ik had verwacht dat jij zou openenquote:
jammerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef dvdfreak het volgende:
nope
ohjee, niet bestquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:07 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik was topic al kwijt
mooiquote:
hoi ik ben de Khan. De turk der turken wie ben jij?quote:
Ik ben NiGhTsPiRiT666quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
hoi ik ben de Khan. De turk der turken wie ben jij?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
mijn loyale spion herkent mij gelijkquote:
Bent gij een turk. en waarom stem je d66quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Huilie.
o dan ben je vast een homoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben geen turk en daarom.
ojee een ulkucu, die iets te diep in het glaasje heeft gekekenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Im not a nationalist. Me pa was wel ulkucu, maar daarna zag hij in dat het slecht isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
ojee een ulkucu, die iets te diep in het glaasje heeft gekeken![]()
shalom btw mensen![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
mijn loyale spion herkent mij gelijk
nee hij wil een gekozen burgemeesterquote:
nasilsin emelquote:
ha jou ken ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben geen turk en daarom.
Met mij gaat goed!quote:
okquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Im not a nationalist. Me pa was wel ulkucu, maar daarna zag hij in dat het slecht isUlkucu is meer ontstaan TEGEN de communisten
Ik ben moslim..
en de khan:P
waarheidquote:
iyim yarin presentatie var. Daarna beetje lerenquote:
merhabaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
ojee een ulkucu, die iets te diep in het glaasje heeft gekeken![]()
shalom btw mensen![]()
hehe goedzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
iyim yarin presentatie var. Daarna beetje lerenbaya chill aslinda
senin okul nasil gidiyor
evet.. babami nerdese öldüyrmüsler communistler. zoiezo mijn hele familie is jaren lang onderdrukt door Russen en communisten. benim babamin tarafi 1900'de türkiye'ye gelmisler omdat ze werden onderdrukt ( crim tatarlar ve nogai'lar mis). Ve öbür tarafim cecenli. Ama onlar daha önce geldiler türkiyeye.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
ok
ja het zal wel niet onstaan zijn tegen links, maar het is wel behoorlijk gevoed tegen links inderdaad
yasasin hakanimiz![]()
chuuuusss sormasi ayip ama yas kac?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:49 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe goedzo![]()
benim okul? ben okula gitmiyorum![]()
hahaha dat vraag je niet aan een damequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
chuuuusss sormasi ayip ama yas kac?
quote:
nee ouder maar ook niet ouder dan 30. Laten we daarop houdenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
Beroep Gedragswetenschapper
oke dan ben je ...25-26
geen ideequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef saban het volgende:
Schaapjes, waar kan ik gratis images uploaden en er naar toe direct-linken?
photobucket.comquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef saban het volgende:
http://tinypic.com/quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef saban het volgende:
jeetje...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
evet.. babami nerdese öldüyrmüsler communistler. zoiezo mijn hele familie is jaren lang onderdrukt door Russen en communisten. benim babamin tarafi 1900'de türkiye'ye gelmisler omdat ze werden onderdrukt ( crim tatarlar ve nogai'lar mis). Ve öbür tarafim cecenli. Ama onlar daha önce geldiler türkiyeye.
Benim aylem cok savasmis türkiye'ye ( islamiyet) icin
is een goeie, nooit problemen mee gehadquote:
verrader >_>quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:22 schreef Triggershot het volgende:
Centraal enzo.
dit is turk topic. wat we ook zeggen het is altijd centraal omdat er turken in chattequote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
dit is turk topic. wat we ook zeggen het is altijd centraal omdat er turken in chatte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |