Lijkt me sterk als hij daar niet mee draait... er gaan dan heel veel mensen buiten de boot vallen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:25 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb een AMD 3800+ en een 7600GT, ik ben bang dat dat net iets te weinig is.
Komen die low-budgetvarianten van de 8800-serie nog op tijd voor Crysis? Anders ga ik nog wel voor een 8600G/Ultra.
DirectX 10 is inderdaad alleen beschikbaar voor Vista. Dus daarvoor zou je inderdaad Vista moeten aanschaffen. Voor de rest draait het ook gewoon onder XP. Alleen heb je dan geen beschikking over DirectX 10.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als hij daar niet mee draait... er gaan dan heel veel mensen buiten de boot vallen.
Ik hoorde trouwens dat Crysis alleen op Vista gaat draaien icm Direct x 10? Dus dat je verplicht Vista moet hebben om het maximale uit de game te halen? Dat zou wel weer naaierij zijn..
Hij zal er wel op draaien maar ik wil natuurlijk wel dat het er goed uitziet.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als hij daar niet mee draait... er gaan dan heel veel mensen buiten de boot vallen.
Toen Far Cry uitkwam was het precies hetzelfde hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat ik farcry cooler vind dan deze graphische slet
Tsja... dus met de monopoly van Microsoft ben ik wellicht over 1,5 jaar verplicht Vista aan te schaffen omdat de nieuwste games alleen nog op directx10 draaien?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
DirectX 10 is inderdaad alleen beschikbaar voor Vista. Dus daarvoor zou je inderdaad Vista moeten aanschaffen. Voor de rest draait het ook gewoon onder XP. Alleen heb je dan geen beschikking over DirectX 10.
Ik heb gister Far Cry gespeeld met alles op max., maar het ziet er kut uit vergeleken met dit.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat ik farcry cooler vind dan deze graphische slet
Core 2 Duo E6300, 1gig ram, nvidia geforce 7600 gtx hier, is dat goedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Core 2 Duo E6600, 2gig ram, 8800GTX![]()
Ja, en ik heb thuis nog een AMD Athlon 550 staan met een Radeon9100.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Core 2 Duo E6300, 1gig ram, nvidia geforce 7600 gtx hier, is dat goed?
Zwaait naar Mero. ik heb zojuist hetzelfde besteld, wou eerst wachten op ATI met zijn X2800XTX maar die is toch niet zoveel sneller als die uitkomt in maart.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ach je kan wel blijven wachten inderdaad... Op een gegeven moment moet je toch gewoon het snelste van het snelste kopenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:29 schreef DooD het volgende:
[..]
Zwaait naar Mero. ik heb zojuist hetzelfde besteld, wou eerst wachten op ATI met zijn X2800XTX maar die is toch niet zoveel sneller als die uitkomt in maart.
Naja, je hoeft niet het snelste te kopen. Ik heb tot december nog gewerkt met een Radeon 9600 en dat ging prima, alleen merk ik nu wel dat ik grafisch veel gemist hebquote:Op maandag 29 januari 2007 16:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ach je kan wel blijven wachten inderdaad... Op een gegeven moment moet je toch gewoon het snelste van het snelste kopenEn misschien is die ATI wel sneller, tja het zij zo. Dan heb je de eennasnelste, die nog steeds retesnel is, en waar je alle DX9 games sowieso knijtergoed op kan spelen. Of je nou een Aston Martin DBS hebt of een Porsche Carrera GT, lekker boeiend
Ik kon alles wat ik wilde spelen, maar zelfs bij WoW dropte de framerate al naar 20FPS >_< Gaat nu wel anders. Standaard 60quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef Merovingian het volgende:
Ik denk dat je Crysis ook nog wel op een 9600 kan spelen, alleen dan wel in 640*480 met alles op low
Bronquote:Het zal niet lang meer duren voordat Crysis fans de kans krijgen zich een weg te schieten door de publieke multiplayer-beta van de game. Crytek president en CEO Cevat Yerli heeft onthuld dat de ontwikkelaar “zeer binnenkort de plannen rond de multiplayer-beta bekend zal maken.” Ook voegt hij eraan toe dat Crysis multiplayer “erg goed vordert” en dat de fans “enkele verrassingen kunnen verwachten.” We laten het meteen weten zodra Crytek meer gegevens vrijgeeft over hun aanstaande shoote
Ga ik de 10e ook halen. Welk moederbord heb je?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Kijk hier eens voor de kasten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Devolution het volgende:
Ja heb nu ook nog een Asrock, maar wil deze keer voor een Asus gaan. Heb de P5B VM met een onboard videokaart op het oog (onboard videokaart omdat ik over een maand pas de 8800GTX ga halen en ik hier geen pci-e videokaart heb liggen). Kan nu al niet wachten om Crysis te spelen op mijn goddelijke toekomstige systeem
hebben jullie nog tips ofzo wat betreft de 8800 gtx? Bijv. een bepaalde kast waar ie zeker in past, een bepaalde voeding (heb nu een coolermaster van 430W) oid?
Ik kan je zeggen, die 8800gtx is belachelijk grootquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Devolution het volgende:
Ja heb nu ook nog een Asrock, maar wil deze keer voor een Asus gaan. Heb de P5B VM met een onboard videokaart op het oog (onboard videokaart omdat ik over een maand pas de 8800GTX ga halen en ik hier geen pci-e videokaart heb liggen). Kan nu al niet wachten om Crysis te spelen op mijn goddelijke toekomstige systeem
hebben jullie nog tips ofzo wat betreft de 8800 gtx? Bijv. een bepaalde kast waar ie zeker in past, een bepaalde voeding (heb nu een coolermaster van 430W) oid?
Lijkt me apart dat je dat nu al weet, specs liegen er zeker niet om...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:29 schreef DooD het volgende:
[..]
Zwaait naar Mero. ik heb zojuist hetzelfde besteld, wou eerst wachten op ATI met zijn X2800XTX maar die is toch niet zoveel sneller als die uitkomt in maart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |