quote:ik wil sex... ik wil sex, sex en nog eens sex... ik denk elke 5 seconden aan sex... ik wil sex en het maakt niet uit met wie... ik wil sex en alleen maar sex... ik wil sex!!! ik ben een goor sexbeest... SEX, SEX, SEX!!! Maar ga nu eerst maar weer eens aan je werk!!
Nee, ik wel jou neuken, het maakt mij toch niet uit met wie, als ik maar seks hebquote:
sorry is me te ver fietsenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:37 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Nee, ik wel jou neuken, het maakt mij toch niet uit met wie, als ik maar seks heb.
Maakt niet uit ik kom wel naar jou toe, ik heb toch OVquote:
waar ik woon hebben ze geen openbaar vervoerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:41 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik kom wel naar jou toe, ik heb toch OV.
Dat laatste stukje doe ik wel lopend, dat heb ik er wel voor overquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:43 schreef jovink het volgende:
[..]
waar ik woon hebben ze geen openbaar vervoer
en zeg nou eerlijk je vond het wel grappig
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:47 schreef Originele_Naam het volgende:
Deze is echt een eeuw oud ofzo, dat je hem nog durft te posten. TS je leeft zeker in de Middeleeuwen nog ofzo
Want het klopt ook nog eensquote:Tubgirl... Die zou ik eigenlijk wel eens anaal willen nemen. Dat grietje van Hai2u mag hem daarna schoonzuigen en de dudes van lemonparty mogen toekijken... Ja... Dat lijkt me wel wat...
gelukkig heb jij vét leuke humorquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef P8 het volgende:
[..]
omdat je een beroerd gevoel voor humor hebt idd
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gelukkig heb jij vét leuke humor![]()
hahaha moet ie plaatje nou uitprinten en tegen remlof zn kont aanhouden whahaha slaat toch nergens op haha sukkelquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef P8 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier, om remlofs kont mee te likken!
lik jij met je lippen? Beter plaats je een plaatje van een tong dan slaat t nog ergens op aapquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef P8 het volgende:
[..]
[afbeelding]
da's toch lastig als je steeds zo op je toetsenbord kwijlt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:19 schreef P8 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja ik dacht dat je inmiddels wel een droge bek zou hebben van het constant modjes-konten likken. Dus ik dacht dat je wel behoefte had aan wat extra speeksel! 14.gif!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
lik jij met je lippen? Beter plaats je een plaatje van een tong dan slaat t nog ergens op aap
euuuhhhhhh daar heb je me even tuk!quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:21 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
hahaha moet ie plaatje nou uitprinten en tegen remlof zn kont aanhouden whahaha slaat toch nergens op haha sukkel
ik en modjes likkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:25 schreef P8 het volgende:
[..]
ja ik dacht dat je inmiddels wel een droge bek zou hebben van het constant modjes-konten likken. Dus ik dacht dat je wel behoefte had aan wat extra speeksel! 14.gif!
nee die plek heeft anthrax al ingenomenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik en modjes likkenvolgens mij zit er ook kwijl in je ogen
Blijft altijd leuk hea Fokkers op fokken, vooral die uit R&Pquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:49 schreef jovink het volgende:
nja dan kan ik niet meer weigeren eigenlijk.. leer je me dan ook tai kwondo Taekwon-Do?
ja daar wou ik hem ook eerst inzetten maar ik d8 de mensen hier zijn meer seriues dus mijn verwachting bleek waar te zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |