Goedzo das gewoon grappig om te doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:26 schreef Sylvana het volgende:
dan ben ik ook geen alcoholist
ik val alleen mensen lastig als ik heel erg bezopen ben, dan ga ik mensen midden in de nacht wakker bellen en rare smsjes sturen die niet te lezen zijn
zolang er maar geen doden vallen is het goed jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:27 schreef beelz het volgende:
[..]
Goedzo das gewoon grappig om te doen
Ik zie het gewoon zo: Als ik niemand gevaarlijk gewond maak met worstelen is er geen probleem als ik ladderzat een match in ga
Als ik ladderzat ben word ik wakker in de bermquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zolang er maar geen doden vallen is het goed ja
k heb alleen 1 keer gehad dak zo bezopen was dak dus helemaal niet wist dak zoveel gebeld had, totdat de volgende dag mn beltegoed op was, terwijl ik dus net nieuwe kaart van 20 euro had gekocht toen die avond
ff 20 euro verbeld zonder er zelf maaar iets van te herinneren
lol, zo erg is het dan weer niet, al val ik altijd wel vaak als ik bezopen ben, wel keer bijna kroeg uitgezet omdak steeds van barkruk afviel en over opstapje struikeldequote:Op donderdag 11 januari 2007 02:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Als ik ladderzat ben word ik wakker in de bermBen al een keer door politie thuisgebracht daardoor
Best vreemd eigenlijk... normaal beledig ik politieagenten omdat ik ze fascisten vind
Ik heb eens midden in de winter de politie gebeld omdat iemand zijn roes in de berm uit lag te slapen, niet wakker te krijgen was en het inmiddels vroor.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:30 schreef beelz het volgende:
[..]
Als ik ladderzat ben word ik wakker in de bermBen al een keer door politie thuisgebracht daardoor
Best vreemd eigenlijk... normaal beledig ik politieagenten omdat ik ze fascisten vind
Ik ben nog nooit kroeg uit gezet omdat ik lam was. Wel een keer kroeg uitgewerkt omdat ik iemand een emmer op zijn hoofd had gezetquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, zo erg is het dan weer niet, al val ik altijd wel vaak als ik bezopen ben, wel keer bijna kroeg uitgezet omdak steeds van barkruk afviel en over opstapje struikelde
Was dat in 2004? Misschien was ik het danquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb eens midden in de winter de politie gebeld omdat iemand zijn roes in de berm uit lag te slapen, niet wakker te krijgen was en het inmiddels vroor.....
kom je wel eens in Stadshagen dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Was dat in 2004? Misschien was ik het dan
mja, k heb ook wel es klap verkocht ( en gekregenquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit kroeg uit gezet omdat ik lam was. Wel een keer kroeg uitgewerkt omdat ik iemand een emmer op zijn hoofd had gezet
Ik vis daar somsquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
kom je wel eens in Stadshagen dan?
Hehehe ik mepte vroeger wel eens mensen gewoon omdat ik er zin in hadquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mja, k heb ook wel es klap verkocht ( en gekregen) omdak met jongen zoende die vriendin bleek te hebben, en die daar ook was, tja, moet zijn vriendin maar beter op hem passen hoor
Ik tel niet meer... Ben al bedreigd geweest door 2 idioten met 1 mes en die heb ik ook in elkaar geslagen (1 gebroken arm veroorzaakt en toen netjes 112 gebeld, politie en ambulance)quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:38 schreef Sylvana het volgende:
ik heb maar 2 keer in me leven iemand in elkaar geslagen, valt dus best mee, gemiddeld 1 keer in de 10 jaar
ik had veel vaker mensen in elkaar moeten rammen, helaas niet gedaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik tel niet meer... Ben al bedreigd geweest door 2 idioten met 1 mes en die heb ik ook in elkaar geslagen (1 gebroken arm veroorzaakt en toen netjes 112 gebeld, politie en ambulance)
als ik bijna verkracht word geef ik iemand liever een ram dan hem netjes te vragen offie het alsjeblieft niet wil doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:50 schreef superbam het volgende:
tsss, lichamelijk geweld is een geestelijke tekortkoming.....![]()
Sommige mensen verdienen het wel,quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:50 schreef superbam het volgende:
Neen lichamelijk geweld is een oerdrift die je moet uitenquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:50 schreef superbam het volgende:
Als ik een verkrachting zie dan stap ik van mijn fiets af en ga ik iemand zijn nek breken. Dat tuig is de reden dat ik mijn vriendin niet alleen over straat laat 's avonds.quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als ik bijna verkracht word geef ik iemand liever een ram dan hem netjes te vragen offie het alsjeblieft niet wil doen
er zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als ik bijna verkracht word geef ik iemand liever een ram dan hem netjes te vragen offie het alsjeblieft niet wil doen
ach, tis bij mij zelfs op school in de wc gebeurt, dus als ik het wil voorkomen kan ik helemaal de deur niet meer uit en zou ik mn kamerdeur op slot moeten doen ofzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Als ik een verkrachting zie dan stap ik van mijn fiets af en ga ik iemand zijn nek breken. Dat tuig is de reden dat ik mijn vriendin niet alleen over straat laat 's avonds.
Heb je een naam voor me?quote:Op donderdag 11 januari 2007 03:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ach, tis bij mij zelfs op school in de wc gebeurt, dus als ik het wil voorkomen kan ik helemaal de deur niet meer uit en zou ik mn kamerdeur op slot moeten doen ofzo
als het stelselmatig gebeurt dan wen je er vanzelf aanen dan laat je het maar over je heen komen zodat het snel voorbij is, geeft de minste problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |