Bestaat die zender al lang?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
kink FM , oei dat luisterde ik vroeger altijd als rasechte alto puber
Kattenpis stinktquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef Mirage het volgende:
nokwanda !!
Ik heb de vloerbedekking overdadig bestrooid met soda, vervolgens even goed ingewreven (droog), half uurtje geneuktwacht en daarna de stofzuiger gepakt en alles opgezogen (met de stofzuiger dus)
en serieus... er is niks meer te ruiken of te zien van het kattenongelukje.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef Mirage het volgende:
nokwanda !!
Ik heb de vloerbedekking overdadig bestrooid met soda, vervolgens even goed ingewreven (droog), half uurtje geneuktwacht en daarna de stofzuiger gepakt en alles opgezogen (met de stofzuiger dus)
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef Mirage het volgende:
nokwanda !!
half uurtje geneuktwacht en daarna de stofzuiger gepakt en alles opgezogen (met de stofzuiger
In elk geval al 13 jaar ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bestaat die zender al lang?
Eerste keer dat ik luister nu, moet zeggen, ik ben geen metallica tegen gekomen of iets anders. Meer onbekende muziek.
Zometeen eigen muziek draaien. Eigen muziek vind ik toch vaak prettiger. Kan ik nog eens een Nederlandstalig nummer erdoor gooien.
Bij zenders op de radio is het vaak 1 soort muziek de hele tijd door, en dat gaat ook vervelen.
Muziek staat nu al een hele tijd af, krijg er koppijn van die gitaren. Ik ga zometeen Buddah Bar luisteren.
Jij moet echt OS eens aan het werk schoppen dame.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef Mirage het volgende:
nokwanda !!
![]()
![]()
Ik dacht dat het nieuw wasquote:
Pas maar op want Mirage is een Subbacus of zoiets????quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij moet echt OS eens aan het werk schoppen dame.
Je vertoont sex-afkick verschijnselen.
kinkyquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Pas maar op want Mirage is een Subbacus of zoiets????
Evil is ze. Ze wreet je op als je niet uitkijkt. Ze eet rauw vlees.
Dat zeg je nu, totdat je een van je lichaamsdelen mistquote:
als je rookt smaak je naar asbak, het stinkt, het is mega ongezond.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Even nicotine gum gepakt.....
Ik heb zo'n zin in een sigaret, als ik niet oppas ga ik nu kopen. En dat is niet de bedoeling. Ik zeg wel dat ik zin heb in een sigaret, maar hoe smaakt die sigaret ook alweer? Heb ik wel zin in die sigaret? Smaakt die sigaret wel oh zo lekker?
Ik ga niet kopen van sigaretten neequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je rookt smaak je naar asbak, het stinkt, het is mega ongezond.....
en weet je DV... de trek is tijdelijk... het gaat weer over...
over een half uurtje realiseer je je opeens dat de trek weer afgezakt is.
NIET KOPEN dus.
Ga maar je mail checken ofzo
en dan uitgebreid terugmailen...
en dan is het halve uur zoooo om !!!
Ik ga even eten en ik verwacht dat als ik terug kom dat jij dan geen sigaretten bent gaan kopen.
Dromenvanger is COOL !!!
hij is sterker dan de sigaret !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als ik stout ben, kom je dan ook bij mij langtquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:22 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wees op je hoede als je 's avonds laat alleen over straat gaat......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |