Pff, niet zo stressen hoor. Je hebt wel gelijk wanneer je zegt dat wat er over NiN en The Killers gezegd werd vrij loos is, maar moet dat dan op zo'n manier gebracht worden?quote:
Juistem.quote:Teruh naar Muse please!
Een rel op zijn tijd is best lekker.quote:
Ik vrees dat ik dat ook moet doen.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:27 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben bang dat ik nu 3 dagen naar Pinkpop moet gaan
Zou je dat wel doen??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
Woei! 1 bakvis minder!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:53 schreef Dandelion het volgende:
pff 368ste keer op pinkpop....
Ik heb het al tijden afgeleerd om voor de grote acts naar festivals te gaan, keer op keer viel me dat tegen. Toen ze na het uitbrengen van Showbiz in de 3fm tent stonden was het nog leuk, maar om nu tussen de bakvissen te gaan staan dringen bij het hoofdpodium... nee dank je.
Nee nee mijn liefde, 4 keer Muse dat zal geweldig zijn! Of nou ja, dat is gewoon geweldig en dat gaat dan uiteraard gebeuren!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef kweek89 het volgende:
jij ook al...3x muse aankomend jaar..zou mooi zijn![]()
Fook, die had ik gemist die opmerking!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:49 schreef rena het volgende:
[..]
En uit welk jaar kom jij dan? Je typt als een 13-jarige namelijk![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:07 schreef LaaLaaLaa het volgende:
[..]
Fook, die had ik gemist die opmerking!![]()
In dat geval *Telt terug* uit 1994 dus!Best een mooi jaar, mijn eerste Muse concert was dus toen ik 4 was! Ben altijd al een hippe kleuter geweest!
![]()
Dat zou wat zijn!quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
Beter komen ze ook naar lowlands dit jaar
mijn excuses mevrouw!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Halloooooooooooooooooo!![]()
Ik ben geen DUDE![]()
En ja...ik ga lekker naar Muse@Wembley![]()
![]()
16 juni...zie ondertitelquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:10 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
mijn excuses mevrouw!
maar ECHT super gaaf dat je daarheen gaat zeg!
wanneer is het precies?
ik wil ook wel eens even naar Pinkpop toe zeg!![]()
![]()
Precies gewoon marketing truukje..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:54 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Ach dat is allang geregeld! Dat komt allemaal goed, ze komen nu alleen nog zwaarder in de pers!
(thats what we call the power of marketing! - en hysterische muse meisjes zijn nu al fan! woppaaaa) tenzij.... zitten ze bij Warner? Die Klaxons gassies?
Oh daar ben je dus!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:51 schreef LaaLaaLaa het volgende:
marketing truukje omdat, zoals ik al zei nu heeeel veel muse meisjes geintereseerd in ze raken! het zou dan gaan om een marketing truc richting Klaxons, niet richting Muse, die worden nu wel genoeg gehyped denk ik zo![]()
Maar kon het niet laten, er werd op msn al over gepraat... ging het dus opzoeken, zitten dus idd richting de Universal group... kans is dus erg klein want muse zit dus bij de Warnertjes
Toch bizar dat ze het dan zelf morgen regelen, of ben ik nou zo dom dat ik overal alleen mijn eigen bandjes neer zetNee, ik bedoel dus, Wembley komen onwijs veel mensen kijken... zal ik als warner zijnde een van mijn nieuwe bandjes hypen daar.. ze daarna losgooien in het publiek en woppaaa laat de groupies maar komen!
maar goed, ik ben dan ook geen warner of universal nee...![]()
Map of the Problematique (UK/rest van Europa)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:55 schreef zeeuw_meeuw het volgende:
Muse is gewoon geniaal, ben het eens met de topic titel, endlessly is het best.
AAAAAAAAAH ik voel me thuis tussen soortgenoten op het forum die van dezelfde muziek houden (adoreren,aanbidden) als ik.
Heeft iemand trouwens al nieuws over wat de nieuwe single wordt?
ajuus
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:42 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Dus.... ik word erg arm!
Frankrijk is net betaald, Beide Wembley dagen loop ik nu nog in de schulden door, Pinkpop moet nog betaald worden, Rock am Ring heb ik net verteld dat ik dat ook maar moet doen dan en nu Werchter ook nog???? Laat ze es ff gewoon thuis blijven
Iemand die mij sponsoort? Ja?behalve... ja die niet!
en hier ben ik, waar ben jij schat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |