Waarrom deed je dat dan? Was ze te lelijk ofzoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zat voor de verandering een keer in de bus, de bus naar huis. Ik zat ruig alleen op zo'n 4 zits plek komt er bij de eerste halte een meisje de bus ingestapt en die gaat zo schuin tegenover mij zitten.
Ik bekeek haar eens grondig en het was echt zown mokkeltje van:
15, lelijjke kleding zo van ik ben gepimpt door mijn moeder, een designbril uit 1980, van die 2 maten te grote laarsjes en een bruin jasje met een schaap er op als "bondkraag"
Ik keek dus al snel naar buiten maar dat mokkeltje ging mij aanstaren en lonkte naar mij door met haar oog te knipperenIk draai mezelf dus 90 graden bij en kijk nu recht naar buiten... Nou dat hield haar niet tegen hoor, nogsteeds liet ze merken dat ze ruige sex wou hebben met mij
![]()
Als laatste redmiddel pakte ik mijn MP3 speler en zette het volumme op max terwijl ik The Village People met YMCA afspeeldeHet werkte en ze keek meteen de andere kant op
![]()
Samenvatting:
Lelijk breezersletje lokt naar mij in de bus en ik moest mij afschilderen als een homo![]()
dat de bus dan optrekt en dat ze express heel hard naar voren valtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef remlof het volgende:
misschien had ze wel ver boven gemiddelde fellatio kwaliteiten en wou ze die eens op jou loslaten
En dan iedereen je aankijken in de busquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had vet hard met mijn hak op haar neus geschopt als ik jou was![]()
Ehm jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:43 schreef bananenjus het volgende:
[..]
Waarrom deed je dat dan? Was ze te lelijk ofzo
Klopt maar dat zegt niet dat iedereen zomaar met je mag sjansenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef mcintosh het volgende:
Komt dat je zo achterlijk sexy bent denk...
Nou liever nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef remlof het volgende:
misschien had ze wel ver boven gemiddelde fellatio kwaliteiten en wou ze die eens op jou loslaten
Ik had mijn K3 geluksarmband om... misschien dat ze daarom zo geintresseerd wasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:47 schreef Thrackan het volgende:
dan moet je wel kenkersexy zijn gozah!
of had je nog een licht breezerluchtje om je heen?
moet je ze NOG jonger hebben? sjeez!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou liever nietZulke dames blijven van mijn gereedschap af
![]()
Ik zal mijn buurmeisje erop aanspreken!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
15, lelijjke kleding zo van ik ben gepimpt door mijn moeder, een designbril uit 1980, van die 2 maten te grote laarsjes en een bruin jasje met een schaap er op als "bondkraag"
Je kan mensen niet zomaar uit de bus zetten omdat je het wil....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:00 schreef opgebaarde het volgende:
Geachte S-F
Je moet nu echt voortaan al die stalkers preventief laten ruimen.
Hoogachtend,
je opgebaarde![]()
of die een foto gaat makenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:01 schreef Haarbalpasta het volgende:
Foto?
Voor het MOETEN draaien van YMCAquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:11 schreef opgebaarde het volgende:
Je kan ook een schadevergoeding eisen voor geleden schade
Dat je wordt gedwongen om dit liedje voor deze situaties op je MP3 speler te hebben staanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:12 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Voor het MOETEN draaien van YMCA![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:17 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat je wordt gedwongen om dit liedje voor deze situaties op je MP3 speler te hebben staan
De gevolgen zullen niet te overzien zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stel je voor dat je het niet op je MP3 hebt staan
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan mensen niet zomaar uit de bus zetten omdat je het wil....![]()
![]()
De deur moet toch eerst open
James bondkraag?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |