quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:08 schreef _evenstar_ het volgende:
PGB is vaak pas vanaf 3 jaar ( had ik nl nagevraagd ivm arwens allergies )
Githa als je CZ hebt heb je toppakket? dan moet ergotherapie volgens mij wel vompleet vergoed worden.
en spalken/steunzolen, ik dacht iig 75% vergoed, en lag het bij kinderen tot 18 jaar op practisch voleldige vergoeding.
Maar helemaal zeker weten doe ik het niet.
Beste gewoon naar een kantoor gaan en daar gesprek aangaan
Mijn ouders hebben ook geen enkel probleem met @home.. integendeel zelfs. Alles wat wij "tegen" hebben, hebben zij "voor". Zij zijn geweldig behandeld.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:52 schreef kozakken het volgende:
Meine gute...
Wij stappen volgende week over op telefonie van @home![]()
Bij de buren gaat het al een half jaar helemaal goed zonder problemen, dus nu nemen wij ook maar de sprong in 't diepe.
Maar als ik al deze verhalen hoor.![]()
wow dat is dan nog best snelquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:16 schreef Oxymoron het volgende:
Volgende week dinsdag ga ik kijken op mijn nieuwe groep. Spannend hoor!![]()
Maar ook wel leuk.![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik haal net de post van de mat, zit er een brief van de notaris bij voor de verkoop van ons huis.
zeg ik tegen luca: vind je het vervelend dat we hier weggaan?
krijg ik het volgende antwoord: nee, maar ik vind hte wel vervelend dat ik nog geen boterham van je gekregen heb
Een hond is niet echt een optie, en de voordeur aan de achterkant maken, betekent dat ik elke dag een stukje moet zwemmen voordat ik het huis in kan (wij hebben geen 'achterom'). Ook niet echt handig.quote:Van iemand
Een hond nemen werkt ook prima, of doe zoals ons de voordeur aan de achterkant plaatsen...
Die iemand ben ikkequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:28 schreef XTracer het volgende:
[..]
Een hond is niet echt een optie, en de voordeur aan de achterkant maken, betekent dat ik elke dag een stukje moet zwemmen voordat ik het huis in kan (wij hebben geen 'achterom'). Ook niet echt handig.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook geen enkel probleem met @home.. integendeel zelfs. Alles wat wij "tegen" hebben, hebben zij "voor". Zij zijn geweldig behandeld.
Doet me denken aan deze foto van Thijs in een restaurant...quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:58 schreef lady-wrb het volgende:
heb ik ook wel eens gehad
dacht ik: goh, wat is luca lekker stil.
maar die zat op de gang een doos tissues leeg te trekken.
het leek wel of het gesneeuwd had
Wat kijkt hij lief!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:10 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze foto van Thijs in een restaurant...
[afbeelding]
billendoekjes zijn heel leuk speelgoed![]()
Ongeveer 70 km van waar ik nu woon, maar wel dichter bij mijn ouders.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:25 schreef Rewimo het volgende:
Oxy, is dat ver weg van waar je nu woont?
Ik zal even kijkenquote:O, en ik had nog iets voor je in het andere topic gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |