Ja met de boekjes enzo zekerquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:42 schreef honderd het volgende:
Ja gejat zeker, was vroeger altijd dikke handel op school.
nee...niet gejat gewoon 100% legaal gekocht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:42 schreef honderd het volgende:
Ja gejat zeker, was vroeger altijd dikke handel op school.
dat zou ik niet weten, heb er iig nooit mario op gespeeld. Ik kan wel ff als je serieus interesse hebt ff kijken of het kan.quote:
Nou ik heb hem niet nodig maar ik vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:05 schreef francis997 het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten, heb er iig nooit mario op gespeeld. Ik kan wel ff als je serieus interesse hebt ff kijken of het kan.
ow...okequote:Op woensdag 10 januari 2007 15:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nou ik heb hem niet nodig maar ik vroeg het me gewoon af![]()
dat klopt alleen super mario heb ik nooit geprobeerd..quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
je kan er spelletjes op zetten ook op de TI83
Ja, dat kan welquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:05 schreef francis997 het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten, heb er iig nooit mario op gespeeld. Ik kan wel ff als je serieus interesse hebt ff kijken of het kan.
handig met eindexamen: tektverwerker erop zetten, en dan bestandjes samenvattingen uploadenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:55 schreef Remco87 het volgende:
[..]
Ja, dat kan welJe kunt er zelf ook programma's voor schrijven en dergelijke als je een beetje kunt programmeren. Ik ben in ieder geval heel blij met mijn TI rekenmachine. (gebruik hem nu 3 jaar zowel voor serieuze zaken als voor dit soort onzin
).
dat ken ik...dan vooral de wiskunde formules die je moet gebruikenbij een toets of examen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:03 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
handig met eindexamen: tektverwerker erop zetten, en dan bestandjes samenvattingen uploaden![]()
Maar hij is maar 1 jaar gebruikt, en alles is nog in dezelfde staat als bij de aanschaf, het enige wat mist is de verpakking.En de nieuwprijs idie ik heb genoemd is de prijs in de winkel op dit moment, want toen der tijd hadden we er ongeveer 150euro voor betaald.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:06 schreef ASSpirine het volgende:
Sowieso heb ik wel interesse, maar om meer dan 50% te durven vragen van de nieuwprijs na 3 jaar vind ik wel te grof...
dat klopt, die prijs vindt ik iets te laag.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:54 schreef ASSpirine het volgende:
Jouw vraagprijs en mijn prijs in gedachte kent nogal grote verschillen
Toendertijd kostte het idd rond de 150 euro, nu is het slechts 100 euro.
3 jaar oud is in mijn ogen nog altijd 3 jaar oud.
[GEZ] Grafisch rekenmachine TI-83 (Plus)
Denk niet dat je akkoord zal gaan
is veelste laag eigenlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:41 schreef ASSpirine het volgende:
Denk dat ik nog tot rond de 25 incl wil gaan, maar dan is mijn limiet bereikt.
25 is nog te laag..het allerlaagste minimum voor mij is 45 ex. verzendkosten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:41 schreef ASSpirine het volgende:
Denk dat ik nog tot rond de 25 incl wil gaan, maar dan is mijn limiet bereikt.
Ik heb der 89 voor betaald 3 jaar geledenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:36 schreef francis997 het volgende:
[..]
Maar hij is maar 1 jaar gebruikt, en alles is nog in dezelfde staat als bij de aanschaf, het enige wat mist is de verpakking.En de nieuwprijs idie ik heb genoemd is de prijs in de winkel op dit moment, want toen der tijd hadden we er ongeveer 150euro voor betaald.
enne hoeveel zou je dan evt. bereid zijn er voor neer te leggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |