abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 januari 2007 @ 15:33:11 #261
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45580976
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:31 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Ventjes die bijles moeten volgen want anders worden ze van school getrapt en uit huis kunnen best zulke erge tyfuskereltjes zijn.
  maandag 22 januari 2007 @ 15:35:08 #262
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45581057
Poging tot doodslag
mishandeling

ik noem het opvoeden van ontspoorde kutkoters, het is de enige taal die ze verstaan dat ze te ver gaan.
Je kunt niet tegen een reljong zeggen dat ze 'normaal' moeten doen, dat begrijpen dat soort figuren niet.
je moet ze corrigeren met geweld, net als vroeger, en vroeger werkte het.
waarom is het nu opeens 'niet goed voor de jeugd' moet je om je heen kijken hoe erg de normvervaging is, hoe hoog de grens gelegd is.
Volwassenen die al bang moeten zijn van jongeren.. de omgekeerde wereld.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  maandag 22 januari 2007 @ 15:35:49 #263
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45581077
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:33 schreef Floripas het volgende:Ventjes die bijles moeten volgen want anders worden ze van school getrapt en uit huis kunnen best zulke erge tyfuskereltjes zijn.

[..]
In ieder geval zijn het ventjes die hun school willen afmaken, want anders zijn ze niet bang er af gestuurd te worden. Heus Floor, er zijn ergere ....
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
  maandag 22 januari 2007 @ 15:37:05 #264
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45581106
Als volwassenen geen grens stellen is het eind zoek met die lui, is het normaal dat reljongeren een grote bek hebben tegen alle ouderen om hun heen? moeten we dan maar zeggen "je moeder zal je wel opvoeden?" hun moeders kunnen hun duidelijk ook niet aan en krijgen totaal geen steun van de omgeving, vroeger stond je samen nu sta je alleen, je word zelfs er nog bij genaaid door de staat want schade verhalen ze op de ouders.

Lekker makkelijk praten dus hier van de linkse fokkers.
pi_45581134
Laatst zo'n lonsdale hooligan in zo'n golf. Racede door de straten heen van R'dam, staat ie stil bij een stoplicht, komt er zo'n Marokkaanse man met de auto er naast staan, doet zn raam naar beneden en vraagt aan de Londsale boer waarom hij zo asociaal rijd. Daarop stapt de boer uit zn auto en begint hevig the schreeuwen en racistische leuzen te roepen. Op dat moment sprongen de lichten op groen en begon een grote groep mensen te toeteren, de man sprong in zijn golf en reed er met hoge snelheid vandoor.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 22 januari 2007 @ 15:42:23 #266
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45581248
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Laatst zo'n lonsdale hooligan in zo'n golf. Racede door de straten heen van R'dam, staat ie stil bij een stoplicht, komt er zo'n Marokkaanse man met de auto er naast staan, doet zn raam naar beneden en vraagt aan de Londsale boer waarom hij zo asociaal rijd. Daarop stapt de boer uit zn auto en begint hevig the schreeuwen en racistische leuzen te roepen. Op dat moment sprongen de lichten op groen en begon een grote groep mensen te toeteren, de man sprong in zijn golf en reed er met hoge snelheid vandoor.
Tja die vent zal ook wel geen opvoeding hebben gehad.
  maandag 22 januari 2007 @ 15:46:55 #267
83951 rashudo
project 2501
pi_45581392
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:42 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Tja die vent zal ook wel geen opvoeding hebben gehad.
Ook met opvoeding kan het uit de hand lopen hoor. Gelukkig zijn we in nederland vrij om onze kinderen zo op te voeden als we zelf willen. Helaas betekent dat dat het niet altijd goed gaat. Maar dat is de prijs die je voor die vrijheid moet betalen.
Their eyes opaque.
  maandag 22 januari 2007 @ 15:50:26 #268
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45581517
Ik vind dat mensen die hun kinderen geen sociale omgangsvormen bijbrengen erg dom bezig zijn maar veel mensen hebben ook de midellen niet om dit te doen, zitten vaak zelf in armoede en zorgen en worden dan nog eens dubbelop gekontneukt door de staat met de verhaling van schuld van de jongeren.

Alleen door allemaal tezamen kinderen op te voeden kunnen we dit probleem verhelpen!
het is asociaal om te stellen dat mensen hun eigen kroost maar moeten zien op te voeden.
  maandag 22 januari 2007 @ 15:51:55 #269
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45581565
En jongeren die al ontspoort zijn moet je met harde hand terug rammen naar een kneedbare staat waarin ze weer opgevoed kunnen worden.
Desnoods in een heropvoedingskamp.
pi_45581719
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:35 schreef Daniel.J het volgende:
Poging tot doodslag
mishandeling

ik noem het opvoeden van ontspoorde kutkoters, het is de enige taal die ze verstaan dat ze te ver gaan.
Je kunt niet tegen een reljong zeggen dat ze 'normaal' moeten doen, dat begrijpen dat soort figuren niet.
je moet ze corrigeren met geweld, net als vroeger, en vroeger werkte het.
waarom is het nu opeens 'niet goed voor de jeugd' moet je om je heen kijken hoe erg de normvervaging is, hoe hoog de grens gelegd is.
Volwassenen die al bang moeten zijn van jongeren.. de omgekeerde wereld.
En toch denk ik dat een rechter het daar niet helemaal mee eens zal zijn. Je kunt het niet op noodweer gooien en niet eens op noodweer-exces. Iemand wurgen kan gezien worden als iemand om het leven proberen te brengen cq doodslag, probeer jij een rechter maar eens wijs te maken dat je hem 'alleen' een lesje wilde leren.
  maandag 22 januari 2007 @ 16:13:28 #271
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45582239
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:56 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

En toch denk ik dat een rechter het daar niet helemaal mee eens zal zijn. Je kunt het niet op noodweer gooien en niet eens op noodweer-exces. Iemand wurgen kan gezien worden als iemand om het leven proberen te brengen cq doodslag, probeer jij een rechter maar eens wijs te maken dat je hem 'alleen' een lesje wilde leren.
De rechter moet zich bezig houden met de preventie van die criminele reljeugd.
Niet met de preventie van de preventie van criminele reljeugd.
Lees jij ook elke ochtend de prive?
pi_45582289
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:13 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

De rechter moet zich bezig houden met de preventie van die criminele reljeugd.
Niet met de preventie van de preventie van criminele reljeugd.
Lees jij ook elke ochtend de prive?
Beetje jammer dat je het constant op de persoon speelt, getuigd niet echt van een sterke persoonlijkheid...
  maandag 22 januari 2007 @ 16:15:59 #273
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45582314
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:56 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

'alleen' een lesje wilde leren.
Leer jij dat soort tuig een lesje door heen en weer te rennen met een mes in je buik?
  maandag 22 januari 2007 @ 16:16:19 #274
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45582323
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:15 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je het constant op de persoon speelt, getuigd niet echt van een sterke persoonlijkheid...
Is dat je tegenargument?
pi_45582382
Ik zie jou anders niet zulke sterke argumenten geven op mijn verhaaltje van net...
Hoe moet een rechter uitmaken of jij een 'reljong' een lesje wilde leren of dat je een jongere bot in elkaar wilde schuppen?
  maandag 22 januari 2007 @ 16:37:16 #276
83951 rashudo
project 2501
pi_45583107
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:16 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Is dat je tegenargument?
Volgens mij heb jij een pilletje nodig, het is niet fijn praten met iemand wiens emoties constant zijn redeneringsvermogen belemmeren.
Their eyes opaque.
pi_45583717
nou nou .. wat ik hier lees op de laatste pagina .. pff .. een imam hadden ze daarvoor het land uitgeknikkerd .. oproepen om geweld te gebruiken tegen kinderen/jonge volwassenen
pleased to meet you
  maandag 22 januari 2007 @ 19:08:14 #278
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45584585
Ga een boom knuffelen, genoeg paginas met uitleg maar jullie willen het gewoon niet lezen volgens mij, want al die ontspoorde idioten zijn zo lief, en die moet je aaien
pi_45584960
quote:
Op maandag 22 januari 2007 19:08 schreef Daniel.J het volgende:
Ga een boom knuffelen, genoeg paginas met uitleg maar jullie willen het gewoon niet lezen volgens mij, want al die ontspoorde idioten zijn zo lief, en die moet je aaien
Als je al zo gefrustreerd raakt van een paar herrie makende jongeren die in het appartement onder je wonen dan ben je vast heel vaak heel erg gefrustreerd. I guess it sucks to be you...
  maandag 22 januari 2007 @ 23:55:52 #280
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45585895
Ehm, ik woon onder.
En ik heb totaal geen last van de allochtone jongen die boven me woont, is een heel beleefd persoon.

En op mijn oude adres werd er in een duplex woning aan de lopende band tot 3 a 4 uur snachts voluit muziek gedraaid, feest was het.
Tot ik een aantal keer heb gepraat met de bewoner, maar dan nog was het een gebonk en onrust.
Weet je wat jullie zijn, een zootje slappe lafaards, jullie durven geen verantwoordelijkheid te nemen en ontspoorde malloten aan te spreken, want dan krijgen jullie de klappen, en weet je waarom? omdat dat de enige taal is die ze kennen, en omdat jullie zwakkelingen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')