en vlak the ChiSox niet uit.quote:
Ik geef de Twins eigenlijk niet veel kans dit jaar. De starting pitching is erg dun en het is nog maar de vraag of Mauer en Morneau weer zo'n topjaar gaan draaien. Maar goed, de Twins doen wel vaker onverwachte dingenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
en vlak the ChiSox niet uit.
Die AL-Central kan wel eens de spannendste divisie van allemaal worden dit jaar, want de Indians gaan natuurlijk niet nog zo'n seizoen als 2006 draaien.
idd, Johan kan het niet alleen. Jammer dat Liriano er het hele jaar uitligt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:25 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik geef de Twins eigenlijk niet veel kans dit jaar. De starting pitching is erg dun en het is nog maar de vraag of Mauer en Morneau weer zo'n topjaar gaan draaien. Maar goed, de Twins doen wel vaker onverwachte dingen![]()
Doordeweeks is het doorgaans rustiger en op woensdagen is het ook nog Dollar Dog/Student Nightquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:57 schreef popolon het volgende:
Tigers ook zo goed als.
Vorig twee keer geweest in Detroit. 't Zal dit jaar nog wel weer wat drukker zijn denk ik.
Ik hou niet van drukte dus een uitverkocht stadion vind ik helemaal niks.
Maandag idd meteen 'n doubleheader: Yanks vs Devil Rays en daarna meteen BoSox-Royals.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:07 schreef Colplay het volgende:
Ja begint deze week goed. Maandag gelijk Yankees om 19.00 (NL-tijd) live, dus ga maar even kijken. Ben blij dat ik eindelijk NASN weer kan ontvangen.
Die eerste wedstrijd kan me gestolen worden, maar die 2e wil ik wel zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:24 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Maandag idd meteen 'n doubleheader: Yanks vs Devil Rays en daarna meteen BoSox-Royals.![]()
Maar wel de Cardsquote:Op zondag 1 april 2007 11:52 schreef fanneke het volgende:
nou ja, 1 wedstrijdje maar, morgen de rest.
Ze waren al begonnen hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 23:38 schreef Playmaker het volgende:
Nog maar 'n paar uurtjes en dan is het eindelijk:LET'S PLAY BALL!!!!!![]()
![]()
![]()
Spring Trainingquote:Op zondag 1 april 2007 23:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze waren al begonnen hoor.Giants - Athletics
Heb maar besloten om dit jaar "he of whom I don't speak" te negeren....quote:
Lijkt me het beste. En hopen dat ie die 22 HR's niet slaat.quote:Op maandag 2 april 2007 00:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb maar besloten om dit jaar "he of whom I don't speak" te negeren....
quote:
Dat spreekt voor zich. Maar vanavond gaat het voor mijn idee echt beginnen. DIe oefenpotjes interesseren me niet zo en heb die ook nauwelijks gevolgd..quote:Op maandag 2 april 2007 00:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Lijkt me het beste. En hopen dat ie die 22 HR's niet slaat.
Gisteren al voor het echie heh...quote:Op maandag 2 april 2007 13:38 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Maar vanavond gaat het voor mijn idee echt beginnen. DIe oefenpotjes interesseren me niet zo en heb die ook nauwelijks gevolgd..
Ja weet ik, maar een potje is natuurlijk nietsquote:Op maandag 2 april 2007 13:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Gisteren al voor het echie heh...
Gisteren opening night
Vandaag opening day
Ja en vandaag natuurlijk ook wat wedstrijden op een (voor ons hier in Europa) christelijke tijdquote:Op maandag 2 april 2007 13:56 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar een potje is natuurlijk niets![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 19:18 schreef Colplay het volgende:
Top of the first en de eerste boeeees voor A-Rod...
Idd,lekkere eerste inning voor Bondermanquote:Op maandag 2 april 2007 19:21 schreef mitt het volgende:
Eerste error meteen al van A-Rod.
Detroit meteen 3-0 achter, zo hoort het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |