Als we vanaf nu gewoon iedere twee weken een speelronde kunnen afwerken, dan komt er alsnog wat vaart in. Nu dreigt het een stille dood te sterven. Had gehoopt/verwacht dat het na de feestdagen wel weer wat sneller zou gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef arpy het volgende:
Zullen we dan maar een winnaar uitroepen
Ja, maar het duurt allemaal zo lang...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat is het probleem? De ronde is gespeeld, er hoeft enkel bekend gemaakt te worden wat het programma voor de volgende ronde is en we kunnen verder toch?
Ik vind het feit dat het zo lang duurt voor de wedstrijden gespeeld zijn meer bezwaarlijk. Hoe lang zijn we nu al onderweg? Drie maanden? We hebben de man drie potjes gespeeld. Dat kan zeker twee keer zo snel...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt allemaal zo lang...
Ah, dus het probleem waar we nu voor staan is de bekendmaking van het schema voor de volgende ronde.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt allemaal zo lang...
roep maar, ik kan nu eigenlijk ook welquote:
Ik zit op mijn werk, haha... Morgenmiddag?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
roep maar, ik kan nu eigenlijk ook wel
ik bedoel als er geen vervanger komtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:39 schreef denthemen het volgende:
Als er een vervanger komt dan gaat die de wedstrijden nog inhalenFargo, morgenavond kan ik waarschijnlijk pas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |