quote:

denk dat de verschillen bij zwarte meneeren net zo groot zijn als bij blanke meneerenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar ik roep dan ook al jaaaaren dat dat fabeltje over afro-piemels niet waar is.
(het wordt me ook immer gevraagd op fluisterende toon door blanke mensen die het eigenlijk niet durven te vragen omdat ze zelf ook wel weten dat ze stomme vooroordelen hebben)

nee hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef Metro2005 het volgende:
als je er maar niet verliefd op wordt

quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
denk dat de verschillen bij zwarte meneeren net zo groot zijn als bij blanke meneeren

quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee hoor
ze is al getrouwd en spreekt geen woord Vlaams
wilde eigenlijk niets over verliefd zijn horen![]()

hahahahaquote:

quote:

quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
wat gevat !!
Lees jij haar dagboek soms ??

owwwww dat is niet zo mooi...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:33 schreef nokwanda het volgende:Nou denk ik net pas aan iets waar ik vandeweek niet bij stilstond.
Ik trof de buurkater binnen aan. Twee zelfs.
Nou hou ik mijn puberpoesje angstvallig binnen. Niet alleen uit angst dat ze onder een auto komt maar ook omdat het niet de bedoeling is dat ze als niet volgroeid poesje met een nest zit voor ze goed en wel haar eerst krolsheid gehad heeft.
Niet echt gelinkt.... maar de katers komen dus gewoon binnen

Och... hij's wat schuw. Maar verder wel een knappe vent.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
owwwww dat is niet zo mooi...
en die buurtkater..
dies helemaal niet aardig !
![]()
Ik heb me echt af staan vragen waarom het bees tin hemelsnaam zo zat te blazen naar mij
maar t was een buurkat

lieverd,quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:46 schreef nokwanda het volgende:En weet je nou nog niet welke poezen tot mijn huishouding behoren?

quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
lieverd,
herinner je je het topic over 18 is te veel nog ?
Ik sta er helemaal niet verbaasd van te kijken als de tendens " bij ieder bezoek een extra huisgenoot otdekken" bij jou van toepassing is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |