maar wel een sjiek hendige gamerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Virootje is nooit zo snel van begrip..
Gears of Ars weer zeker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Virootje is nooit zo snel van begrip..
ja, alleen begrijpen de meeste paupers/newbie's dat niet.Farcry wordt ook niet meer door Crytek gemaakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:35 schreef Omkron het volgende:
crysis en farcry2 zijn twee verschillende spellen ofzo..? die indruk kreeg ik laatst.
Volgens mij wordt Far Cry 2 meer een soort S.T.A.L.K.E.R. en dat spel heeft me helemaal niets kunnen boeien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol.
Ik verwacht eigenlijk iets meer van Far Cry 2 al blijf ik Crysis een gruwelijke game vinden.Altans dat is mijn gedachte dat hete en gruwelijke wreed dope flex trillende vibo geil... Nja you get the point.
In Far Cry 2 komen geen aliens iig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Jimbo het volgende:
zo jammer dat t altijd begint met mensen schieten wat helemaal top is en dan daarna aliens ect schieten moet waardoor een game zuigtnet als farcry...super game op eerste paar lvls ... daarna CRAP
Klopt, ik heb het spel dan ook meteen ge oninstalleert toen ik de ene mutant na de andere tegenkwam, die kankerdingen bewegen ook zo snel!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Jimbo het volgende:
zo jammer dat t altijd begint met mensen schieten wat helemaal top is en dan daarna aliens ect schieten moet waardoor een game zuigtnet als farcry...super game op eerste paar lvls ... daarna CRAP
Mij juist wel. Alleen wat ik niet dope vond dat het niet 1 groot level was (Far Cry 2 wel) En er geen voertuigen in zaten (Far Cry 2 wel)quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Far Cry 2 meer een soort S.T.A.L.K.E.R. en dat spel heeft me helemaal niets kunnen boeien.
Drivers geupdate? Is volgens tweakers nogal belangrijk...quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Demo dus uit. Krijg wel vaag beeld. Settings op high en low.
[ afbeelding ]
tweakersquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Drivers geupdate? Is volgens tweakers nogal belangrijk...
Tief toch een eind op als je niets te melden hebt. Voor serieuze info e.d. is T.net absoluut een betere site..quote:
De nieuwe beta-drivers begreep ik uit het nieuwsberichtquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze neem ik aan.
http://www.nvidia.com/object/winxp_163.71.html
Link?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De nieuwe beta-drivers begreep ik uit het nieuwsbericht
http://tweakers.net/nieuws/50053quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Link?
Heb het gevonden, bedankt, ff proberen.
Welk gedeelte van "Maximaal" begreep je niet ?quote:Op woensdag 5 december 2007 07:07 schreef Merovingian het volgende:
Gelul, die bestaat wel. Als je een QX9650 hebt, met 8GB ram en 2x8800Ultra in SLI, dan draait het denk ik best wel met 30+fps met alles max @1280*1024, misschien zelfs nog wel met hogere resoluties.
Gaan we zo beginnen?quote:Op woensdag 5 december 2007 07:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "Maximaal" begreep je niet ?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:52 schreef -Dries- het volgende:
Op Gamekings werd gezegd dat er nog geen PC bestaat die Crysis op zijn optimaalst kan draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |