Trustuhquote:
woon ik letterlijk naastquote:
ohw dan ik ookquote:
Beelz wordt wakker, hij heeft geen pijn.... dus wat gaat hij doen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:14 schreef beelz het volgende:
Zwolle!
Ik werd vandaag wakker zonder veel pijn dus ik ga zo ff trainen
Mogguhquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:14 schreef beelz het volgende:
Zwolle!
Ik werd vandaag wakker zonder veel pijn dus ik ga zo ff trainen
Lekker windje he?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:11 schreef MM-Luna het volgende:
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESJJJJJ!
als je een buitensport doet niet nee...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef beelz het volgende:
Hehe kut... Misschien had ik beter niet kunnen trainen
Mooi man, beetje surfen ofzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
als je een buitensport doet niet nee...
Vliegerenquote:
Met zo'n grote vlieger! Yeaaah vliegen!!quote:
She's in painquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:17 schreef Sitethief het volgende:
De westenholterbrug maakt een fluitgeluid dat door merg en been heen gaat,.
Ik heb zo'n grotequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:17 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Met zo'n grote vlieger! Yeaaah vliegen!!
[..]
She's in pain![]()
Hoeveel is ie geprojecteerd?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n groteMooi matras die je al de lucht intrekt met windkracht 3, moet met dit weer wel hele gaaf zijn... Jammer van me rug
Ik ga dan vliegenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoeveel is ie geprojecteerd?
Zou met dit weer eerder een loodzware buggy er aan hangen, hoe dan ook, of je vlieger gaat kaduuk, of jij gaat vliegen.....
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ga dan vliegenAl eens eerder gedaan op het strand
Moet vanavond werken en omdat ik goed voor mijn gasten zorg (en vooral de vrouwelijke natuurlijk) trek ik dan een strak shirt aan zodat iedereen mijn goddelijke lichaam kan zienquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef Sylvana het volgende:
Wat ga je vanavond dan doen beelz?
Ik ben weer terug uit Zwolle, gesprek gehad met coordinator en nu defenitief gestopt dus
En ik ben nu helemaal nat en verkleumd, dus zo eerst maar es ff lekker douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |