quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Jelly, die broek is geen positiebroek, die is gewoon laag en dus kan ik hem nog aan! Net zo fijn!!
Alleen nu mijn buik wat zakt moet de bovenste knoop open blijven haha
Geloof me, dit was beter dan mijn hoofdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:29 schreef Moonah het volgende:
Viefke!
Ik zie nu pas je terugplooifoto! Netjes hoor.
En Beaker, nú sta je idd wél erg knap op de foto...![]()
Mooi buikie!
Ik ben ook nog steeds behoorlijk onder de indruk en kan intens genieten als de baby schopt en reageerd als ik over mijn buik wrijfquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:20 schreef Jelief het volgende:
En nog steeds ben ik zeg maar verbaasd dat je zwanger bent Beak, ik denk dat ik er pas aan gewend ben als je kindje er is. desalniettemin heb je een mooie buik.
gewoon slaan die mensen die niet vragen of het even magquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:36 schreef Nijna het volgende:
Dat lijkt me zo raar he dat mensen ineens aan je buik gaan zitten, krijg je dan geen neiging om te gaan slaan???Ik zie mezelf al helemaal gaan meppen dan onder het mom van: het zijn de hormonen
Dát vond ik inderdaad ook zó erg, het idee alleen al. Ikvoelde me zelfs al in mijn 'privacy' aangetast als mensen me in de stad voorbij liepen en een blik wilden werpen onder de kap in hun voorbijgaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:53 schreef Lishe het volgende:
Wildvreemden met hun vingers aan het lieve kleine babygezichtje van dochterlief. )
Waar heb je die gezien? Die wil ik ook voor als er straks wel wat te zien isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:01 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Anyway; ik zag weer leuke positieshirts met daarop "Don't touch"....lekker duidelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |