Topquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ff een paar antwoorden: (min of meer dan....)
- Het DGK team op volledige oorlogssterkte is zo'n 150 a 200 man
- onder de naam DGK_REDACTIE zijn er twee die posten
- Er zit een tijdje tussen streams en uitzending door het soort montage/programma (talking heads enz.) Oftewel: iedereen doet zijn/haar stinkende best om er elke dag een toppertje van te maken.
- Kaarten aktie; kan ik niets over zeggen. You'll knever know.
- Miljonairs beelden laten zien; kan ik niets over zeggen. You'll never know.
- We zijn geen BB!
- De echte gekken (en dat zijn we allemaal) kijken thuis ook naar de streams. We zijn alleen bijna nooit thuis.![]()
Tot zover onze ernstig openhartige bui![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ff een paar antwoorden: (min of meer dan....)
- Het DGK team op volledige oorlogssterkte is zo'n 150 a 200 man
- onder de naam DGK_REDACTIE zijn er twee die posten
- Er zit een tijdje tussen streams en uitzending door het soort montage/programma (talking heads enz.) Oftewel: iedereen doet zijn/haar stinkende best om er elke dag een toppertje van te maken.
- Kaarten aktie; kan ik niets over zeggen. You'll knever know.
- Miljonairs beelden laten zien; kan ik niets over zeggen. You'll never know.
- We zijn geen BB!
- De echte gekken (en dat zijn we allemaal) kijken thuis ook naar de streams. We zijn alleen bijna nooit thuis.![]()
Tot zover onze ernstig openhartige bui![]()
Ik wilde net hetzelfde vragen.quote:
Was die site dus positief over huub?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
Brian en NL hebben nu gekeken op een fake Huub weblog. Ze snappen er niks van en denken dat hij tegenstanders heeft. AJB Willen jullie de kaarten doorsturen. Ik heb ook al gemaild naar de Telegraaf
De site is positief over Huub, maar op een komische manier die Brianless en NL niet snappen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was die site dus positief over huub?
Maar hij weet niet dat die opgestuurd wordt volgens mijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:20 schreef Darklight het volgende:
Ze denken dat het een anti Huub site is
Ze weten ook dat die kaart wordt opgestuurd, Brian heeft dat gelezen, en heeft de kaart gezien
Het is op vele manieren bewezen, maar er zijn andere posters + DGK_Redactie die dat beter kunnen uitleggen dan ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef SmeerCaas het volgende:
Mag ik een kritische vraag stellen?
Op welke wijze is vastgesteld dat DGK_REDACTIE echt iemand van DGK is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |