Sorry maar je praat echt onzin, wel eens in azië geweest? Dat er geen campings zijn zoals in nederland lijkt me duidelijk, maar om nou meteen te denken dat je de meest vreselijke dingen zullen overkomen omdat je in een tent ligt inplaats van een rieten hutje is wel wat kortzichting. Het is ook niet de bedoeling de hele vakantie in een tentje door te brengen, hooguit een paar nachten en echt niet ergens diep in de jungle.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:38 schreef Frederiqueske het volgende:
je gaat toch niet kamperen in azie.... daar hebben ze niet echt van die campings zoals in nederland hoor.... of ga je echt de jungle in?? dat lijkt me niet zo'n goed idee dan om daar te gaan kamperenje zal alleen toeristen vinden in de badplaatsen dus de toeristenstroom zal je wel ontlopen, zo veel kom je er niet tegen hoor dus dat zit wel goed
tenzij je dus naar de echte toeristische plaatsen gaat, je moet azie iig niet vergelijken als bv spanje waar je je nog in nederland waant als je er bent met de zovelen medelanders
je moet wel naar de huisarts om je te laten informeren voor welke spuiten of pillen je moet nemen voor als je echt de jungle intrekt he
malaria heb je zo daar in die landen
maar kamperen zou ik afraden,,, het lijkt je natuurlijk een apart iets maar ga dan bij de lokale bevolking slapen, ze zullen het aanbieden hoor
dat is pas een ervaring
en nog leuk ook zit je er midden in
ga je nu voor het eerst richting azie?? en wilde je in Brazilië ook gaan kamperen???"? lol je bent zeker levens moe
![]()
Op een paar na heb ik alle landen in Zuidoost-Azië wel eens gezien dus maak je geen zorgen, ik denk ook wel dat ik het leuk ga vinden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:38 schreef Frederiqueske het volgende:
maar azie is geweldig om op vakantie te gaandus je zal het leuk gaan vinden
Ik heb in Maleisie een trektocht gemaakt door de Jungle, 3 dagen lang. Het is sterk aan te raden om dit met een gids te doen, wij hebben die ingehuurd via een kantoor bij Taman Negara.. Wij sliepen dan in een soort van overdekte hangmatten, het is namelijk niet echt fijn om je tentje op te zetten. Je wordt namelijk overstelpt door allerlei beestjes, slangen, bloedzuigers.. Dus een stukje boven de grond slapen is wel echt aan te raden.In je eentje de jungle intrekken is natuurlijk Not Done, meestal is het zelfs verboden om zonder een aangewezen gids de jungle te betreden. En dan heb ik het nog niet eens over het verdwalen etc...quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:54 schreef mynick het volgende:
[..]
Sorry maar je praat echt onzin, wel eens in azië geweest? Dat er geen campings zijn zoals in nederland lijkt me duidelijk, maar om nou meteen te denken dat je de meest vreselijke dingen zullen overkomen omdat je in een tent ligt inplaats van een rieten hutje is wel wat kortzichting. Het is ook niet de bedoeling de hele vakantie in een tentje door te brengen, hooguit een paar nachten en echt niet ergens diep in de jungle.
ik praat absoluut GEEN onzin en aan je eerste post laat je toch duidelijk merken dat je zelf nooit in azie ben geweest... maar goed,,, ik ben er vaker geweest dan jij denkt en heb er zelfs gewoond.... maar ik heb niet gezegd dat het niet VEILIG is om dat te doen maar qua beestjes enzo dat het niet fijn is om dan zo te slapen,,,, met niet veilig en levens moe bedoelde ik dat ik uit je eerste post vernam dat je in Brazilie wilde gaan kamperen ofzo.....quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:54 schreef mynick het volgende:
[..]
Sorry maar je praat echt onzin, wel eens in azië geweest? Dat er geen campings zijn zoals in nederland lijkt me duidelijk, maar om nou meteen te denken dat je de meest vreselijke dingen zullen overkomen omdat je in een tent ligt inplaats van een rieten hutje is wel wat kortzichting. Het is ook niet de bedoeling de hele vakantie in een tentje door te brengen, hooguit een paar nachten en echt niet ergens diep in de jungle.
De juiste volgorde is lezen daarna reageren en als je het eerste niet kunt het tweede ook niet doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ik praat absoluut GEEN onzin en aan je eerste post laat je toch duidelijk merken dat je zelf nooit in azie ben geweest... maar goed,,, ik ben er vaker geweest dan jij denkt en heb er zelfs gewoond.... maar ik heb niet gezegd dat het niet VEILIG is om dat te doen maar qua beestjes enzo dat het niet fijn is om dan zo te slapen,,,, met niet veilig en levens moe bedoelde ik dat ik uit je eerste post vernam dat je in Brazilie wilde gaan kamperen ofzo.....
daarom kan jij beter ook geen commentaar geven dus.... veel plezier en succesquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:13 schreef mynick het volgende:
[..]
De juiste volgorde is lezen daarna reageren en als je het eerste niet kunt het tweede ook niet doen.
Ik stond op het punt om exact hetzelfde te zeggenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef beertenderrr het volgende:
ze is 13, dus zou me niet teveel aantrekken van haar mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |