Geniaal.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:15 schreef Brici het volgende:
18:29 - Nog meer steun
Bart houdt zich al de hele dag een beetje afzijdig maar is er nu als eerste bij om de post aan te nemen. Ook Nathanael is er snel bij. De teleurstelling is groot wanneer blijkt dat er nog meer brieven voor Sylvia en Huub zijn binnengekomen. "Niet lezen hoor", zegt Nathanael direct tegen Bart. Hij is duidelijk geïrriteerd door de aandacht van buitenaf. Natuurlijk zijn de twee 'underdogs' wel erg blij met steun van buitenaf.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:18 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Heel attent, ik dacht dat het Demins was die ermee begon maar dat klopt dus niet. Idd., ere wie ere toekomt.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
daarom heb ik ze beide ook vermeld in de openingspost
O ja, ik zie het. Ik zie nu ook waarom ik dacht dat Demins ermee op de proppen was gekomen, hij heeft het topic geopend.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
daarom heb ik ze beide ook vermeld in de openingspost
Maandag of dinsdag denk ik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:39 schreef miss_bleu het volgende:
komt het in de uitzending nu?
Je staat op nummer 52quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:10 schreef teamlead het volgende:
oii.. waarom sta ik niet in het lijstje?
quote:
Wel opletten hè, het ging over het "fysieke geweld" dat Huub zou hebben gebruikt, niet over het schelden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:10 schreef Dlocks het volgende:
Huub was gisteren bij de uitzending overigens wel weer lekker achterbaks bezig. De uitleg die hij gaf aan Sylvia over wat er allemaal gebeurde tijdens de ruzie tussen NL en hem. Klopte weer werkelijk geen ene donder van. Wel mooi hoe de GK gelijk erachteraan een terugblik gaf van wat er nou echt gebeurde zodat je goed kon zien hoe Huub voor de zoveelste keer geniepig halve waarheden aan het vertellen was![]()
Zoals Huub het voorval vertelde kan ik mij heel goed voorstellen dat Silvia zoiets heeft van "Nou, als dat alles was...".
Hihi...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:15 schreef Brici het volgende:
18:29 - Nog meer steun
Bart houdt zich al de hele dag een beetje afzijdig maar is er nu als eerste bij om de post aan te nemen. Ook Nathanael is er snel bij. De teleurstelling is groot wanneer blijkt dat er nog meer brieven voor Sylvia en Huub zijn binnengekomen. "Niet lezen hoor", zegt Nathanael direct tegen Bart. Hij is duidelijk geïrriteerd door de aandacht van buitenaf. Natuurlijk zijn de twee 'underdogs' wel erg blij met steun van buitenaf.
Ik heb opgelet en wat Huub vertelde kwam simpelweg niet overeen met de werkelijkheid. Dit had de GK redactie ook door (die letten ook op) en lieten daarom dan ook aan de kijker nog een keertje zien wat er echt gebeurde tijdens de ruzie.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel opletten hè, het ging over het "fysieke geweld" dat Huub zou hebben gebruikt, niet over het schelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |