quote:
daar is ie wel wat groot voor hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:43 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou een 2e kopen en dan als oorbellen gebruiken
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:43 schreef Mirage het volgende:
zoooooo,
en hier eindigd mijn monoloog...
er roept een minivent dat ik boven moet komen "Maaaaamaaaaaaaaa KOHOOOOOOOOOMMMMMMM... en dan iets over vissen"
een andere vent bleert vanaf beneden " Eeeeeeeeesssssssss poepiescheetje lieverd "
en wat hij wil kan ik wel raden (neeeee niet van dattem nu)
ik heb even geen behoefte om te kijken hoe miniventje zijn vissen om zeep heeft geholpen.
Ik geef dit keer maar gehoor aan de andere vent... en kom meehelpen een kast naar boven te sjouwen voordat het ding verspocht buiten.
het leven van een Mirage
*sjok sjok*
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:51 schreef Oversight het volgende:
zeg !!
Ik zal jou eens een ban aansmeren
Bij deze wil ik even melden dat OS zijn nick aan iemand anders, mij natuurlijk
, heeft uitgeleend.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:55 schreef nokwanda het volgende:
Okay dan.... ik gooi het gewoon in de groep hier.
Ben ik een mannelijk soort vrouw?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef Mirage het volgende:
alhoewel je wel zo vals bent als een echt wijf hoort te zijn.
![]()
maar wel vrouwelijk rond. deze dienen niet gekopt te worden, doch vriendelijk en teder betastquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:33 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
vast !!
Ik ga nu niet inkoppen over kleine tietjes enzo
Maar wat is dan specifiek mannelijk en wat is dan specifiek vrouwelijk?quote:
Nee, ik geloof inderdaad dat jouw "mannelijke " karaktertrekken overheersen over de vrouwelijke.
Zoals karaktereigenschappen opgedeeld zijn.
ik weet bv dat oog hebben voor nonverbale communicatie onder "vrouwelijke" eigenschappen valt... verder..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maar wel vrouwelijk rond. deze dienen niet gekopt te worden, doch vriendelijk en teder betast
[..]
Maar wat is dan specifiek mannelijk en wat is dan specifiek vrouwelijk?
geen idee, ik heb dat boek niet gelezen. Juist omdat iedereen eraan refereertquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik weet bv dat oog hebben voor nonverbale communicatie onder "vrouwelijke" eigenschappen valt... verder..
gaat daar het boek "vrouwen komen van venus en mannen komen van mars " niet over ?
Ik geloof dat jij het niet helemaal begrijptquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen idee, ik heb dat boek niet gelezen. Juist omdat iedereen eraan refereert![]()
Er zijn ook mannen die wel oog hebben voor nonverbale communicatie.
Mijn vraag was niet algemeen maar persoonlijk gericht in navolging van de eerste vraag: of ik al dan niet een mannelijke vrouw was. Jij zei dat mijn mannelijke EIGENschappen overheersen. ik vond dat wat vaag en vroeg je specifieker te zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij het niet helemaal begrijpt
en dat ik jouw vraag eerder verkeerd geinterpreteerd heb ?
dat begreep ik al jaren, jaquote:de EIGENSCHAPPEN hebben niets te maken met het wel of niet moeten hebben van een pik.
Dat weet ik. Ik ben bekend met het vak biologiequote:Man EN vrouw hebben zowel vrouwelijke als mannelijke eigenschappen.
net zoals man EN vrouw mannelijke en vrouwelijke hormonen hebben.
Dat is niet sekse gebonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |