Geen airco - Tja, sorryquote:
Wij vermoeden dat de vorige eigenaar er iets te sportief mee was idd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 03:54 schreef SpookY22 het volgende:
enige speciale reden waarom de schijven al vervangen moesten worden met 100K?
'sportief' rijgedrag gok ik?
Schijven zijn imho namelijk slijtvaster dan je blokken.
voor de rest mooie bak, maar niet mijn ding en te weinig vermogen. succes met de verkoop
Remschijven slijten nu eenmaal.quote:Op donderdag 11 januari 2007 03:54 schreef SpookY22 het volgende:
voor de rest mooie bak, maar niet mijn ding en te weinig vermogen. succes met de verkoop
Das lichtinval..quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:40 schreef Sjonnjoop het volgende:
Is die deur opnieuw gespoten of lijkt dat maar zo?
Al? Hoezo al?quote:Op donderdag 11 januari 2007 03:54 schreef SpookY22 het volgende:
Dit wordt bij de apk gekeurd hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Al? Hoezo al?
De gemiddelde remschijf zit na 100.000 km aardig op z'n minimale dikte, maar half nederland "vergeet" dit gewoon en rijd met te dunne schijven rond.
Nee, de APK kijkt niet naar de minimale dikte van een remschijf, aleen maar of dat er schijf VISUELE gebreken vertoond zoals scheuren, te weinig raakvlak, roest ed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit wordt bij de apk gekeurd hoor
De min dikte van de dealer komt niet overeen met de min dikte van het apk station.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Al? Hoezo al?
De gemiddelde remschijf zit na 100.000 km aardig op z'n minimale dikte, maar half nederland "vergeet" dit gewoon en rijd met te dunne schijven rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |