hier ook @home. alles stuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Terwijl veel mensen gewoon nog kunnen kijken, zijn hier alle streams down. Ik kijk via @home. Daar zal het dus aan moeten liggen. Alle links geprobeerd, maar overal zwart beeld.
Ze zijn weer weg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:33 schreef APK het volgende:
Moet dat nou, die pop ups als je via BBstream kijkt?
Day, dit heeft mij super geholpenquote:Op zondag 4 maart 2007 02:44 schreef ach het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/files/19288129/DGK2.htm.html
op free klikken en dan die code invullen en DGK2.htm op je bureaublad opslaan. En daarna dubbelklikken
Ook heeft het mij geholpen om via systeemherstel alle dingen te verwijderen nadat ik het probleem hadquote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef Day het volgende:
HELP!!!!
Ik kan sinds eergisteren geen streams meer kijken. Het lijkt er op dat de streams wel starten maar daarna ook gelijk weer stoppen en dat continue. Ik kijk altijd via Nowlive, maar ook andere internetpagina's doen het niet. FIlmpjes op DGK-site kan ik ook niet meer bekijken en url's plakken in WMP lukt ook niet.
Iemand enig idee wat het probleem is?
Helaas bij mij niet.quote:Op maandag 16 april 2007 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Day, dit heeft mij super geholpen![]()
Wel fijn dat er een topic voor is he.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:39 schreef fredfik het volgende:
shit heb ook geen beeld grrrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |