Mits bier en andere alcoholische versnaperingen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Puike titel.
"Fris en fruitige meisjes" had ook gemogen.
Ook zonder alcohol kan ik genieten van fruitige meisjes hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mits bier en andere alcoholische versnaperingen!
Das waar', maar vreemd genoeg lijken ze dan toch net even iets sappiger en fruitiger dan normaal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ook zonder alcohol kan ik genieten van fruitige meisjes hoor..
Gozert!quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Goedemorgen!
True enough en een beschonken neukpartij is op zijn tijd ook wel eens leuk, maar dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Das waar', maar vreemd genoeg lijken ze dan toch net even iets sappiger en fruitiger dan normaal.
Nog niet... maar doe eens een inkoppert?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:03 schreef SignOTheTimes het volgende:
Gaat het alweer over neuken?
Jups!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef jogy het volgende:
[..]
True enough en een beschonken neukpartij is op zijn tijd ook wel eens leuk, maar dat is een ander verhaal.
Heremetijd, het lijkt wel dinsdagochtendquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef jogy het volgende:
[..]
True enough en een beschonken neukpartij is op zijn tijd ook wel eens leuk, maar dat is een ander verhaal.
Whehehe.e. Kijk eens één post boven jequote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nog niet... maar doe eens een inkoppert?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heremetijd, het lijkt wel dinsdagochtend![]()
![]()
Had al ge- edit!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehehe.e. Kijk eens één post boven je.
Mijn brein is permanent vast blijven hangen op de dinsdagochtend/vrijdagmiddag mentaliteit. Het is een vloek en een zege tegelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heremetijd, het lijkt wel dinsdagochtend![]()
![]()
Ik geloof dat mijn dinsdagochtendgevoel ook overuren maaktquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn brein is permanent vast blijven hangen op de dinsdagochtend/vrijdagmiddag mentaliteit. Het is een vloek en een zege tegelijk.
.
Hoe kom jij aan mijn water? Mag ik het terug?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:09 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik voelde het aan het water van Jogy!.
Effe instralen! Ik voel me magisch vandaag!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn water? Mag ik het terug?.
Niet krikken dude. Posten staat vrij, negeren ook. Aandachtbedelen is een nono.quote:
Oeh! Doe er even een portie ondernemings-spirit in!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Effe instralen! Ik voel me magisch vandaag!.
Wat ga je allemaal ondernemen dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh! Doe er even een portie ondernemings-spirit in!
Gewoon! 'dingen!' Een beetje ondernemings-spirit kan gewoon nooit kwaadquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal ondernemen dan?
Omdat ik nog liever mijn polsen doorknaag dan dat ik FOK! overneem?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:21 schreef SignOTheTimes het volgende:
Grootse plannen Jogy? Waarom neem je Fok niet over?
Ow, dingen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon! 'dingen!' Een beetje ondernemings-spirit kan gewoon nooit kwaad!
Jup! ik ben dit jaar al goed gestart door al mijn giro-aderlatingen te stelpen en dergelijke. dus dat is al een goed begin. Nu de rest nogquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, dingen!Natuurlijk!
En inderdaad. Lapswanzen is zoooooooooo 2006
Ga je een electronicabedrijf beginnen met als naam een vrucht en dan heel mooie gadgets uitbrengen en een kekke telefoon lanceren?quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:32 schreef jogy het volgende:
Gewoon! 'dingen!' Een beetje ondernemings-spirit kan gewoon nooit kwaad!
Ik ga vanmiddag een enorme giro-aderlating doen door mijn australie reis te betalenquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup! ik ben dit jaar al goed gestart door al mijn giro-aderlatingen te stelpen en dergelijke. dus dat is al een goed begin. Nu de rest nog.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag een enorme giro-aderlating doen door mijn australie reis te betalen![]()
*stuiter*![]()
Laterspäter!quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:42 schreef SignOTheTimes het volgende:
Maar goed, was weer even leuk, tot later!
*naar meebewegende meisjes kijkt*.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:41 schreef Ripley het volgende:
Ik ga vanmiddag een enorme giro-aderlating doen door mijn australie reis te betalen![]()
*stuiter*![]()
Cheylquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:48 schreef Ripley het volgende:
Ik hou jullie uiteraard wel op de hoogte
Met veel bruine bikinifoto's
Doe dat, R.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:48 schreef Ripley het volgende:
Gewoon leuke vakantiekiekjes zijn ook wel kêk hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:48 schreef Ripley het volgende:
Lunch, me dunkt~!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:31 schreef Joene het volgende:
Middag !
Ow, dan doe ik datquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gewoon leuke vakantiekiekjes zijn ook wel kêk hoor.
Verdomme, n00cL30n! Zie je nou wat je gedaan hebt!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee
Nou ja, bruin ben ik toch pas in week 3
Wat een leuk kartverhaal jogy!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Verdomme, n00cL30n! Zie je nou wat je gedaan hebt!![]()
!
Chicken!quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:51 schreef Armageddon het volgende:
Mijn god. Ik heb wat veroorzaakt op mijn werk. Bijna iedereen zit nu savonds op PKR.com en dan smiddag's in de kantine zit iedereen de vorige avond te evalueren. Inclusief bijbehorende PKR geluiden.
Ik was er ook wel blij mee ja!quote:
Da's dan wel weer een beetje jammerquote:
Ah joh, zelfs een vredelievend 'Het universum is allemaal opgebouwd uit één energie en we zijn allemaal onze eigen Goden' persoon als ik heeft wel een zwakke plek. Bij mij is het kartenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's dan wel weer een beetje jammer
Maar omdat je zo stoer bent vergeef ik het je meteen. Voordat Peter voorbijkomt![]()
Heeft "de hippie" geen eigen naam? En zijn er nog anderen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah joh, zelfs een vredelievend 'Het universum is allemaal opgebouwd uit één energie en we zijn allemaal onze eigen Goden' persoon als ik heeft wel een zwakke plek. Bij mij is het karten. Verder is Peter redelijk onder controle en bitchslapped 'de hippie' hem tegenwoordig met grote regelmaat
.
Ze zitten allemaal gewoon in hetzelfde lichaam hoor, Dus als 'Peter' naar voren komt dan krijg ik niet opeens een harige bierbuik en zweetoksels oid.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heeft "de hippie" geen eigen naam? En zijn er nog anderen?
En zijn ze allemaal lekker en mager?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal gewoon in hetzelfde lichaam hoor, Dus als 'Peter' naar voren komt dan krijg ik niet opeens een harige bierbuik en zweetoksels oid..
En nee, 'de hippie' heet gewoon 'de hippie'
Robots in disguisequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
Transformers! More than tu tu duuuuuuu Transformers
Ik ook!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Robots in disguise
Ik dacht altijd dat ze Robots in de sky zeiden, omdat je ze dan zag vliegen in het voorfilmpje
Dat zou best een rare gewaarwording zijn. De ene keer zien ze 'gewoon' mij, een andere keer een dikke bezweetokselende bierbuik met een kort lontje en daarna een hippie met lang haar en een joint in zijn mondquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:29 schreef Ripley het volgende:
[..]je bent dus niet stiekem een transformer?
![]()
Gelukkig maar![]()
IK HEB DE VOLLEDIGE 15 DVD-SET MET ALLE SEIZOENEN GEKOCHT PLUS DE FILM! EINZ!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
Transformers! More than tu tu duuuuuuu Transformers
En 3 verschillende groepen groupies!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou best een rare gewaarwording zijn. De ene keer zien ze 'gewoon' mij, een andere keer een dikke bezweetokselende bierbuik met een kort lontje en daarna een hippie met lang haar en een joint in zijn mond. Zal ik dan ook 3 keer betaald krijgen?
.
Dat kan ik allemaal niet behappen hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
En 3 verschillende groepen groupies!
Is dit een hint Jogy? Moet ik die meenemen naar de fanclubdag om voorrang te krijgen oid?quote:
Een net iets te diep uitgesneden truitje helpt ook wel om dingen gedaan te krijgen bij j, weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:49 schreef Ripley het volgende:
Is dit een hint Jogy? Moet ik die meenemen naar de fanclubdag om voorrang te krijgen oid?
Heb jij J. verleid met een laag truitje aan JK?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een net iets te diep uitgesneden truitje helpt ook wel om dingen gedaan te krijgen bij j, weet ik uit ervaring..
Ach ja, ik was jong en studeerde nog.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:52 schreef Ripley het volgende:
Heb jij J. verleid met een laag truitje aan JK?![]()
En dat treft, die heb ik in overvloed
Geile bende, JKquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, ik was jong en studeerde nog.
Volop tijd om te experimenteren dus..
Wat JK zegt, al ben ik er experimenterenderwijs achtergekomen dat het bij vrouwen een stuk beter werkt dan bij mannen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dit een hint Jogy? Moet ik die meenemen naar de fanclubdag om voorrang te krijgen oid?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb jij J. verleid met een laag truitje aan JK?![]()
En dat treft, die heb ik in overvloed
OE! RIPLEY IN EEN ZELFGEMAAKT TRANSFORMERPAK VAN MELKPAKKEN EN KARTONNEN DOZEN!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:05 schreef jogy het volgende:
Wat JK zegt, al ben ik er experimenterenderwijs achtergekomen dat het bij vrouwen een stuk beter werkt dan bij mannen.. Maar als je je verkleedt als Transformerchick dan ben ik ook content hoor
.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat JK zegt, al ben ik er experimenterenderwijs achtergekomen dat het bij vrouwen een stuk beter werkt dan bij mannen.. Maar als je je verkleedt als Transformerchick dan ben ik ook content hoor
.
Waar in Australië ga je voornamelijk rondreizen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:33 schreef Ripley het volgende:
Topic slaat gelijk dood met die irritante clowns
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
En ik maar denken dat ik iets ontopics postte
Melbourne, sydnet, dan omhoog naar great barrier reef en verder zie ik welquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar in Australië ga je voornamelijk rondreizen?
Overal of nog een bepaald gebied?
Ah!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wacht, misschien kan ik er nog iets aan doen:
[afbeelding]
Ik kan ook niets fout doen bij je hè, ik word er bijna verlegen vanquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets?![]()
Als dat je fetish is, pas ik me natuurlijk graag aan
Hier zijn jesters frisse en fruitige meisjes. Bij voorkeurquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah!
Maar dat zijn jetsers, geen jesters
Ow, okee, vooruit. Dan zal ik niet de spellingsnazi uithangenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier zijn jesters frisse en fruitige meisjes. Bij voorkeur
[Bovenstaand voorbeeld] zijn inderdaad fruitig, maar of ze fris zijn...quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:45 schreef Ripley het volgende:
Hier zijn jesters frisse en fruitige meisjes. Bij voorkeur
Kan je daar ook gratis spelen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:51 schreef Armageddon het volgende:
Mijn god. Ik heb wat veroorzaakt op mijn werk. Bijna iedereen zit nu savonds op PKR.com en dan smiddag's in de kantine zit iedereen de vorige avond te evalueren. Inclusief bijbehorende PKR geluiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |