Het is vroeg of niet?quote:
Dat lijkt me erg sterk aangezien de ratificatie van de standaard is uitgesteld tot eind van dit jaar. Pas daarna is duidelijk waar de hardware aan moet voldoen. Vanaf dat moment kan je pas hardware verwachten die dmv een software update compatible zal zijn met de uiteindelijke standaard.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee, de huidige Airport Express station nog niet. Volgens mij zijn de airport extreme kaarten in de nieuwste iMacs en MBP wel klaar voor 802.11n.
Zijn er bij Sitecom al prototypes op de markt die werken met 802.11n dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk aangezien de ratificatie van de standaard is uitgesteld tot eind van dit jaar. Pas daarna is duidelijk waar de hardware aan moet voldoen. Vanaf dat moment kan je pas hardware verwachten die dmv een software update compatible zal zijn met de uiteindelijke standaard.
De hardware in de genoemde macs is inderdaad 'Pre-N compatibel'. Het zou overigens best kunnen dat Apple vandaag een Airport EvenMoreExtreme uitbrengt, die stiekem gewoon Pre-N is, zonder op de ratificatie te wachten. Dat hebben ze, meen ik, bij de originele Airport ook gedaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk aangezien de ratificatie van de standaard is uitgesteld tot eind van dit jaar. Pas daarna is duidelijk waar de hardware aan moet voldoen. Vanaf dat moment kan je pas hardware verwachten die dmv een software update compatible zal zijn met de uiteindelijke standaard.
#macrumors op irc.macrumorslive.com + #macrumorschat voor chatquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:06 schreef XL het volgende:
Wat is ook alweer dat snelle IRC-kanaal waar alles als eerste staat?
*irc ook maar weer eens aanslingert. Ik ben er klaar voorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:13 schreef Bigs het volgende:
[..]
#macrumors op irc.macrumorslive.com + #macrumorschat voor chat
Ik heb niks aan een beetje tekst, ik ben enigzins nogal visueel ingesteld...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:06 schreef XL het volgende:
Wat is ook alweer dat snelle IRC-kanaal waar alles als eerste staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |