Naja probleem is meer dat ik altijd met mijn huisgenoten kook op dinsdag.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:31 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet eigenlijk ook eten maar NO WAI
ik warm het straks wel op
Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef XL het volgende:
Op Engadget kun je ook live een dell-keynote volgen![]()
Rightquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef XL het volgende:
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef XL het volgende:
Dell-fanboysquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef XL het volgende:
Er staat een foto bij van een driekwart lege zaal en de tekst is redelijk hilarisch.quote:
Nee, die gast is Mac fan. Stond laatst een keer in een interviewquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:04 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Die ''I am a pc'' van de apple reclame?
[afbeelding]
![]()
Het zijn er meer dan 2000, lees ik net...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:07 schreef LudoSanders het volgende:
Als die mensen nu eens opschieten en snel gaan zitten..
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:04 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Die ''I am a pc'' van de apple reclame?
[afbeelding]
![]()
Is er nog een handigerer site?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:44 schreef achterop23 het volgende:
Hier een link van de live coverage van Engadget.com
http://www.engadget.com/2(...)-steve-jobs-keynote/
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:09 schreef tonks het volgende:
Kom maar op met die draadloos dvi
DRAADLOOS DVI GAAT HET HELEMAAL WORDEN IN 2007!
Kan datquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:09 schreef tonks het volgende:
Kom maar op met die draadloos dvi
DRAADLOOS DVI GAAT HET HELEMAAL WORDEN IN 2007!
Ik heb de IRC erbij gepakt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kan ik nog ergens meeluisteren? worldofapplelive.com doet 't uiteraard niet.
irc.macrumorslive.com#macrumors, dan ben je er het snelste bijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kan ik nog ergens meeluisteren? worldofapplelive.com doet 't uiteraard niet.
Als 'ie niet stopt krijgen wij allemaal van jou een euro, deal?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:13 schreef tonks het volgende:
9:13 am Engadget: Steve Jobs' family is present in the audience
Als steve jobs stopt krijg ik van jullie een euro
Hey dat hoort niet bij de deal.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als 'ie niet stopt krijgen wij allemaal van jou een euro, deal?
Daar kijken lang niet zo veel mensen naar. Dat is geen show.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:16 schreef achterop23 het volgende:
waarom is er geen live video feed
dat was er wel van de microsoft keynote van eergisteren
Er zijn 'iets' meer Apple fanboysquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:16 schreef achterop23 het volgende:
Daar kijken 4 mensen naarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:16 schreef achterop23 het volgende:
en dus zou ik zeggen: gooi er een live videofeed inquote:
im a pc, guy in hospital robe, getting upgrade today.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:18 schreef tonks het volgende:
9:17 am showing an ad for vista
Wij zijn blij met dit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:19 schreef achterop23 het volgende:
[..]
en dus zou ik zeggen: gooi er een live videofeed in
misschien wel 10x zoveel bandbreedte reserveren dan voor een microsoft feed
video, is toch niet teveel gevraagd??!
tot nu toe altijd misgegaan... overload.... Ze proberen het niet eens meer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:19 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Dat hadden ze eerst, maar het was te zwaar. Zelfs van alle live sites in lichte versie gaan er een paar plat, en daar is al iets meer spreiding...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:19 schreef achterop23 het volgende:
[..]
Toen ik bij Sitecom wegging in Oktober hadden ze de WL-153 en andere MiMo producten die erg goed uit verschillende tests kwamen tov andere pre-N produkten. De snlheid is nog 802.11G (plus), zo tot 35 Mbps maar vooral het bereik is sterk verbetert door MiMo (Multiple In Multiple Out) icm smart antenna technologie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zijn er bij Sitecom al prototypes op de markt die werken met 802.11n dan?
Ben bang dat dat voor mij net zo is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:22 schreef De_Hertog het volgende:
2007 is going to be a great year for the Mac. Over the next several months we're going to roll out some awesome stuff for the mac
Dat vind mijn bankrekening niet leuk om te horen.
Verkochtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:30 schreef tonks het volgende:
Ik gok op 399
Dat is een soort media center tegenhanger?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:31 schreef De_Hertog het volgende:
Hij heet trouwens gewoon Apple TV.
Die twee dingen vind ik ook nogal raar.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:34 schreef Tomasso het volgende:
40 GB is wel weer iets minder dan. En waarom dan niet gelijk 1080p als je toch bezig bent?
Hoewel het ding ook toffe features heeft hoor
Twee uur ongeveer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:36 schreef Fatihtjuh het volgende:
Hoe lang duurt deze keynote?
vooral firewire 800 is een beetje ondergeschoven kindje geworden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:38 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Twee uur ongeveer.
Ik vind het ook wel jammer dat Apple steeds minder FireWire doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |