OK, top! Maar ga er vanuit dat het waarschijnlijk weer zaterdag zal worden...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:33 schreef denthemen het volgende:
Ik geef iedereen gewoon tot Zondag om te spelen, daarna is het écht voorbij, dus wij kunnen voor die tijd als het jou lukt ook gewoon nog spelen
k'heb vandaag wel tijd,jij ook?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:19 schreef Saekerhett het volgende:
Valencia, zullen wij vast de laatste wedstrijd spelen? Dan zijn we allebei klaar met de groepswedstrijden en weten we wie er nummer 1 is
Als je dat wilt laten doen, graag! Vanavond zit ik weer voor mijn werk onderweg. ben niet voor 01.00 uur 's nachts thuis. En morgen heb ik alleen tijd tussen 12.00 uur en 14.00 uur. Door de computer laten spelen vind ik een goed ideequote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:32 schreef denthemen het volgende:
Fargo, ik kan alleen morgen nog, of vanavond of zo, of overdag, zou het weekend weg zijn maar zit thuis (ziek), morgen ga ik waarschijnlijk weg dus tot die tijd hebben we de tijd
Anders laat ik de wedstrijd gewoon door de computer spelen okay?
Hij is nu bezig met de wedstrijd, ik laat hem gewoon 10 minuten spelen, tacktiek is gewoon bij beide de standaard tacktiek, ik zal wel screens maken van de uitslag als je dat wil?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als je dat wilt laten doen, graag! Vanavond zit ik weer voor mijn werk onderweg. ben niet voor 01.00 uur 's nachts thuis. En morgen heb ik alleen tijd tussen 12.00 uur en 14.00 uur. Door de computer laten spelen vind ik een goed idee![]()
Ik vertrouw je heus wel! Feliquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:20 schreef denthemen het volgende:
het is 1-0 voor Inter geworden, mocht je de screens willen zien meld het even
Het viel tegen de wedstrijd, amper kansen, 1 individuele aktie en het was raak..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vertrouw je heus wel! Feli![]()
Bedankt voor de sportiviteit...had het wat druk de afgelopen weken...
Heb ik wel een paar kansen gehad?![]()
Haha sportief!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het viel tegen de wedstrijd, amper kansen, 1 individuele aktie en het was raak..
Ben nu zelf tegen Bayern aan het spelen maar ik sta nu achter![]()
Zometeen om 19:00 uur?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:04 schreef Feen het volgende:
laat maar weten, ik kan vanavond wel ff of nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |