Dank jequote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:41 schreef pinquit het volgende:
fendy wat een prachtig ronde buik heb jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, het zal toch wel van invloed zijn dat papa bijna 2 meter is @ 110 kilo (en bij geboorte zelf al 10 pond was)quote:
oh, dus je probeert wel écht af te vallenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, het zal toch wel van invloed zijn dat papa bijna 2 meter is @ 110 kilo (en bij geboorte zelf al 10 pond was)
Mama is een lief kleintje![]()
Nee, maar het zou wel moeten eigenlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
oh, dus je probeert wel écht af te vallen
Ja, zoveel trotse papa's posten hier niet denk ik he?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:01 schreef pinquit het volgende:
oh shit, en de vorige keer moest ik nog lachen om je grapje![]()
![]()
Volgens mij ben je in de war met webcrowlerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef pinquit het volgende:
oYo was een enthousiaste buikfotoposter![]()
Thanksquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met webcrowler
Fendy, je vriendin heeft een hele mooie buik!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met webcrowler
Fendy, je vriendin heeft een hele mooie buik!
he, jammer nou, ik vond het zo grappig omdat we bijna even ver zijn (hoewel jij al vaker zwanger bent geweest, is toch weer anders he)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:00 schreef minoes_ het volgende:
xxxKarinxxx,ik weet niet of ik een foto ga posten,ben een enorme digibeeten we hebben nog maar 1 foto genomen en ik weet geneens meer van wanneer die is.Ik dacht rond de 17/18weken,maar dat ben ik vergeten op te schrijven
Ik zag er laatst 1 van jou en daar lijkt ie echt op
Als ik die 39 weken bollen zie hier,dan kan ik me niet voorstellen,dat ik zo dik ga worden.Zo huge ben ik nl.ook niet geweest bij mijn meiden,dus ik denk dat nu ook niet te halen.Ik zal es kijken,of ik een buik zie,die op de mijne lijkt,dan roep ik dat wel even
![]()
Groetjes,Minoes![]()
ps:die van Vivi,van 17 januari lijkt er wel wat op,maar dan minder uitstekend,van mij loopt platter af,zeg maarAch ja en als je m zelf ziet,lijkt ie toch altijd kleiner,zo van bovenaf
![]()
Ja op de eerste foto, onderop mijn buikquote:Op zondag 28 januari 2007 21:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Zie ik daar ook streepjes trouwens !![]()
Hier ook alles klaar voor de komst, maar echt zitten wachten doe ik niet. Gaat ook niet echt met een loslopende peuter erbijquote:Op zondag 28 januari 2007 21:35 schreef Fendy het volgende:
Zooo...da's inderdaad een beste buik
Woensdag uitgerekend dus Beef? Al goed ingedaald zo te zien, nog geen tekenen?
Hier zitten we ook maar een beetje te wachten, alles in staat van paraatheid zeg maar.
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:20 schreef Fendy het volgende:
Even compleet off-topic aan de dames
Snurken jullie ook zo gigantisch sinds je zwanger bent?
Ja mam!quote:Op maandag 29 januari 2007 12:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hey....lig jij nu wel met je pootjes omhoog?? Kalm aan doen he!!!
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Vind je buik erg bescheiden voor 36 weken! Mooi hoor !
Pfff.. ik dacht een sapbuik te gaan zien hierquote:
Hahahahaquote:
ja maar met zo'n nick kan je eigenlijk niet met een enorme buik aankomenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef Kleintje het volgende:
Die van jou is zeker nog erg bescheiden Beaker.
22 weken... dat is 4 weken verder dan ikke.
En mijn volgende foto is 7 maart, dus over 4 weken.
Ben benieuwd hoe ik dan ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |