Je kijkt blijkbaar steeds over mij heen. Wyccie en k-man hebben echt al dagen (weken) niks van zich laten horen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:46 schreef LXIV het volgende:
Is er een wisseling van de wacht in de LPT? Waar zijn wyccie, Lienekien en K-man de laatste dagen toch? Om over Isabeau nog maar te zwijgen. Zelfs mijn ERWACHE-oproep werkt niet meer sinds jij hem gebruikt hebt.
Nou, jij was er ook niet zo veel vanaf zondag, toch? Ik heb in ieder geval enkele malen ERWACHE geroepen zonder dat er iets gebeurde. Ja, Broer, zeven uur later.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kijkt blijkbaar steeds over mij heen. Wyccie en k-man hebben echt al dagen (weken) niks van zich laten horen.
Zondag. Eergisteren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, jij was er ook niet zo veel vanaf zondag, toch? Ik heb in ieder geval enkele malen ERWACHE geroepen zonder dat er iets gebeurde. Ja, Broer, zeven uur later.
Wat is er met wyccie? Heb je iets van haar gehoord? Zij was toch altijd een zeer trouwe bezoekster, ik vind het vreemd dat ze hier verdwenen is zonder gedag te zeggen.
Jij laat je ook niet over het hoofd zien. Ook niet in subscript.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef JAM het volgende:
Ja, ik ben er ook wel...
Ach wat is tijd behalve een overschat natuurfenomeen.quote:
Moest je daarom (voor straf) de hele dag in het bubbelbad blijven?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Zondag zat ik in een jacuzzi
"De hele dag?"
Ja, de hele dag.
Jammer dat ik de sauna vernield had.
De tijden dat ik mezelf urenlang alleen kon bevredigen in de TTK-LPT zijn voorbij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Nee, JAM kan het ook erg goed in zijn eentje af.
Nee, maar anders had ik tussen sauna en jacuzzi afgewisseld. Nu had ik enkel en alleen de jacuzzi tot mijn beschikking.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:57 schreef LXIV het volgende:
Moest je daarom (voor straf) de hele dag in het bubbelbad blijven?
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:02 schreef Lienekien het volgende:
Gaat JAM nog vloeken, schelden of vieze woorden roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |