abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45803554
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Wokker het volgende:

[..]

Vette lamp is dat die heb ik ook hangen hier thuis . Me vriendin vond hem erg leuk moest er niks van weten tot ik achter de dim stand kwam nu ben ik ook verliefd (nou ja dat is beetje overdreven dus) maar wel leuke lamp
Hoe werkt dat dimmen dan precies?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_45804946
Wat is dit toch? Ik kom het constant tegen op de site van ikea, maar als ik erop klik krijg ik alleen maar een witte pagina.
wider appeal
pi_45805003
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:22 schreef eos het volgende:
Wat is dit toch? Ik kom het constant tegen op de site van ikea, maar als ik erop klik krijg ik alleen maar een witte pagina.
wider appeal
Was me ook al opgevallen, erg vervelend.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_45805306
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]

Malm 4 ladenkast. Fucking 48 kg. weegt dat pakket. Had er nog 2 kleintjes met 2 laden bijgenomen. Ook weer 2 keer 19 kg. Ben gisteren 1,5 uur bezig geweest 1 zo'n kleine in elkaar te zetten. Maar dan heb je ook wat. ERG stevig die dingen. Dalijk beginnen aan die grote kast en dan zie ik wel of ik nog zin heb die 2e kleine in elkaar te zetten.
48 kg? Mijn expedit woog 95kg en ik was alleen.
Nee je hebt gelijk...het is zwaar en het feit is dat de pakketten gewoon slecht hanteerbaar zijn. Het wordt tijd dat ikea eens over een soort draagsysteem na gaat denken. (banden om de pakketten of zoiets)
De Malm is een dijk van een kast, wij hebben de grootste voor mijn oma gekocht en in elkaar gezet. Superstevig, mooi materiaal en de laden lopen als een trein in hun geleiders. Goede koop dus.
  maandag 29 januari 2007 @ 21:41:55 #230
3185 Adelante
To let it go now
pi_45805893
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef eos het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk...het is zwaar en het feit is dat de pakketten gewoon slecht hanteerbaar zijn. Het wordt tijd dat ikea eens over een soort draagsysteem na gaat denken. (banden om de pakketten of zoiets)
De Malm is een dijk van een kast, wij hebben de grootste voor mijn oma gekocht en in elkaar gezet. Superstevig, mooi materiaal en de laden lopen als een trein in hun geleiders. Goede koop dus.
expedit bestaat uit drie dozen, dus dat is best te tillen per doos

een middagje pax of hopen kasten verzamelen in het magazijn... da's pas zwaar... respect voor de magazijnjongens die alles voor je verzamelen...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_45807656
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Adelante het volgende:

[..]

expedit bestaat uit drie dozen, dus dat is best te tillen per doos
Wat denk je dat die grote doos weegt?
quote:
een middagje pax of hopen kasten verzamelen in het magazijn... da's pas zwaar... respect voor de magazijnjongens die alles voor je verzamelen...
Respect....absoluut.......helaas heb ik eigenlijk zelden dingen die in het magazijn gehaald moeten worden, dus deze dame staat zich altijd zelf een bult te sjouwen aan de paketten.
(nee ik klaag niet, dan moet ik maar niet naar ikea gaan)

Iemand nu al een idee wat wider appeal betekend?
pi_45810253
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 09:31 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Heb het even nagekeken, ze zijn inderdaad niet op voorraad (in Breda). Er zijn leveringsproblemen, maar komende week wordt er weer nieuwe voorraad verwacht!
Dank je wel!!

Ik zal van de week nog eens een poging gaan wagen!!
pi_45812058
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef eos het volgende:

[..]

Ik was ook alleen. Die 48 kg is nog wel te tillen voor mij, maar zo'n lomp pakket optillen in je eentje is slecht voor je lichaam.

Heb die grote nu in elkaar gezet en damn, wat zijn die dingen robuust en er kan echt veel in. Ben er zeer tevreden mee.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_45817197
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:24 schreef eos het volgende:

[..]

Wat denk je dat die grote doos weegt?
[..]

Respect....absoluut.......helaas heb ik eigenlijk zelden dingen die in het magazijn gehaald moeten worden, dus deze dame staat zich altijd zelf een bult te sjouwen aan de paketten.
(nee ik klaag niet, dan moet ik maar niet naar ikea gaan)

Iemand nu al een idee wat wider appeal betekend?
Wider appeal in een onderdeel van de strategie van IKEA. Deze term betekend dat IKEA een breed assortiment aanbiedt dat voor zoveel mogelijk mensen te betalen moet zijn. Dat betekend dus super goedkoper voor de minderbedeelden maar bijvoorbeeld ook de IKEA Stockholm serie (zie hierboven) voor mensen die betaalbare super kwaliteit willen hebben....
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:04:24 #235
3185 Adelante
To let it go now
pi_45865630
wat is jullie profielschets volgens www.designyourownlife.nl

ik kreeg de meeste bolletjes bij gezellig
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:08:28 #236
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_45865794
tvp! Hier wil Sammetje bij zijn!

Werkelijk waar, een Ikea topic.....eerste keer dat ik dat zie.

Which reminds me, heb nog steeds mijn family card niet! Was een van de eerste die ´m aangevraagd had!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:14:43 #237
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_45866051
Ik speels en gezellig
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_45866904
Had ook gezellig.
pi_45867057
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef Adelante het volgende:
wat is jullie profielschets volgens www.designyourownlife.nl

ik kreeg de meeste bolletjes bij gezellig
Speels! Klopt ook wel de laatste tijd. Mijn Gorn stellingkasten zijn van diverse kleurtjes voorzien, doe veel gekke dingen, m'n eigen stijl, ik zou graag een keuken met een houten werkblad willen, een lekkere planken vloer, met een fel gek kleed er op. Maar voorlopig ben ik nog student in een anti-kraak woning, voorlopig hou ik het bij simpele mobiele dingen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:41:25 #240
3185 Adelante
To let it go now
pi_45867106
ik had ook veel chic bolletjes naast de gezellige... dus veel van hout, maar afgewisseld met strak design en dat in rustige teinten...
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 07:40:09 #241
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45873696
kan ik hier wat vragen over ikea-keukens of moet ik er een apart topic voor aanmaken?
ik wil graag weten of je in ikea keukens alleen ikea inbouwapparatuur kan gebruiken of dat je ook andere merken inbouwapparatuur kan gebruiken in die kasten.

heel stom, we hebben overal gekeken bij keukenboeren en alleen de ikea heeft het soort deurtjes waarbij we allebei zeiden: dat is wat we zoeken.

meer mensen met een keuken van ikea hier? bevalt het? is het stevig/degelijk/handig?
en is het simpel in elkaar te zetten?
pi_45876418

hehe als ik 1 chaoot ken ben ik het zelf wel
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_45876576
Zie net op teletext dat Ikea een aantal vazen terug laat halen vanwege breekgevaar.
pi_45876691
Mededeling over PARODI en APELSIN glazen vazen.

IKEA verzoekt klanten die een PARODI of APELSIN glazen vaas van leverancier nummer 18347 hebben gekocht om deze terug te brengen naar de klantenservice van een IKEA vestiging. Zij krijgen dan het volledige aankoopbedrag vergoed. Bij andere vazen zijn geen problemen geconstateerd.

PARODI is verkocht in alle verkoopmarkten waar IKEA actief is, terwijl APELSIN alleen is verkocht in de EU.

IKEA heeft meldingen ontvangen van incidenten waarbij de voet van de PARODI vaas zonder duidelijke reden afbrak toen de vaas werd opgetild. Zeven klanten hebben snijwonden opgelopen, van wie vijf naar het ziekenhuis moesten voor behandeling.

Uit onderzoek is gebleken dat een aantal PARODI vazen een te hoge interne spanning vertoont die het risico op breken verhoogt, vooral wanneer het glas op enige wijze wordt beschadigd, zoals door stoten of krassen.

De PARODI en APELSIN vazen hebben hetzelfde ontwerp. Beide vazen zijn 70 cm hoog en wegen circa 5 kg. De diameter van de voet is 15 cm en de bovendiameter is 23 cm. De PARODI vaas is geproduceerd in de kleuren zwart (art. nr. 20110234), wit (art. nr. 50112199) en in helder glas (art. nr. 00079545). De APELSIN vaas is er in de kleuren amber, paars en donkergroen (art. nr. 60112919).

Het IKEA logo, artikelnummer en leveranciersnummer staan op een witte sticker aan de onderkant van de vaas en op de kassabon.

Alle glasproducten zijn kwetsbaar en zelfs robuuste, dikwandige ontwerpen dienen met zorg te worden behandeld. Om het risico op breken en letstel te vermijden, verzoeken we je de vaas goed in te pakken en deze niet vast te pakken bij of vlakbij de voet.

Voor meer informatie kan je contact opnemen met ons gratis telefoonnummer 0800 453 26 49. Onze excuses voor het ongemak.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:41:01 #245
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45891137
Ik word trouwens doodmoe van het Ikea family gedoe. Eerst kon ik nooit inloggen op de site omdat mijn wachtwoord niet zou kloppen. Nieuw wachtwoord aangevraagd, dat kwam na drie dagen ( ) en toen kon ik nóg niet inloggen. Dit was in november.
Nu probeerde ik deze week maar weer eens in te loggen, kent hij mijn hele emailadres niet meer .

Op de site staat wel een verhaaltje van "aan dit kaartnummer is geen emailadres verbonden" maar ik krijg de melding "Sorry, het emailadres is niet gevonden. Voer het e-mailadres in wat correspondeert met je IKEA FAMILY profiel.". Dat IS dit emailadres, ik heb er speciaal mijn Verwijderde Items op nagezocht .

Stuur ik een mailtje naar de helpdesk, krijg ik als antwoord dat ik op de site een nieuw wachtwoord aan kan vragen. DAT WAS MIJN VRAAG NIET
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_45900870
Zaterdag naar Amersfoort geweest. Wat is die ruim!!! we stonden echt te kijken, het was best druk maar ruimte zat voor iedereen.
We hebben een "Hemnes" nachtkastje gekocht voor naast mijn bed. Verder een dekbed voor onze dochter en een vloerkleedje in dezelfde stijl.
Een roze bloem muurlamp.

ik ga nog eens terug om een Hemnes bed, Hemnes kast (die hoge met 1 deur) en matras te kopen
laat me toch, ben een blindganger
pi_45901585
Mooi he...dat Hemnes! Ik heb er 2 nachtkastjes van en de ladenkast met 3 laden. Die grote kast, is dat die met die stang bovenop en die grote en dat smalle deurtje ernaast? Die vind ik zo mooi, maar dan zou ik er 3 moeten kopen om alles kwijt te kunnen. Misschien ooit nog...
Ik wil ook nog eens naar het 2 persoonsledikant kijken, of dat om mijn waterbed heen past. Zo had ik graag het noresund bedframe willen kopen, maar daar zit een randje in zodat hij niet om mijn waterbed past.
pi_45901758
Is er trouwens een e-mail adres van ikea waar je een 'klacht' heen kan sturen? Had bij levering een beschadigde stoel (niet in het zicht gelukkkig) en wil graag wat foto's ervan mee sturen om te laten zien wat er mee aan de hand is. Op de site zelf kan je alleen maar tekst invoeren en geen foto's meesturen. De mevrouw in de winkel opperde dat ik maar ff met de (ekeskog) stoel langs moet komen, maar ik ga natuurlijk niet die hele stoel weer uit elkaar slopen en meenemen. Er kan toch geen nieuwe besteld worden, dus dat lijkt me vrij zinloos.
pi_45902344
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef eos het volgende:
Mooi he...dat Hemnes! Ik heb er 2 nachtkastjes van en de ladenkast met 3 laden. Die grote kast, is dat die met die stang bovenop en die grote en dat smalle deurtje ernaast? Die vind ik zo mooi, maar dan zou ik er 3 moeten kopen om alles kwijt te kunnen. Misschien ooit nog...
Ik wil ook nog eens naar het 2 persoonsledikant kijken, of dat om mijn waterbed heen past. Zo had ik graag het noresund bedframe willen kopen, maar daar zit een randje in zodat hij niet om mijn waterbed past.
Volgens mij hebben alle bedden zo'n randje...

Edit: volgens mij moet je die randjes bij de houten bedden er zelf aanschroeven en kun je ze er dus af laten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45902380
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef eos het volgende:
Is er trouwens een e-mail adres van ikea waar je een 'klacht' heen kan sturen? Had bij levering een beschadigde stoel (niet in het zicht gelukkkig) en wil graag wat foto's ervan mee sturen om te laten zien wat er mee aan de hand is. Op de site zelf kan je alleen maar tekst invoeren en geen foto's meesturen. De mevrouw in de winkel opperde dat ik maar ff met de (ekeskog) stoel langs moet komen, maar ik ga natuurlijk niet die hele stoel weer uit elkaar slopen en meenemen. Er kan toch geen nieuwe besteld worden, dus dat lijkt me vrij zinloos.
Dan stuur je eerst een mailtje waarin je aangeeft dat je evt foto's kunt overleggen. Je krijgt dan een mailtje terug waarnaar je foto's kunt sturen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')