Omdat je anders stinkt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Waarom zou je jezelf er persee 'overheen willen zetten' als het geen verplichting is en je je er niet prettig bij voelt?
Omdat het gewoon nergens op slaat dat ik me zo schaam voor mijn lichaam. Ik moet gewoon eens leren er trots op te zijn en zolang ik me dingen in het hoofd haal wanneer ik een openbare doucheruimte in stap, ben ik kennelijk niet trots op mijn lichaam. De grote vraag is alleen of ik me echt dingen in het hoofd haal of dat mensen elkaar werkelijk staan aan te gapen. Je zou me ook nooit een sauna of zo inkrijgen, terwijl het me ergens wel gewoon relaxed lijkt om een keer te doen. Ik zit mezelf op deze manier in de weg en daar baal ik van.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Vroeger heb ik gesport (ja lach maar), en ik ging ook NOOIT douchen. Ik vond het ook helemaal niks, met z'n allen in zo'n vies openbaar hok je zweet er af schrobben.
Douchen vind ik zelf iets wat privé is, en waar ik de tijd voor wil nemen in m'n eentje (of soms met z'n 2).
Waarom zou je jezelf er persee 'overheen willen zetten' als het geen verplichting is en je je er niet prettig bij voelt?
Waar ik een blauwe maandag sportte, had je aparte douchecabines, dus geen grote, gezamenlijke doucheruimte. Maar in de kleedruimte verdeed ik mijn tijd niet met het kijken naar andere vrouwen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:41 schreef No_ID het volgende:
En voor mensen die zelf wekelijks in zo’n douchehok staan (en dan toch met name de vrouwen): Kijken jullie naar hoe anderen eruitzien? Lachen jullie daarom? Of is dat nou gewoon iets van de basisschool wat ik nog met me meesleep?
Ja, maar in het geval van TS gaat ze na het sporten direct door naar een andere gelegenheid om iets leuks te doen. Dan is het toch wel lekker om fris gedoucht te zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Als je thuis bent kan je toch ook douchen? Dan stink je toch niet meer?![]()
Ehmm ja daar werk ik aan, maar dat valt niet altijd mee. Maar dat is juist de reden waarom ik toch gewoon vind dat ik moet gaan douchen. Om inderdaad een bullshitfilter te ontwikkelen, om zekerder van mezelf te worden. Natuurlijk kan ik eerst naar huis en daar douchen, dan maar een kwartier stinkend in de auto zitten, maar dat is uitstel en ik help mezelf er niet verder mee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:54 schreef vosss het volgende:
Bovendien zou je (mijns inziens dan) gewoon lak moeten hebben aan wat andere mensen al dan niet van jouw denken
van zodra je dat eens doet zal je wel merken dat mensen idd wel met andere dingen bezigzijn zoals CopyCat zegtquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:50 schreef No_ID het volgende:
[..]
Omdat het gewoon nergens op slaat dat ik me zo schaam voor mijn lichaam. Ik moet gewoon eens leren er trots op te zijn en zolang ik me dingen in het hoofd haal wanneer ik een openbare doucheruimte in stap, ben ik kennelijk niet trots op mijn lichaam. De grote vraag is alleen of ik me echt dingen in het hoofd haal of dat mensen elkaar werkelijk staan aan te gapen. Je zou me ook nooit een sauna of zo inkrijgen, terwijl het me ergens wel gewoon relaxed lijkt om een keer te doen. Ik zit mezelf op deze manier in de weg en daar baal ik van.
ze gaat erna met een vriend iets anders doen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunstquote:u ga ik binnenkort squashen met een vriend, veel zweten dus en daarbij is het niet om de hoek en gaan we daarna nog iets leuks doen. Het is eigenlijk gewoon praktischer als ik daar meteen douche
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:54 schreef vosss het volgende:
Bovendien zou je (mijns inziens dan) gewoon lak moeten hebben aan wat andere mensen al dan niet van jouw denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |