Dat zeg ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:33 schreef FJD het volgende:
http://www.tweakguides.com/Graphics_11.html
Het nut wordt volgens hier steeds kleiner als de resoluties omhoog gaan. Ik had de vorige keer ook ergens opgedoken dat het verstandiger is om eerst de resolutie op te schroeven naar je native resolution en dan pas je AA e.d. omhoog te schroeven. Er zitten dus zeker wat linkjes en trade offs tussen
Nee, dat begrijp ik. Maar de vraag is dus of je wel 120 fps haalt met de games van tegenwoordig. In het geval van Crysis is het antwoord een dikke nee.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je een performance drop. Maar een performance drop van 120 FPS naar 60 FPS boeit me niet zoveel eerlijk gezegd.
Inderdaad. Maar ik had het over Far Cry. En daar haal je dus wel 120 FPS met een 8800GTX.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik. Maar de vraag is dus of je wel 120 fps haalt met de games van tegenwoordig. In het geval van Crysis is het antwoord een dikke nee.
Lezen is nog best een kunst, nietwaar?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
120 FPS
30 FPS is toch al genoeg om zonder haperingen te kunnen spelen?
Vroeger speelde ik vaak games met 15-25 fps omdat m'n computer toch niet beter kon, maar sinds ik een high-end systeem heb wil ik niets anders dan 60 fps, vooral in multiplayer spellen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
30 FPS is toch al genoeg om zonder haperingen te kunnen spelen?
Crysis verhaal is volgens mij drie-delig, dus we krijgen een vervolg en daarna nog een spel die gebaseerd is op dit verhaal.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:51 schreef N-2the-ick het volgende:
Ik vind Crysis aan het eind tegenvallen
Ik had wat meer verwacht, wel een openeind. Dus we kunnen deel II wel verwachten.
Of is daar al nieuws ove?
hoe maak je die screenshot danquote:Op zondag 27 april 2008 22:29 schreef Ireth het volgende:
Screenshot gelukt
Zie hier mijn ingestorte grot. Daar waar dat boompje staat (door mij neergezet als markering) is een hele smalle doorkijk waar je dus niet doorheen kan. Terwijl in dat youtubefilmpje de grot gewoon helemaal open is!
ik? nope nog niet..quote:Op maandag 12 mei 2008 21:35 schreef SoupNazi het volgende:
Nieuwste (1.2) patch al geïnstalleerd?
ik kan mij dat hele level niet herrinneren en zit al bij de aliens..quote:Op zondag 27 april 2008 21:30 schreef Ireth het volgende:
Ik zit vastIn de Singleplayer dus
![]()
En al google'nd kom ik overal dezelfde oplossing tegen, alleen lijkt ie bij mij niet te werken![]()
Chapter: Crossings
Cross the river where the enemy sniper was (the objective is also on the eastern side of the river). There will be about ten more enemy guards patrolling. Use the rocks of the river for cover and take them out.
Continue southeast until you see Prophet. Follow Prophet into the cave, ending the level.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nou ik kan die cave in lopen wat ik wil, er gebeurt helemaal njente!Ik loop tegen een berg rotsen aan, met ergens daar in het midden een soortement van spleet waarvan ik het idee heb daar door heen te moeten, alleen lukt me dat dus niet. Ik kom gewoon niet verder? Wie weet het verlossende antwoord! Sesam Open U werkt iig niet
![]()
Edit: Op Youtube kwam ik een filmpje tegen van het beruchte level en idd, bij het einde is er een open grot in de rotswand. Bij mij is deze dus helemaal afgesloten met rotsenIemand enig idee wat er waar fout is gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |