Krijgen??quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Krijgen we nu al ster-alures?
En waar mag dat?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zet maar een sample op fok zou ik zeggen.
dat is de spiritquote:
Metal?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
We hoeven geen metal hoor nietzman![]()
O en ik zing ook. Vraag maar aan Dominiquequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik wil meedoen als debiele keyboard-speler
ahuh! heel mooi zelfsquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:05 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
O en ik zing ook. Vraag maar aan Dominique
oh?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
We hoeven geen metal hoor nietzman![]()
anders doen we Yvonne als hoofd, dominique90 dominique.90 samen met sunshine en bolletje als achtergrond koortje
Ja, wij hebben al vele successen samen geboekt, veel ervaring op gedaan, en we zien er ook nog eens geweldig uitquote:
Ik speel gitaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hoi.
Ik vind je nu echt botergeilquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik speel gitaar.![]()
Vind je me nu geilererer?![]()
ooh je word ook al een beetje arrogant, nou dat past wel bij een artiestquote:
Pijpen is ook een kunstquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ooh je word ook al een beetje arrogant, nou dat past wel bij een artiest
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ooh je word ook al een beetje arrogant, nou dat past wel bij een artiest
Jij gaat hier openlijk beweren dat je wel eens een keiharde mannelijke gehaktstaaf in je mond hebt gehad ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |