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_45654550
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Watskeburt
Komen die?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_45671073
Had ik ergens gelezen dat the cure misschien ook zou komen? Dat zou wel vet zijn namelijk Verder zou ik Audioslave en The Killers ook wel gaaf vinden!
pi_45675749
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:32 schreef TheVulture het volgende:
T'is jammer dat de Kaiser Chiefs er de afgelopen twee jaar al stonden... met het aanstaande tweede album zou dat ook wel leuk zijn geweest. maar drie keer op rij is wat veel van 't goede
Maximo Park brengt een straks weer een nieew album uit. Toch een band die zeker met Kaiser Chiefs kan wedijveren. Jan, lees je mee?
pi_45675772
The Cure en/of Interpol zal inderdaad wel zeer vet zijn.
pi_45707861
RaR heeft weer wat nieuwe namen bevestigd, dus tevens ook geruchten voor pinkpop:

Linkin Park
Smashing Pumpkins
Beatsteaks
Muse
Billy Talent
Mando Diao
Evanescence
Wir Sind Helden
Korn
Slayer
Dave Matthews Band
The Hives
Arctic Monkeys
My Chemical Romance
Kaiser Chiefs
Jan Delay & Disko No. 1
Mia.
The Kooks
Wolfmother
Stone Sour
Ik ben een meisje =)
pi_45707935
Tja, zit er dik in dat het gros daar van op Pinkpop te zien zal zijn. Alleen Slayer niet.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 21:08:19 #167
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_45708032
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:03 schreef Dupje het volgende:
RaR heeft weer wat nieuwe namen bevestigd, dus tevens ook geruchten voor pinkpop:

Linkin Park
Smashing Pumpkins
Beatsteaks
Muse
Billy Talent
Mando Diao
Evanescence
Wir Sind Helden
Korn
Slayer
Dave Matthews Band
The Hives
Arctic Monkeys
My Chemical Romance
Kaiser Chiefs alweer
Jan Delay & Disko No. 1
Mia.
The Kooks
Wolfmother
Stone Sour
Kortom echt geweldig zijn de namen niet....
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 26 januari 2007 @ 21:09:51 #168
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_45708086
Mando Diao in de tent. Ik zie het wel zitten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_45708348
quote:

Linkin Park
Smashing Pumpkins
Evanescence
Wir Sind Helden
Korn
Slayer
The Hives
Arctic Monkeys
My Chemical Romance
Kaiser Chiefs
The Kooks
Wolfmother
Stone Sour
derde keer Kaiser Chiefs misschien wat teveel van het goede maar ze hebben wel splinternieuwe liedjes . als deze allemaal op PinkPop staan wordt het een absoluut topweekend wat mij betreft
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 26 januari 2007 @ 21:20:09 #170
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_45708476
Zolang er maar bier is.
pi_45708754
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zolang er maar bier is.
Brand mag ik hopen
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 26 januari 2007 @ 21:31:55 #172
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_45708858
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Brand mag ik hopen
Dat weet ik wel zeker
pi_45710290
quote:

Linkin Park
Smashing Pumpkins
Beatsteaks
Muse
Billy Talent
Mando Diao
Evanescence
Wir Sind Helden
Korn
Slayer
Dave Matthews Band
The Hives
Arctic Monkeys
My Chemical Romance
Kaiser Chiefs
Jan Delay & Disko No. 1
Mia.
The Kooks
Wolfmother
Stone Sour
]
ai..daar zitten best fijne dingen tussen
pi_45712184
en waarom heb ik nou examens daarna!!! FUCK DAT MAG GEWOON NIET!
you might aswell do the white line
pi_45712883
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:13 schreef snopprinses het volgende:

[..]

]
ai..daar zitten best fijne dingen tussen
zeker
pi_45714184
dat gaat geld kosten
pi_45716459
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:08 schreef peaceman het volgende:

[..]

Kortom echt geweldig zijn de namen niet....
The Hives Owyeah
Voorheen Prep2Fight
pi_45717263
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 01:28 schreef Sergeant_Prepper het volgende:

[..]

The Hives Owyeah
pi_45720896
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 01:28 schreef Sergeant_Prepper het volgende:

[..]

The Hives Owyeah
Hun optreden in 013... volgens mij twee jaar geleden alweer was echt
pi_45722613
Ik heb redenen om aan te nemen dat volgende bands een héél grote kans maken om op Pinkpop te staan
Arctic Monkeys
The Kooks
Queens of the Stone Age
Snowpatrol
Razorlight
Linkin Park
Evanescence
Marilyn Manson
Dave Matthews Band

Wolfmother heb ik ook gehoord, maar kan ik nog niet aan dit lijstje toevoegen
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 27 januari 2007 @ 12:41:42 #181
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_45722680
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:38 schreef Siegfried het volgende:
Ik heb redenen om aan te nemen dat volgende bands een héél grote kans maken om op Pinkpop te staan
Arctic Monkeys
The Kooks
Queens of the Stone Age
Snowpatrol
Razorlight
Linkin Park
Evanescence
Marilyn Manson
Dave Matthews Band

QOTSA

Trouwens, hebben wij dat van dezelfde bronnen?
pi_45722728
Weet ik niet?
pi_45722901
Linkin Park, whoei! Eerste band waar ik fan van WAS, wil ze daarom nog eens erg graag zien!
Ik ben een meisje =)
pi_45724208
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:38 schreef Siegfried het volgende:
Arctic Monkeys
The Kooks
Queens of the Stone Age
Snowpatrol
Razorlight
Linkin Park
Evanescence
Marilyn Manson
Dave Matthews Band

En hoeveel verwacht je daar ook daadwerkelijk van? Als dat allemaal komt wordt het wel een heel erg rockprogramma, zeker als je bedenkt dat Lostprophets, Muse en the Stooges al komen. En al helemaal als je bedenkt dat rond die tijd er ook een driedaags Fields of Rock is met een rockprogramma....

Lijkt me een domme zet van Mojo, je eigen festivals elkaar laten beconcureren.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_45724326
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En hoeveel verwacht je daar ook daadwerkelijk van? Als dat allemaal komt wordt het wel een heel erg rockprogramma, zeker als je bedenkt dat Lostprophets, Muse en the Stooges al komen. En al helemaal als je bedenkt dat rond die tijd er ook een driedaags Fields of Rock is met een rockprogramma....

Lijkt me een domme zet van Mojo, je eigen festivals elkaar laten beconcureren.
Fields of Rock richt zich tot wat meer op de wat zwaardere rockmuziek.... lijkt me niet dat dat elkaar bijt
pi_45724524
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Fields of Rock richt zich tot wat meer op de wat zwaardere rockmuziek.... lijkt me niet dat dat elkaar bijt
Fields of Rock is wel zwaarder inderdaad, maar had vorige keer ook bands als Floggin Molly, Alter Bridge, Velvet Revolver, Papa Roach, Audioslave, etc. Dingen die prima op Pinkpop kunnen en die makkelijk in het rijtje: Evanescence, Linkin Park, Marilyn Manson, Lostprophets, Smashing Pumpkins, Wolfmother, QOTSA, etc passen. Dat soort bands kun je dus op beide festivals verwachten. Lijkt me een beetje in je eigen staart bijten als je er daar dus (heel) veel van op Pinkpop gaat zetten.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_45725054
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Fields of Rock is wel zwaarder inderdaad, maar had vorige keer ook bands als Floggin Molly, Alter Bridge, Velvet Revolver, Papa Roach, Audioslave, etc. Dingen die prima op Pinkpop kunnen en die makkelijk in het rijtje: Evanescence, Linkin Park, Marilyn Manson, Lostprophets, Smashing Pumpkins, Wolfmother, QOTSA, etc passen. Dat soort bands kun je dus op beide festivals verwachten. Lijkt me een beetje in je eigen staart bijten als je er daar dus (heel) veel van op Pinkpop gaat zetten.
Wat mij betreft mag Fields of Rock ook gewoon verdwijnen, is alleen maar door Mojo opgezet om Jan Smeets en Pinkpop ten gronde te richten
pi_45725261
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag Fields of Rock ook gewoon verdwijnen, is alleen maar door Mojo opgezet om Jan Smeets en Pinkpop ten gronde te richten
Onzin: FoR is er om het gat op te vullen wat Dynamo heeft achter gelaten. Er is behoefte aan en plaats voor een festival met harde rock en metal.

Normaal gesproken hoeven ze ook absoluut geen concurrentie van elkaar te zijn. Tenzij Pinkpop opeens besluit om een "harde" line-up neer te zetten. Maar dan is het toch echt Pinkpop die de confrontatie zoekt, niet Mojo en niet FoR. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat ze dat gaan doen, als echt meerdere van de genoemde bands op Pinkpop staan dan zou dat wel een enorme stijlbreuk zijn.....ik zie het niet gebeuren.
pi_45725531
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Onzin: FoR is er om het gat op te vullen wat Dynamo heeft achter gelaten. Er is behoefte aan en plaats voor een festival met harde rock en metal.

Normaal gesproken hoeven ze ook absoluut geen concurrentie van elkaar te zijn. Tenzij Pinkpop opeens besluit om een "harde" line-up neer te zetten. Maar dan is het toch echt Pinkpop die de confrontatie zoekt, niet Mojo en niet FoR. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat ze dat gaan doen, als echt meerdere van de genoemde bands op Pinkpop staan dan zou dat wel een enorme stijlbreuk zijn.....ik zie het niet gebeuren.
Heel wat bands die jij noemt hebben al vóór Fields of Rock bestond op Pinkpop gestaan of waren geboekt maar zegden af... Fields of Rock is veel softer dan Dynamo ooit was qua stijl als je het mij vraagt... Fields of Rock is dus degene die PinkPop ondermijnt als je het mij vraagt
pi_45725589
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Heel wat bands die jij noemt hebben al vóór Fields of Rock bestond op Pinkpop gestaan of waren geboekt maar zegden af... Fields of Rock is veel softer dan Dynamo ooit was qua stijl als je het mij vraagt... Fields of Rock is dus degene die PinkPop ondermijnt als je het mij vraagt
Het heeft niks met softheid van de bands te maken maar met de populariteit van de bands. De populaire metalbands stonden daarom ook op Pinkpop. Dynamo had wat meer oog voor underground stromingen naast die grote namen.
pi_45725909
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dynamo was inderdaad harder dan FoR. Maar Dynamo is dood en blijkbaar was een iets minder hard festival wat levensvatbaarder. En natuurlijk staan er ook altijd wel harde bands op Pinkpop, ook hele harde af en toe. Maar dat zijn er altijd hooguit een klein handje vol geweest. Het is nooit voluit hard geweest, Pinkpop is altijd een mix geweest van meerdere stijlen met daarbij ook een paar bands om de de ruigere middelbare scholier tevreden te stellen.

FoR is veel monotomer en is ook zo bedoelt: dat geeft de naam al aan. Beide festival hebben dus een compleet andere insteek, en hebben elkaar nog nooit in de weg gestaan. Net zoals Dynamo en Pinkpop elkaar nooit in de weg stonden. Als Pinkpop gewoon op z'n Pinkpops een 'normaal' Pinkpop-programma neerzet (gevarieerd, maar wel erg mainstream en veilig) dan is er dus ook niets aan de hand. Mocht dat lijstje wel kloppen en zet het een rock-georienteerd programma neer (wat ze vaker doen, afhankelijk van wat er aan bands beschikbaar is) maar dan ook nog met voor Pinkpop's doen uitzonderlijk veel harde bands.....tja dan is het toch echt Pinkpop zelf wat de problemen op zoekt....
pi_45730027
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dynamo was inderdaad harder dan FoR. Maar Dynamo is dood en blijkbaar was een iets minder hard festival wat levensvatbaarder. En natuurlijk staan er ook altijd wel harde bands op Pinkpop, ook hele harde af en toe. Maar dat zijn er altijd hooguit een klein handje vol geweest. Het is nooit voluit hard geweest, Pinkpop is altijd een mix geweest van meerdere stijlen met daarbij ook een paar bands om de de ruigere middelbare scholier tevreden te stellen.

FoR is veel monotomer en is ook zo bedoelt: dat geeft de naam al aan. Beide festival hebben dus een compleet andere insteek, en hebben elkaar nog nooit in de weg gestaan. Net zoals Dynamo en Pinkpop elkaar nooit in de weg stonden. Als Pinkpop gewoon op z'n Pinkpops een 'normaal' Pinkpop-programma neerzet (gevarieerd, maar wel erg mainstream en veilig) dan is er dus ook niets aan de hand. Mocht dat lijstje wel kloppen en zet het een rock-georienteerd programma neer (wat ze vaker doen, afhankelijk van wat er aan bands beschikbaar is) maar dan ook nog met voor Pinkpop's doen uitzonderlijk veel harde bands.....tja dan is het toch echt Pinkpop zelf wat de problemen op zoekt....
Als die bands komen zoals ze hier worden genoemd verkoopt Pinkpop moeiteloos uit... het viel me bijvoorbeeld tijdens het concert van LostProphets in 013 al op hoeveel tieners daar op af komen bijvoorbeeld... ik denk juist dat de rock door bands als LostProphets, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Razorlight, Evanescense en Linkin Park meer mainstream wordt en dat genre wint erg aan populariteit de laatste jaren...
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:35:05 #193
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_45733290
als artic monkeys en wolfmother alleen op PPen niet op werchter komen, ben ik er denk ik bij.. als ze echter ook op Werchter komen is het voor mij duidelijk: daar komt Pearl Jam namelijk ook!!
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

lijkt me onzin... clearchannel (lees: mojo) programmeert ook PP... Smeets heeft niet zoveel meer in te brengen meen ik
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_45733523
TVP .
pi_45745323
Van mij mag er wel redelijk wat mainstream komen. Ik ben niet zoiemand die snel nieuwe bands ontdekt, dus het is wel fijn als er wat bekend vlees in de kuip zit.
pi_45746805
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:51 schreef Dupje het volgende:
Linkin Park, whoei! Eerste band waar ik fan van WAS, wil ze daarom nog eens erg graag zien!
Same here. Ik was zo'n ongelooflijke LP fangirl, he. En ik heb nooit een optreden van ze gezien.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_45746937
Volgens mij is Linkin Park ook maar één keer naar Nederland gekomen. Voor zulke bands is Europa totaal onbelangrijk. Zelfde gold voor Creed.
pi_45748076
The Kooks, Arctic Monkeys Smashing Pumpkins.

Bring it on!
pi_45750489
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:41 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

QOTSA

Trouwens, hebben wij dat van dezelfde bronnen?
gaan wij weer samen bieren?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 28 januari 2007 @ 11:01:32 #200
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_45750826
quote:
Op zondag 28 januari 2007 10:34 schreef snopprinses het volgende:

[..]

gaan wij weer samen bieren?
Dat niet alleen lijkt me