ach het is een begin, hijs wel duur inderdaad, maargoed dan heb je wel een topmodelletjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef DarkChylde het volgende:
tja, is een beetje een duur toestel.
ik wil wel een bod van 200 doen... maar daar word je ook niet vrolijk van ;-)
bedankt, is genoteerdquote:Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef bruine_beer het volgende:
dan doe ik een bod van 250 euro
Je hebt m gratis gekregen en verwacht nu dikke poen. Het is zo doorzichtigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:48 schreef Brun0 het volgende:
ik dacht toch dat ie iets populairder was, niemand?
Hoe hij eraan gekomen is maakt toch niet uit? Het gaat volgens mij om de huidige marktwaarde van de gsm.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:46 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Je hebt m gratis gekregen en verwacht nu dikke poen. Het is zo doorzichtig.
Het feit dat anderen hem dus ook gratis kunnen krijgen bij een (verlenging) abbonement zorgt er natuurlijk voor dat je hem voor die prijs niet aan de straatstenen kwijt raakt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:47 schreef kesj het volgende:
[..]
Hoe hij eraan gekomen is maakt toch niet uit? Het gaat volgens mij om de huidige marktwaarde van de gsm.
Maar hij biedt hem aan zonder abonnement. Dus je vergelijkt appels met peren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:53 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Het feit dat anderen hem dus ook gratis kunnen krijgen bij een (verlenging) abbonement zorgt er natuurlijk voor dat je hem voor die prijs niet aan de straatstenen kwijt raakt.
Sterker nog voor die prijs icm een abbo kun je ook een W950i krijgen
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pip1&pid=10391&zone=pp
leuk bedacht, goeie toevoeging ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:46 schreef Blaatski het volgende:
[..]
Je hebt m gratis gekregen en verwacht nu dikke poen. Het is zo doorzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |