Hoe werkt dat dimmen dan precies?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Wokker het volgende:
[..]
Vette lamp is dat die heb ik ook hangen hier thuis. Me vriendin vond hem erg leuk moest er niks van weten tot ik achter de dim stand kwam
nu ben ik ook verliefd (nou ja dat is beetje overdreven dus) maar wel leuke lamp
Was me ook al opgevallen, erg vervelend.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:22 schreef eos het volgende:
Wat is dit toch? Ik kom het constant tegen op de site van ikea, maar als ik erop klik krijg ik alleen maar een witte pagina.
wider appeal
48 kg? Mijn expedit woog 95kg en ik was alleen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Malm 4 ladenkast. Fucking 48 kg. weegt dat pakket. Had er nog 2 kleintjes met 2 laden bijgenomen. Ook weer 2 keer 19 kg. Ben gisteren 1,5 uur bezig geweest 1 zo'n kleine in elkaar te zetten. Maar dan heb je ook wat. ERG stevig die dingen. Dalijk beginnen aan die grote kast en dan zie ik wel of ik nog zin heb die 2e kleine in elkaar te zetten.
expedit bestaat uit drie dozen, dus dat is best te tillen per doosquote:Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef eos het volgende:
[..]
48 kg? Mijn expedit woog 95kg en ik was alleen.![]()
Nee je hebt gelijk...het is zwaar en het feit is dat de pakketten gewoon slecht hanteerbaar zijn. Het wordt tijd dat ikea eens over een soort draagsysteem na gaat denken. (banden om de pakketten of zoiets)
De Malm is een dijk van een kast, wij hebben de grootste voor mijn oma gekocht en in elkaar gezet. Superstevig, mooi materiaal en de laden lopen als een trein in hun geleiders. Goede koop dus.![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
expedit bestaat uit drie dozen, dus dat is best te tillen per doos
Respect....absoluut.......helaas heb ik eigenlijk zelden dingen die in het magazijn gehaald moeten worden, dus deze dame staat zich altijd zelf een bult te sjouwen aan de paketten.quote:een middagje pax of hopen kasten verzamelen in het magazijn... da's pas zwaar... respect voor de magazijnjongens die alles voor je verzamelen...
Dank je wel!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:31 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Heb het even nagekeken, ze zijn inderdaad niet op voorraad (in Breda). Er zijn leveringsproblemen, maar komende week wordt er weer nieuwe voorraad verwacht!
Ik was ook alleen. Die 48 kg is nog wel te tillen voor mij, maar zo'n lomp pakket optillen in je eentje is slecht voor je lichaam.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef eos het volgende:
[..]
48 kg? Mijn expedit woog 95kg en ik was alleen.![]()
Nee je hebt gelijk...het is zwaar en het feit is dat de pakketten gewoon slecht hanteerbaar zijn. Het wordt tijd dat ikea eens over een soort draagsysteem na gaat denken. (banden om de pakketten of zoiets)
De Malm is een dijk van een kast, wij hebben de grootste voor mijn oma gekocht en in elkaar gezet. Superstevig, mooi materiaal en de laden lopen als een trein in hun geleiders. Goede koop dus.![]()
Wider appeal in een onderdeel van de strategie van IKEA. Deze term betekend dat IKEA een breed assortiment aanbiedt dat voor zoveel mogelijk mensen te betalen moet zijn. Dat betekend dus super goedkoper voor de minderbedeelden maar bijvoorbeeld ook de IKEA Stockholm serie (zie hierboven) voor mensen die betaalbare super kwaliteit willen hebben....quote:Op maandag 29 januari 2007 22:24 schreef eos het volgende:
[..]
Wat denk je dat die grote doos weegt?
[..]
Respect....absoluut.......helaas heb ik eigenlijk zelden dingen die in het magazijn gehaald moeten worden, dus deze dame staat zich altijd zelf een bult te sjouwen aan de paketten.![]()
(nee ik klaag niet, dan moet ik maar niet naar ikea gaan)
Iemand nu al een idee wat wider appeal betekend?
Speels! Klopt ook wel de laatste tijd. Mijn Gorn stellingkasten zijn van diverse kleurtjes voorzien, doe veel gekke dingen, m'n eigen stijl, ik zou graag een keuken met een houten werkblad willen, een lekkere planken vloer, met een fel gek kleed er op. Maar voorlopig ben ik nog student in een anti-kraak woning, voorlopig hou ik het bij simpele mobiele dingen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef Adelante het volgende:
wat is jullie profielschets volgens www.designyourownlife.nl
ik kreeg de meeste bolletjes bij gezellig![]()
Volgens mij hebben alle bedden zo'n randje...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef eos het volgende:
Mooi he...dat Hemnes! Ik heb er 2 nachtkastjes van en de ladenkast met 3 laden. Die grote kast, is dat die met die stang bovenop en die grote en dat smalle deurtje ernaast? Die vind ik zo mooi, maar dan zou ik er 3 moeten kopen om alles kwijt te kunnen. Misschien ooit nog...
Ik wil ook nog eens naar het 2 persoonsledikant kijken, of dat om mijn waterbed heen past. Zo had ik graag het noresund bedframe willen kopen, maar daar zit een randje in zodat hij niet om mijn waterbed past.![]()
Dan stuur je eerst een mailtje waarin je aangeeft dat je evt foto's kunt overleggen. Je krijgt dan een mailtje terug waarnaar je foto's kunt sturen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef eos het volgende:
Is er trouwens een e-mail adres van ikea waar je een 'klacht' heen kan sturen? Had bij levering een beschadigde stoel (niet in het zicht gelukkkig) en wil graag wat foto's ervan mee sturen om te laten zien wat er mee aan de hand is. Op de site zelf kan je alleen maar tekst invoeren en geen foto's meesturen. De mevrouw in de winkel opperde dat ik maar ff met de (ekeskog) stoel langs moet komen, maar ik ga natuurlijk niet die hele stoel weer uit elkaar slopen en meenemen. Er kan toch geen nieuwe besteld worden, dus dat lijkt me vrij zinloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |