Op Google.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Waar kan je die dx10-demo's vinden?
640mb beterzquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:35 schreef SoupNazi het volgende:
Iemand enig idee of deze met een 8800GTS 320MB goed te spelen is?
Omdat je op DX9 ook alles op max kan zetten, maar dan zie je bepaalde effecten niet.Bij DX10, zelfde opties bij video preferences behalve dat je tijdens het spelen subtiel betere GFX voor je neus krijgt geschoteld.Zou daarom raar lijken als ze daarvoor DX10 voor high neerzetten, dan lijkt het net een stand alone optie.quote:
meer ruimte om gegevens tijdelijk in op te slaan. Wel zo handig bij een spel als Crysis.quote:
hoe bedoel je, kunnen we dan de demo spelen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:34 schreef FJD het volgende:
Crysis server zal ook weer 80,- in de maand gaan kosten. Dure hobby maar goed ik schrijf me alvast in. We kunnen het spel iig even goed aan de tand gaan voelen op de BootLAN!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:49 schreef FJD het volgende:
Spel komt de 19e uit, BootLAN begint de 21e.
Twee dagen de tijd om het spel te vinden
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
doom 3 wou ook al op ultra high meer dan 500 mb vreten daarom!
Crysis ligt 15 november in de winkels!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:49 schreef FJD het volgende:
Spel komt de 19e uit, BootLAN begint de 21e.
Twee dagen de tijd om het spel te vinden
Inderdaad maar in een reclameblaadje van de Dixons staat ie weer op 13 september :|quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Crysis ligt 15 november in de winkels!
![]()
Tweedehands is die stukken goedkoper dan wat voor 8600 dan ook. Performancewise is hij beter en DX 10 is de komende tijd toch nog onzin. (Die games draaien ook op DX9)quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waarom een 7900GS terwijl er budget DX10 kaarten zijn?
Bij wie ben ik welkom?quote:PC gamers now have a reason to mark a big circle around September 25th on their calendars as the single player demo for Crysis will be lighting up rigs worldwide in just 30 days.
Consisting of the entire first level in Crysis’ epic single player campaign, “Contact,” gamers will get to finally experience first-hand the stunning visuals, revolutionary Nanosuit gameplay and open-ended level design that make Crysis one of the most anticipated shooters and PC games of all time. The demo is also poised to include a huge surprise from Crytek, but for now you’ll just have to wait and check out the latest Crysis Nanosuit trailer by following the link below.
Bronquote:Crysis singleplayer demo verschijnt op 25 september
Uitgegeven: 27 augustus 2007 21:17
Uitgever Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat op 25 september een singleplayer demo van de first-person shooter Crysis zal verschijnen. De demo bevat het gehele eerste level uit Contact campagne plus een 'verrassing' van Crytek.
Crysis zelf komt op 16 november uit, dus mocht de demo je PC laten zweten, sjokken en pruttelen dan is er nog genoeg tijd om je klaar te maken op de release van de volledige versie. Want zoals we allemaal weten, zal Crysis niet lief zijn voor je verouderde systeempje.
maar wel een sjiek hendige gamerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Virootje is nooit zo snel van begrip..
Gears of Ars weer zeker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Virootje is nooit zo snel van begrip..
ja, alleen begrijpen de meeste paupers/newbie's dat niet.Farcry wordt ook niet meer door Crytek gemaakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:35 schreef Omkron het volgende:
crysis en farcry2 zijn twee verschillende spellen ofzo..? die indruk kreeg ik laatst.
Volgens mij wordt Far Cry 2 meer een soort S.T.A.L.K.E.R. en dat spel heeft me helemaal niets kunnen boeien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol.
Ik verwacht eigenlijk iets meer van Far Cry 2 al blijf ik Crysis een gruwelijke game vinden.Altans dat is mijn gedachte dat hete en gruwelijke wreed dope flex trillende vibo geil... Nja you get the point.
In Far Cry 2 komen geen aliens iig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Jimbo het volgende:
zo jammer dat t altijd begint met mensen schieten wat helemaal top is en dan daarna aliens ect schieten moet waardoor een game zuigtnet als farcry...super game op eerste paar lvls ... daarna CRAP
Klopt, ik heb het spel dan ook meteen ge oninstalleert toen ik de ene mutant na de andere tegenkwam, die kankerdingen bewegen ook zo snel!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Jimbo het volgende:
zo jammer dat t altijd begint met mensen schieten wat helemaal top is en dan daarna aliens ect schieten moet waardoor een game zuigtnet als farcry...super game op eerste paar lvls ... daarna CRAP
Mij juist wel. Alleen wat ik niet dope vond dat het niet 1 groot level was (Far Cry 2 wel) En er geen voertuigen in zaten (Far Cry 2 wel)quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Far Cry 2 meer een soort S.T.A.L.K.E.R. en dat spel heeft me helemaal niets kunnen boeien.
Drivers geupdate? Is volgens tweakers nogal belangrijk...quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Demo dus uit. Krijg wel vaag beeld. Settings op high en low.
[ afbeelding ]
tweakersquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Drivers geupdate? Is volgens tweakers nogal belangrijk...
Tief toch een eind op als je niets te melden hebt. Voor serieuze info e.d. is T.net absoluut een betere site..quote:
De nieuwe beta-drivers begreep ik uit het nieuwsberichtquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze neem ik aan.
http://www.nvidia.com/object/winxp_163.71.html
Link?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De nieuwe beta-drivers begreep ik uit het nieuwsbericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |